Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (30332)
Ei ole mitään kauniimpaa kuin kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään kauniimpaa kuin kaivattuni.
On, mun kaivattu. :)
Vierailija kirjoitti:
Ristiriitaista porukkaa täällä. Jokainen teistä varmaan toivois muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, että kaivattu tuntis halua=himoa, itseä kohtaan mut sit kun joku täällä ilmaisee asian ääneen sellaisenaan kuin se on niin se on hyi yök huono juttu. Jos joku minuun on ihastunut niin saa masturboida ja laueta ja kertoakin siitä, se kertoisi vaan kuinka himoittava ja täydellinen olen hänen silmissään ja se on kyllä parempi kuin hyvä juttu 😍
Saa ilmaista, hyvä kun haluaa. Huonompi olisi jos ei halua olisi
Mulla menis tunteet mun kaivattuun jos ei keksisi yhtään eroottisempaa ja kauniimpaa tapaa puhua halusta. Suorasukainen ei ole seksikästä
Vierailija kirjoitti:
Sinä tiedät, miten tässä käy. Minä en.
Näköjään huonosti. Mun kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menis tunteet mun kaivattuun jos ei keksisi yhtään eroottisempaa ja kauniimpaa tapaa puhua halusta. Suorasukainen ei ole seksikästä
Rakastelen itseäni hellästi sinua ajatellen🙄
Voisihan sitä sanoa suoraan ettei kiinnosta nähdä, jos kiinnostusta ei ole. Pidän suorista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaunista kirjoittaisit kaivatullesi/kaivatustasi?
Lopeta se alisuorittaminen. Pystyt mihin vain.
Vierailija kirjoitti:
Voisihan sitä sanoa suoraan ettei kiinnosta nähdä, jos kiinnostusta ei ole. Pidän suorista miehistä.
Voisihan sitä kysyä, haluisitko nähdä, jos kiinnostusta on. Pidän mutkattomista naisista
Vierailija kirjoitti:
En ole estänyt kaipaamaani miestä 💕
Tuskinpa on kukaan muukaan. Eiköhän pelkästään ei-toivottu kontakti estetä. Sellaisia miehiä olen estänyt itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🖐Masturboinneista/
handuhommista en
ole kirjoittanut.
Täysin luonnollinen
asia, mutta silti. Äks
Tämä ei minulta.
Unnutan minkä kerkeän,
ja päivittelen sitä
facebookkiin akttiivisesti.
E 👋
Hei Emilia. Upeaa, että
unnutat hanskaan.
Ehkäpä paikkasi ovat jo
niin kuluneet, että nyrkität.
Tämä on Elämää.
On venymää, on vanumaa.
FaKepuuk on oiva moneen.
Jatka ihmeessä!
E
Mitä kaunista sanoisin? Että pimeänä aikana elämässä on kaunista olla joku syy hymyillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko meillä samat toiveet
Ei. Siksi mitään ei voikaan tulla välillemme.
Uskon, että on -sivusta
Tee oma aloituksesi, älä änge minun vastaukseeni sotkemaan.
Minä olen aloittaja! AP
Taasko joku aloittaa tämän ap riitelyn.Aidon ap:n ei kannata.Feikki tulee joka päivä jonkun viesteihin sekoittamaan ja inttämään ja vielä nauttii siitä.
Ei ollut ketään feikkiä, kehotin vastaaja-ap:na tätä sivusta ängennyttä vastaamaan erillisellä viestillä aloitukseen ja ap käsitti väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastelen itseäni hellästi sinua ajatellen🙄
Parempaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä tiedät, miten tässä käy. Minä en.
Näköjään huonosti. Mun kannalta.
Päätät siitä itse, minä vain mukaudun päätöksiisi, kun vaikutusvaltaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaunista kirjoittaisit kaivatullesi/kaivatustasi?
Sinä olet ainoa, joka on saanut minut tuntemaan tällaisia tunteita. Ja kaikki tämä, olemalla vain oma ihana itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhteet, kohtaamiset eivät ole suorituksia. Ne voivat olla jälkiä jättäviä, ainakin muistijälkiä.
Millaisen jäljen jätät muihin ihmisiin? Kaivattuusi?
Ei mitään merkitystä. Mitä vähemmän ihmisiä elämässäni on sitä onnellisempi olen.
Vierailija kirjoitti:
Ristiriitaista porukkaa täällä. Jokainen teistä varmaan toivois muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, että kaivattu tuntis halua=himoa, itseä kohtaan mut sit kun joku täällä ilmaisee asian ääneen sellaisenaan kuin se on niin se on hyi yök huono juttu. Jos joku minuun on ihastunut niin saa masturboida ja laueta ja kertoakin siitä, se kertoisi vaan kuinka himoittava ja täydellinen olen hänen silmissään ja se on kyllä parempi kuin hyvä juttu 😍
Ei mua haittannut, että kaivattu sen kertoi, vaikka en millekään hänen kanssaan ruvennutkaan. Ei kaikkea tarvitse aina ottaa niin ryppyotsaisen tosissaan, kumminkaan päin.
Moni mies on kertonut runkanneensa ajatukselle tai kuvalle musta. Senkus.
Nimipäiväonnittelut Suville tänään🌹
Olet niin kaunis blondi🥰