Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (30684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottais miestä jok kirjoittaa vauvalla. Tai vastaavissa.
Mitä sillä on väliä. Paljon pahempia juttuja olemassa. Tänne voi ajautua monesta syystä. Iha n vahingossakin.
Niin mitä pahaa on kirjoittaa jollekin terveisiä, jolle ei jostain syystä voi kirjoittaa suoraan tai ei uskalla ehkä, tai ei olla siinä tilanteessa vielä? Ihmettelisin sellaista asennetta aika paljon. Sivusta
Kuka nyt ryhtyisi pidempiaikaiseksi palsta-aktivistiksi ja jäisi siitä vielä nolosti kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Miksi? Olen varattu enkä tunne sinua. Ketä oikein olet?
Miksi olet varattuna kaipausketjussa?
Varattukin voi ihastua ja kaivata ilman että sitä haluaa sanoa suoraan kohteelle. -Sivusta
Ihastumisessa ei ole mitään pahaa, kun pitää omana tietonaan. Mutta ne, jotka sotkivat ja tuhoavat muiden perheitä itsekkään halunsa takia, niin….. toivottavasti karma kostaa.
Karma nyt on höpönlöpöä, mutta tietysti teoilla ja sanoilla, jopa ajatuksilla on seurauksia. Viisas pyrkii valitsemaan niin viisaasti, kuin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt ryhtyisi pidempiaikaiseksi palsta-aktivistiksi ja jäisi siitä vielä nolosti kiinni.
Onko nekin noloja, jotka kirjoittavat ompelu- tai metsästys- tai vanhat autot palstoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nekin noloja, jotka kirjoittavat ompelu- tai metsästys- tai vanhat autot palstoilla?
Eritoten, niin noloo.
Hyvää yötä uskomattoman ihanalle söpöläiselle. Ja hyvää alkavaa työviikkoa. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä uskomattoman ihanalle söpöläiselle. Ja hyvää alkavaa työviikkoa. 🥰
Tää on varmaan mulle, sillä tunnistan itseni. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eritoten, niin noloo.
Onnex sä olet nolo mun kaa. Ollaan yhdessä noloja.
Siellä sä vaan sohvalla luet tätä salaa. Oot rotta 😂
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkö et. Olet rotan raato. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Pyllistelisitpä stay upeissa huomenna ;)
Jos on kuuma pikkuisissa shortseissa, mikäliei en tiedä vielä. Mutta ei stay upeissa. En ole bimbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkö et. Olet rotan raato. Sivusta
Juu en ole 😂 painoin tänäänki pitkän duunipäivän. Toinen loisena täällä lukee palstaa. Plus haluan erota, mutta toinen ei päästä pois suhteesta. Eipä siinä lähden kyllä itse ennen vuodenvaihdetta lätkimään.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että ikävä tai vaikeita hetkiä tulee. Etkä pääse sanomaan mulle mitään enää. Ei yhteyttä enää. Se linja just äsken katkaistu. Mut tämä oli tässä pysyvästi. Tunnuit hyvältä. Rakastin sua.
Huomiseen!
Vierailija kirjoitti:
Teetkö kesällä etänä mökiltä työt?
En, lomailen kesällä
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että ikävä tai vaikeita hetkiä tulee. Etkä pääse sanomaan mulle mitään enää. Ei yhteyttä enää. Se linja just äsken katkaistu. Mut tämä oli tässä pysyvästi. Tunnuit hyvältä. Rakastin sua.
Voi poika, ei tuo auta.
Toiveissa on, että nähdään vielä syksyllä. 😘nn
Iltaa. Kaunis kesäinen ilta, ihanan raikasta.
Onneksi olen taas elämässäni siinä tilanteessa että en edes halua ajatella miehiä tulevassa. Nyt on aika minulle.
Niin kun sen pitäisi mennä juuri toisin päin. 😬