Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (3105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen aina apeaksi juhlapäivinä.
Sama. Kun ei ole perhettä niin juhlapäivät lähinnä surettavat. Vappuna kuuluisi paistaa tippaleipiä ja munkkeja perheen kanssa, puhallella ilmapalloja, ehkä mennä piknikille ym. Yksinään kaikki tuollainen tuntuu täysin turhalta, eikä enää tee mieli bilettää ja kiskoa kaljaa kohmeisena puistossa niin kuin joskus parikymppisenä.
Mitä tsäänssejä sulla olisi koota jotain seuruetta vapun viettoon? Voisitko kutsua piknikille joitain ihmisiä tai ihmisen, järjestää jotain illallista tai brunssia tai jotain?
Tää nyt ei varmaan lohduta yhtään, mutta ne perheiden lapsetkin kasvaa ja sit niitä ei kiinnosta enää mitkään munkit ja ilmapallot tai perheen kanssa oleminen, kaikkien kumppanit ei vietä vappua ja joidenkin perheenjäsenet voi olla vappuna töissä jne.
Mutta ymmärrän mitä tarkoitat, ja siksi olisi varmaan hyvä löytää jotain perheen kaltaista seuraa :)
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että en edes ihastuisi, jos en tuntisi mitään vetovoimaa jo ensinäkemältä. En edes tutustumalla. Tunnen itseni, sanokoon tähän kuka mitäkin.
Mulle on käynyt usein niin, että ensin toinen on vaikuttanut ärsyttävältä ja sitten yhtäkkiä olenkin huomannut että olen korviani myöten ihastunut. Siis ensivaikutelmani on ollut väärä eikä hän olekaan ärsyttävä. Ulkonäön suhteen sama. Ensin en kiinnitä henkilöö huomiota erityisesti, mutta yhtäkkiä tajua että tuohan on seksikäs ja vetää puoleensa magneetin lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en. Tunnen tyytyväisyyttä siihen, että heräile huomenna krapulassa ja väsyneenä niin kuin suurin osa.
Mä heräilen joka yö 2-3 kertaan enkä käytä alkoholia. Ihan sivusta mutta tiedoksi silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että en edes ihastuisi, jos en tuntisi mitään vetovoimaa jo ensinäkemältä. En edes tutustumalla. Tunnen itseni, sanokoon tähän kuka mitäkin.
Mulle on käynyt usein niin, että ensin toinen on vaikuttanut ärsyttävältä ja sitten yhtäkkiä olenkin huomannut että olen korviani myöten ihastunut. Siis ensivaikutelmani on ollut väärä eikä hän olekaan ärsyttävä. Ulkonäön suhteen sama. Ensin en kiinnitä henkilöö huomiota erityisesti, mutta yhtäkkiä tajua että tuohan on seksikäs ja vetää puoleensa magneetin lailla.
Nykyään menee toisinpäin usein koska ihmiset laittaa hyvät kuvat ja ihminen onkin pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin myös minä. Ja vappu ei ole suosikkijuhliani. Onneksi kohta ohi.
Joulu on ainoa merkityksellinen minulle tunnelman takia. Muut juhlat voi lopettaa. sivu
Kannatan tätä 🙏🏻
Vappu on ihana keväinen juhla. Hyvät muistot opiskeluajoilta ja vieläkin mielellään juhlistetaan vappua lakituksella ja kuohuvalla 🥂 Hyvää vappua kaivatulleni ja teille muillekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut näitä, ja sit niitä, kun olen kokenut hullua kemiaa ja mennyt ihan sekaisin ja sit paremmin tutustuessa todennut ettei henkilö ole lainkaan mielikuvani kaltainen ja tullu iso lässähdys. Kirjoittelin täälläkin jonkin aikaa tyypille, joka paremmin tutustuessa sai häpeämään omia tekstejäni, koska en ikimaailmassa haluiskaan mitään sen kanssa enää. :D
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenpa muuten kokenut senkin, että jonkun kanssa aivan mieletön seksuaalinen vetovoima ja kemia, ja sitten toteutuessaan eka seksikerta olikin paskinta seksiä KOSKAAN xD
Nuorempana en olisi voinut edes käsittää, että noin voi edes käydä, vaan naiivisti mustavalkoisena kuvittelin, että jos on kemiaa niin sit on kaikki.
Mikä siitä seksistä teki paskinta koskaan? Ettekö kommunikoineet siitä mitä haluatte?
Ei mitään tuollaista. Olipahan vaan. Todella surkeaa ja cringeä menoa. Kommunikaatio pelaa, ei liittynyt mihinkään sellaiseen.
Voisiko olla että et sitten vaan oikeasti kokenutkaan sellaista ihan kunnon fyysistä halua jos se olikin cringeä. Luulit vaan että se on fyysistä vetovoimaa.
Tai mitä jos koki, mutta seksi ei sit vain natsannutkaan? Silleen kuten hän itse kirjoittikin?
Miten voi olla seksuaalista kemiaa jos seksi ei toimi 🤔
Vierailija kirjoitti:
Emi mul on muna pystyssä! ! Irtooko tänään?
🖕🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen on normaalia, kuten kaikenlaiset tunteet elämässä.
Itsellä ihastuminen ei ole juuri koskaan liittynyt mitenkään mihinkään pariutumishaluun ko. ihmisen kanssa, joten ehkä siitäKIN syystä erittäin vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka eroilevat ihastumistunteiden perässä ja suhtautuvat valintoihin näin: "sillehän ei voi mitään, jos ihastuu"
Ikään kuin tunteet ja teot olisivat sama asia :D
Noh, ei liity minuun eikä kuulu mulle, joten aiwan sama! Kunhan tuli mieleen kun tämän sivun avasin, ja yhden viestin luin.
Outoa. Jos mä ihastun, niin haluan olla sen ihastuksen kohteen kanssa.
Minäkin haluan nähdä ihastusta, mutta ei ihastuminen liity vielä mitenkään siihen, että haluaisi parisuhteeseen.
Jospa olet sitten kiinnostunut vain kaverina, etkä ihastunut.
Ei tässä mistään kavereista ollut kyse, vaan ihastumisesta.
Taidatte tykätä vänkyttää?
Siis vikiseekö joku tässä ketjussa jonkun kevyen ihastuksen perään, jota ei edes oikeasti kunnolla halua? Kyllä itse keksisin parempaa tekemistä.
En mä vikise täällä kenenkään perään.
Mutta kyllä, olen vikissyt täällä joskus lähinnä seksuaalisen halun perässä, ja puhunut täällä myös toisesta ihastuksesta joka toi minulle lähinnä arjen kohotusta ja ihanaa energiaa kohtaamisillamme :)
No niin, nyt päästiin asiaan. Haluat siis seksiä. Muut yleensä kuitenkin ihastuneena haluavat enemmänkin kuin pelkkää seksiä.
"Muut yleensä".... et sä voi muiden puolesta puhua :)
Ei todellakaan kaikki halua jokaisen ihastuksen kanssa parisuhteeseen. Eihän ihastusta useinkaan edes tunneta niin hyvin, että voisi parisuhdetta haluta. Seksuaalinen halu taas voi syttyä jo pelkästä olemuksesta ja katseesta, hyvin pienestäkin kontaktista.
Tämä!!!!!!
Joskus mietin että onko täällä joitain 11-vuotiaita kirjoittelemassa kaukoihastuksistaan.Eikö ne 11-vuotiaat oo just niitä jotka eivät ole tosissaan.
Ei, vaan ne, jotka luulee että kaikki positiiviset tunteet johtaa alttarille
Emmä ainakaan halua alttarille, mut jos oon ihastunut niin kyllä kiinnostaa selvittää mitä hommasta tulee vai tuleeko mitään.
Ja olenpa sellaisestakin kuullut, että perheen toinen vanhempi viettää vapun Ulliksella ryypäten, kun toinen on yksin lasten kanssa.
Se jos joku on surullista. Että on se perhe, mutta juhlat tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Kun ei ole perhettä niin juhlapäivät lähinnä surettavat. Vappuna kuuluisi paistaa tippaleipiä ja munkkeja perheen kanssa, puhallella ilmapalloja, ehkä mennä piknikille ym. Yksinään kaikki tuollainen tuntuu täysin turhalta, eikä enää tee mieli bilettää ja kiskoa kaljaa kohmeisena puistossa niin kuin joskus parikymppisenä.
Mitä tsäänssejä sulla olisi koota jotain seuruetta vapun viettoon? Voisitko kutsua piknikille joitain ihmisiä tai ihmisen, järjestää jotain illallista tai brunssia tai jotain?
Tää nyt ei varmaan lohduta yhtään, mutta ne perheiden lapsetkin kasvaa ja sit niitä ei kiinnosta enää mitkään munkit ja ilmapallot tai perheen kanssa oleminen, kaikkien kumppanit ei vietä vappua ja joidenkin perheenjäsenet voi olla vappuna töissä jne.
Mutta ymmärrän mitä tarkoitat, ja siksi olisi varmaan hyvä löytää jotain perheen kaltaista seuraa :)
Hyvä ajatus. Sivusta komppaan. Mä haluisin kaivattuni elämääni mutta hän ei välitä musta, ja kun elämä kovenee köyhällä niin vähennän huimasti menoista, eliminoin vuokran pois ja puolitan muutkin menot ehkä ravintoa lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesän jälkeen ollaan me!
Kesän jälkeen tulee kaksi vuotta tätä kaipaamista. Se on aika pitkä aika. Vieläkin toivon, että tapaisin kaipaamani ennen sitä. Et jompi kumpi uskaltaisi sanoa ne sanat, jotka siihen tilanteeseen johtaa. Jos siis edes hänellä on halua enää.
Kysyisitkö sinä? Jos kaivattukin halusi silloin, mikä meni pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenpa muuten kokenut senkin, että jonkun kanssa aivan mieletön seksuaalinen vetovoima ja kemia, ja sitten toteutuessaan eka seksikerta olikin paskinta seksiä KOSKAAN xD
Nuorempana en olisi voinut edes käsittää, että noin voi edes käydä, vaan naiivisti mustavalkoisena kuvittelin, että jos on kemiaa niin sit on kaikki.
Mikä siitä seksistä teki paskinta koskaan? Ettekö kommunikoineet siitä mitä haluatte?
Ei mitään tuollaista. Olipahan vaan. Todella surkeaa ja cringeä menoa. Kommunikaatio pelaa, ei liittynyt mihinkään sellaiseen.
Voisiko olla että et sitten vaan oikeasti kokenutkaan sellaista ihan kunnon fyysistä halua jos se olikin cringeä. Luulit vaan että se on fyysistä vetovoimaa.
Tai mitä jos koki, mutta seksi ei sit vain natsannutkaan? Silleen kuten hän itse kirjoittikin?Miten voi olla seksuaalista kemiaa jos seksi ei toimi 🤔
Endokrinia, sisäeritys, siis hormonit ovat kemiaa.
Tulin nyt tänne ilmoittamaan, että mulla on maailman ihanin poika- ja tyttöystävä. Nimittäin oma pieni Buddha-patsaani. 💗 nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin myös minä. Ja vappu ei ole suosikkijuhliani. Onneksi kohta ohi.
Joulu on ainoa merkityksellinen minulle tunnelman takia. Muut juhlat voi lopettaa. sivu
Kannatan tätä 🙏🏻
Vappu on ihana keväinen juhla. Hyvät muistot opiskeluajoilta ja vieläkin mielellään juhlistetaan vappua lakituksella ja kuohuvalla 🥂 Hyvää vappua kaivatulleni ja teille muillekin!
Kiitos ystävä tuntematon.
Mä en oo koskaan viettäny vappua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään menee toisinpäin usein koska ihmiset laittaa hyvät kuvat ja ihminen onkin pettymys.
Mä tapaan ja ihastun ihmisiin irl. Tai voisihan sitä tinderiä kokeilla jos tästä kaipauksesta ei nyt tuu mitään. Varmaan moni on siellä edukseen kuvissa, varsinkin jos muokkaavat niitä tai käyttävät jotain filtteriä. Mutta kaipa sieltäkin ne löytää jotka ovat suht luonnollisia kuvissaan.
Puhumalla selviää, kuka on tosissaan. Ei voi odottaa muilta ajatustenluentaa. Ja miten voisi olla tosissaan, jos on sanottu kerran "päivää". Kai jokainen haluaa vähän ottaa selvää ensin. Ja se ei tapahdu tällä palstalla.