Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (3131)

Vierailija
3041/3131 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autiota, hiljaista kaikki on niin. Sodan runtelemat kasvot. Vain minä ja yksinäisyys. 

Vierailija
3042/3131 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaamattomuus on sekin vastaus, torjuva sellainen. Reilumpaa olisi torjua sanoen miten asiat ovat.

Aika moni vastaamattomuutta tarjoilee. Ei kuulu hyviin tapoihin. Eri asia on, jos on pyydetty olla ottamatta yhteyttä ja silti jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3043/3131 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa vappua suloinen.. ikävä. 

Vierailija
3044/3131 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodan jälkeen haavat sidotaan

Vierailija
3045/3131 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

``Mä nuoren rakkautein näin muistan uudelleen
Sä istuit vierellein sen koivun katveeseen
Ja runkoon valkeaan mä nimes kaiversin
Oi jos ne nähdä saan ne peitän suudelmin
Kuljen taas kotiinpäin muistot nuo vain syömmessäin
tuskin unta öisin saan...``

😊😁on rauhallista mutta ikävöin sinua mies

Vierailija
3046/3131 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesän jälkeen ollaan me!

Kesän jälkeen tulee kaksi vuotta tätä kaipaamista. Se on aika pitkä aika. Vieläkin toivon, että tapaisin kaipaamani ennen sitä. Et jompi kumpi uskaltaisi sanoa ne sanat, jotka siihen tilanteeseen johtaa. Jos siis edes hänellä on halua enää.

Kysyisitkö sinä? Jos kaivattukin halusi silloin, mikä meni pieleen?

En tiedä uskallanko. Ja en mä tiedä mikä meni pieleen. Ehkä ajoitus on ollut vaan väärä tai sitten ei vaan oo ollut niin voimakkaita tunteita. En osaa sanoa toisen puolesta.

Vierailija
3047/3131 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ne sanat, joilla saat hänet töissäkin viereesi.

Vierailija
3048/3131 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloista vappua nöpönenälle. 

Vierailija
3049/3131 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kamala olla ihastukselle vain jotain kevyttä hupia josta saa energiaa :( Alkoi pelottaa että olen hänelle vain hetken energiabuusti kohdatessamme :(

Kaikki me yksipuolisesti ihastuneet ollaan tuota ihastuksen kohteelle. Se satuttaa tosi paljon.

Vierailija
3050/3131 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole niitä sanoja. 

Vierailija
3051/3131 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenpa muuten kokenut senkin, että jonkun kanssa aivan mieletön seksuaalinen vetovoima ja kemia, ja sitten toteutuessaan eka seksikerta olikin paskinta seksiä KOSKAAN xD

Nuorempana en olisi voinut edes käsittää, että noin voi edes käydä, vaan naiivisti mustavalkoisena kuvittelin, että jos on kemiaa niin sit on kaikki. 

Mikä siitä seksistä teki paskinta koskaan? Ettekö kommunikoineet siitä mitä haluatte?

Ei mitään tuollaista. Olipahan vaan. Todella surkeaa ja cringeä menoa. Kommunikaatio pelaa, ei liittynyt mihinkään sellaiseen.

Voisiko olla että et sitten vaan oikeasti kokenutkaan sellaista ihan kunnon fyysistä halua jos se olikin cringeä. Luulit vaan että se on fyysistä vetovoimaa.

Tai mitä jos koki, mutta seksi ei sit vain natsannutkaan? Silleen kuten hän itse kirjoittikin? 

Miten voi olla seksuaalista kemiaa jos seksi ei toimi 🤔

Helposti. Eihän siihen kokemusta siitä seksistä tarvita, omat fiilikset riittää

Se on seksuaalista halua siinä vaiheessa, kemiaa vastaan sitten kun toinen on todettu hyväksi panoksi! Suudellessakin sen jo tietää onko kemiaa 

Sä voit pyöritellä semantiikkaa aivan kuinka haluat mutta pointin varmaan ymmärrät, jos normaaliälyinen olet. Oletko?

Vierailija
3052/3131 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemminpuolista, mutta mutkikasta?

Vierailija
3053/3131 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että en edes ihastuisi, jos en tuntisi mitään vetovoimaa jo ensinäkemältä. En edes tutustumalla. Tunnen itseni, sanokoon tähän kuka mitäkin.

Mulle on käynyt usein niin, että ensin toinen on vaikuttanut ärsyttävältä ja sitten yhtäkkiä olenkin huomannut että olen korviani myöten ihastunut. Siis ensivaikutelmani on ollut väärä eikä hän olekaan ärsyttävä. Ulkonäön suhteen sama. Ensin en kiinnitä henkilöö  huomiota erityisesti, mutta yhtäkkiä tajua  että tuohan on seksikäs ja vetää puoleensa magneetin lailla. 

Mulla on ollut näitä, ja sit niitä, kun olen kokenut hullua kemiaa ja mennyt ihan sekaisin ja sit paremmin tutustuessa todennut ettei henkilö ole lainkaan mielikuvani kaltainen ja tullu iso lässähdys. Kirjoittelin täälläkin jonkin aikaa tyypille, joka paremmin tutustuessa sai häpeämään omia tekstejäni, koska en ikimaailmassa haluiskaan mitään sen kanssa enää. :D 
Sivusta

Kuulostaa siltä ettei teillä paljon mitään muuta olekaan kuin isoja lässähdyksiä.

Mitäs itselläs sitten on? Täällä kirjoittelet kummiski ;)

Vierailija
3054/3131 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kamala olla ihastukselle vain jotain kevyttä hupia josta saa energiaa :( Alkoi pelottaa että olen hänelle vain hetken energiabuusti kohdatessamme :(

No ei normaalisti aleta haikailemaan mitään elämää suurempaa, jos vaan kohdataan jossain eikä ole edes mitään juttua. Toki teille voi tulla myöhemmin jotain, en sitä sano, mutta jos vain ihastelet ja kaipaat ketjussa, niin olet delulu typerys jos alat miettimään jotain yhteistä elämää. Kyl sulla pitää olla jotain sen ihmisen kanssa ensin.

Energian saaminen on iloinen asia, ja usein molemminpuolista iloa ja inspiraatiota.

Kiitos. Ymmärrän arvottomuuteni tästä edes niin hyvin että.

Vierailija
3055/3131 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemminpuolista, mutta mutkikasta?

On. Ainakin uskon niin. 

Vierailija
3056/3131 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hurjinta on, että voimakkaimmat tunteet olen kokenut sinua kohtaan, vaikken lopulta tiedä, ketä olen rakastanut. Koin sinut "elämäni rakkaudeksi", mutta sittemmin siitä on hävinnyt isoja. Kuin tulviva joki olisi jäiden mukana vienyt törmältä jotakin tärkeää, joka siinä joskus oli.

No mikä mutka siihen sitten tuli? 

Ap varattu. Mutta unohti sen egobuustin tarpeessaan.

Vierailija
3057/3131 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaivatulleni. Illalla nähdään ja tanssitaan hitaita toisiimme liimaantuneena vain pelkät ylioppilaslakit yllämme!

Juu, kohta. <3

Vierailija
3058/3131 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me olla vierekkäin missään. Ja mieluummin olisinkin sisäkkäin tällä hetkellä!

Vierailija
3059/3131 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei normaalisti aleta haikailemaan mitään elämää suurempaa, jos vaan kohdataan jossain eikä ole edes mitään juttua. Toki teille voi tulla myöhemmin jotain, en sitä sano, mutta jos vain ihastelet ja kaipaat ketjussa, niin olet delulu typerys jos alat miettimään jotain yhteistä elämää. Kyl sulla pitää olla jotain sen ihmisen kanssa ensin.

Energian saaminen on iloinen asia, ja usein molemminpuolista iloa ja inspiraatiota.

Kiitos. Ymmärrän arvottomuuteni tästä edes niin hyvin että.

Olit enemmän kuin energiabuusti! Olit kaikki. Nyt tyhjää.

Vierailija
3060/3131 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus peli pitää puhaltaa poikki oman (ja ehkä muidenkin) hyvinvoinnin vuoksi. Vaikkei se oikeasti mitään peliä olisi ollutkaan.

Arvatenkin ghostaamalla, hiivuttamalla jne.

Ei vahingossakaan kertomalla suoraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän