Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (3131)
Jos minussa henki pihisee ensi vappuna niin biletän kuin pieni eläin, se on varma. Toivottavasti kaivattu on mukana silloin. Tässäpä tavoitetta tulevalle vuodelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenpa muuten kokenut senkin, että jonkun kanssa aivan mieletön seksuaalinen vetovoima ja kemia, ja sitten toteutuessaan eka seksikerta olikin paskinta seksiä KOSKAAN xD
Nuorempana en olisi voinut edes käsittää, että noin voi edes käydä, vaan naiivisti mustavalkoisena kuvittelin, että jos on kemiaa niin sit on kaikki.
Mikä siitä seksistä teki paskinta koskaan? Ettekö kommunikoineet siitä mitä haluatte?
Ei mitään tuollaista. Olipahan vaan. Todella surkeaa ja cringeä menoa. Kommunikaatio pelaa, ei liittynyt mihinkään sellaiseen.
Voisiko olla että et sitten vaan oikeasti kokenutkaan sellaista ihan kunnon fyysistä halua jos se olikin cringeä. Luulit vaan että se on fyysistä vetovoimaa.
Tai mitä jos koki, mutta seksi ei sit vain natsannutkaan? Silleen kuten hän itse kirjoittikin?Miten voi olla seksuaalista kemiaa jos seksi ei toimi 🤔
Helposti. Eihän siihen kokemusta siitä seksistä tarvita, omat fiilikset riittääSe on seksuaalista halua siinä vaiheessa, kemiaa vastaan sitten kun toinen on todettu hyväksi panoksi! Suudellessakin sen jo tietää onko kemiaa
Tuossa vaiheessa oli suudeltu jo varmaan sata kertaa.
Toi meni just kuten nuorena aina ajattelinkin, että seksistä tulee mulle vain vaikeampaa, huonompaa ja just cringempää mitä pidempään tutustun. Että mun seksuaalisuus ei ollenkaan syty mistään "tutustumisesta" ja "turvallisuuden tunteesta" mistä palstalla naiset selitti. Tunsin ja tiesin itseni jo nuorena hyvin.
"seksi" on yliarvostettua ja erheellinen synonyymi parittelulle. Tarpeellista suvun jatkumisen kannalta. Ja "abortti" on murha ja mahdollisesti jopa ihmisuhri. Nämä teemat tosin eivät kuulu kaipausketjuun joten pysykää asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos minussa henki pihisee ensi vappuna niin biletän kuin pieni eläin, se on varma. Toivottavasti kaivattu on mukana silloin. Tässäpä tavoitetta tulevalle vuodelle.
Kuulostaa suunnitelmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen on normaalia, kuten kaikenlaiset tunteet elämässä.
Itsellä ihastuminen ei ole juuri koskaan liittynyt mitenkään mihinkään pariutumishaluun ko. ihmisen kanssa, joten ehkä siitäKIN syystä erittäin vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka eroilevat ihastumistunteiden perässä ja suhtautuvat valintoihin näin: "sillehän ei voi mitään, jos ihastuu"
Ikään kuin tunteet ja teot olisivat sama asia :D
Noh, ei liity minuun eikä kuulu mulle, joten aiwan sama! Kunhan tuli mieleen kun tämän sivun avasin, ja yhden viestin luin.
Outoa. Jos mä ihastun, niin haluan olla sen ihastuksen kohteen kanssa.
Minäkin haluan nähdä ihastusta, mutta ei ihastuminen liity vielä mitenkään siihen, että haluaisi parisuhteeseen.
Jospa olet sitten kiinnostunut vain kaverina, etkä ihastunut.
Ei tässä mistään kavereista ollut kyse, vaan ihastumisesta.
Taidatte tykätä vänkyttää?
Siis vikiseekö joku tässä ketjussa jonkun kevyen ihastuksen perään, jota ei edes oikeasti kunnolla halua? Kyllä itse keksisin parempaa tekemistä.
En mä vikise täällä kenenkään perään.
Mutta kyllä, olen vikissyt täällä joskus lähinnä seksuaalisen halun perässä, ja puhunut täällä myös toisesta ihastuksesta joka toi minulle lähinnä arjen kohotusta ja ihanaa energiaa kohtaamisillamme :)
No niin, nyt päästiin asiaan. Haluat siis seksiä. Muut yleensä kuitenkin ihastuneena haluavat enemmänkin kuin pelkkää seksiä.
Ja osa ei halua sitäkään, kunhan vain haaveilee. Haluatko miettiä kaikki mahdolliset muutkin vaihtoehdot tähän vielä? Eri
Älkää te haaveilijat sitten vaan millään tavalla näyttäkö kiinnostustanne irl ettei toinen ala toivoa että jotain oikeasti tapahtuisi. Sellaista pelailua ei jaksa jos itse on tosissaan.
Puhumalla selviää, kuka on tosissaan. Ei voi odottaa muilta ajatustenluentaa. Ja miten voisi olla tosissaan, jos on sanottu kerran "päivää". Kai jokainen haluaa vähän ottaa selvää ensin. Ja se ei tapahdu tällä palstalla.
Kyllä. Valitettavasti oma kaivattu ei edes ensin vastannut puhelimeen ja sitten esti.
No tuo on aika selvää sitten. Sun pitää yrittää päästä eteen päin, hän ei ole kiinnostunut.
Komppaan tätä, vaihda maisemaa, kyllä se siitä.
En unohda sitä narria mä milloinkaan, joka kerran puhkes puhumaan mulle tunteistaan.
Hän heitti mulle lentosuukon ilveillen ja naamion pois riisui kuiskaten.Kanssasi on niin hyvä olla, syliisi helppo tulla. Vain sinut tahdon viereeni, vain sinut syliini.
Vierailija kirjoitti:
Anteeks et aiheutin pettymyksen.
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen aina apeaksi juhlapäivinä.
Sama. Kun ei ole perhettä niin juhlapäivät lähinnä surettavat. Vappuna kuuluisi paistaa tippaleipiä ja munkkeja perheen kanssa, puhallella ilmapalloja, ehkä mennä piknikille ym. Yksinään kaikki tuollainen tuntuu täysin turhalta, eikä enää tee mieli bilettää ja kiskoa kaljaa kohmeisena puistossa niin kuin joskus parikymppisenä.
Mitä tsäänssejä sulla olisi koota jotain seuruetta vapun viettoon? Voisitko kutsua piknikille joitain ihmisiä tai ihmisen, järjestää jotain illallista tai brunssia tai jotain?
Tää nyt ei varmaan lohduta yhtään, mutta ne perheiden lapsetkin kasvaa ja sit niitä ei kiinnosta enää mitkään munkit ja ilmapallot tai perheen kanssa oleminen, kaikkien kumppanit ei vietä vappua ja joidenkin perheenjäsenet voi olla vappuna töissä jne.
Mutta ymmärrän mitä tarkoitat, ja siksi olisi varmaan hyvä löytää jotain perheen kaltaista seuraa :)
Perheen kaltaista? Ei mikään voi korvata omaa perhettä. Tuo on vähän kuin sanoisi lapsettomuudesta kärsivälle, että ota koira.
Vastaamattomuus on sekin vastaus, torjuva sellainen. Reilumpaa olisi torjua sanoen miten asiat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo koskaan viettäny vappua.
En minäkään. Tekopirteiden pershäröjen muka hauska riekkumisjuhla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo koskaan viettäny vappua.
Mä olen. Nykyään harvoin.
Estän useinkin tuntemattomat numerot. Jos soittaa jostain tuntemattomasta prepaid-liittymästä, niin kannattaisi ensin laittaa viesti ja sanoa: "Hei, se on nanonano tässä uudesta liittymästä. Voinko soittaa sinulle kohta?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen aina apeaksi juhlapäivinä.
Sama. Kun ei ole perhettä niin juhlapäivät lähinnä surettavat. Vappuna kuuluisi paistaa tippaleipiä ja munkkeja perheen kanssa, puhallella ilmapalloja, ehkä mennä piknikille ym. Yksinään kaikki tuollainen tuntuu täysin turhalta, eikä enää tee mieli bilettää ja kiskoa kaljaa kohmeisena puistossa niin kuin joskus parikymppisenä.
Mitä tsäänssejä sulla olisi koota jotain seuruetta vapun viettoon? Voisitko kutsua piknikille joitain ihmisiä tai ihmisen, järjestää jotain illallista tai brunssia tai jotain?
Tää nyt ei varmaan lohduta yhtään, mutta ne perheiden lapsetkin kasvaa ja sit niitä ei kiinnosta enää mitkään munkit ja ilmapallot tai perheen kanssa oleminen, kaikkien kumppanit ei vietä vappua ja joidenkin perheenjäsenet voi olla vappuna töissä jne.
Mutta ymmärrän mitä tarkoitat, ja siksi olisi varmaan hyvä löytää jotain perheen kaltaista seuraa :)
Perheen kaltaista? Ei mikään voi korvata omaa perhettä. Tuo on vähän kuin sanoisi lapsettomuudesta kärsivälle, että ota koira.
No elämä on välillä sellaista, että pitää keksiä Plan B eikä jumia siinä mitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mussa luultavasti ei enää pihisekään .
Vierailija kirjoitti:
Ja olenpa sellaisestakin kuullut, että perheen toinen vanhempi viettää vapun Ulliksella ryypäten, kun toinen on yksin lasten kanssa.
Se jos joku on surullista. Että on se perhe, mutta juhlat tuollaisia.
Sellasta se. Monesti mies ja nainen kotona
Vierailija kirjoitti:
Anteeks et aiheutin pettymyksen.
Kenelle ja millaisen?
Hauskaa vappua maailman kauneimmalle naiselle!
Vierailija kirjoitti:
Meidät erotti suhtautuminen elämään. Tahdon elää, en ottaa varman päälle.
Harmi jos nähtiin asiat eri tavalla.
No tuo on aika selvää sitten. Sun pitää yrittää päästä eteen päin, hän ei ole kiinnostunut.