Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (30328)
Miettinyt niin paljon sinua, miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menis tunteet mun kaivattuun jos ei keksisi yhtään eroottisempaa ja kauniimpaa tapaa puhua halusta. Suorasukainen ei ole seksikästä
Rakastelen itseäni hellästi sinua ajatellen🙄
Miksi et laita kaivatulle tuota? Toisessa muodossa häneen kohdistuen.
Luulenpa, ettei oltaisi enää puhe väleissä sen jälkeen ja ties mitä seurauksia minulle.:)
Mun fantasiat on hyvin monipuolisia. Kyllä siinä kaivatulla posket kuumenis.
Ei kesäilta kauniimmaksi tästä käy, mutta sinua ei vieläkään näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän suorista miehistä. Ihmisistä ylipäätään. Parempi sanoa suoraan kuin hienovaraisesti rivien välistä vihjailla tai odottaa muiden lukevan ajatukset.
Mä pidän sellaisista naisista, jotka eivät vaadi tunneasioissa mieheltä sellaista mitä eivät itse pysty suorittamaan. Tunteet eivät ole yksisuuntainen tie
Ei tunne asioita suoriteta. Ne tulee luonnostaan, jos on tullakseen -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mitähän merkkiä sä tupruttelit?🤭
Karvaperse norttia mut siitä on aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän suorista miehistä. Ihmisistä ylipäätään. Parempi sanoa suoraan kuin hienovaraisesti rivien välistä vihjailla tai odottaa muiden lukevan ajatukset.
Mä pidän sellaisista naisista, jotka eivät vaadi tunneasioissa mieheltä sellaista mitä eivät itse pysty suorittamaan. Tunteet eivät ole yksisuuntainen tie
Aika paljon tässäkin ketjussa vaaditaan miestä tekemään milloin mitäkin. Ei taida monella naisella maltti riittää "luonnollisesti tuleviksi". Olen samaa mieltä kanssasi kyllä. Sivusta
Nyt taitaa pikkumatka peruuntua ja ihan muut lähtee pidemmälle matkalle🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pystyn kyllä, kun tunteiden ilmaisua ei estetä. Jos estetään, silloin niitä ei haluta ilmaistavan. Jos rakentaa aitoja, kykenee ne myös halutessaan purkamaan.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Yhteystiedot vaihdetaan, joohan? <3
Ehdottomasti. (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Annoit nähdä kaiken mitä minulta oli puuttunut.
Näin kävi minullekin. Kaivattuni avasi silmäni, minkälaisessa painajaisessa olin elänyt turtuneena ja alistuneena. Heräsin ainakin eloon ja olen se naisellinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon tässäkin ketjussa vaaditaan miestä tekemään milloin mitäkin. Ei taida monella naisella maltti riittää "luonnollisesti tuleviksi". Olen samaa mieltä kanssasi kyllä. Sivusta
Entäs ne terveiset kaivatulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä malttia riittää, mutta en minä ainakaan kykenisi roikkumaan kenenkään perässä, jolla ei tunnu irl. Kiinnostusta olevan ja tekeväni kiinnostuksen kohteelle, sitä haluttua oloa. Kyllä sen pitäisi olla molemmin puolista ja näyttää se, että voisi mahdollisesti olla jotain tulevaa. Ei kykene enää, se vaan syö naista.
"Kyllähän sitä malttia riittää, mutta en minä ainakaan kykenisi roikkumaan kenenkään perässä, jolla ei tunnu irl. Kiinnostusta olevan ja tekeväni kiinnostuksen kohteelle, sitä haluttua oloa. Kyllä sen pitäisi olla molemmin puolista ja näyttää se, että voisi mahdollisesti olla jotain tulevaa. Ei kykene enää, se vaan syö naista."
En minäkään, mutta roikun silti. Päästäisin irti, jos osaisin. Jos malttia mitataan vuosissa ja taas vuosissa, ei taida ihmiselämä siihen riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteiden kertominen on kai suht helppoa silloin, kun tietää vastaanottajan olevan vastaanottavainen ja mahdollisesti vastaa niihin tunteisiin. Sivusta
Tietenkin.
Tartteen rinnalleni ihmisen, jossa on samaa kipinää ja menoa kuin mussa. Muuten alan kaivata jotain lisää aika nopeasti. Tuli vaan huomattua viikonlopun aikana🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei maltti riittäisi. Luonostaan soljuva tarvitsee myös miehen tai naisen tekemän aloitteen lähetymiselle, vaikka tunteet klikkaisivat samantien.
Hän elää miehensä kanssa mukavaa elämää, niin mitäpä silloin mitään yrittämään. Vaikka miten itse rakastaisi, niin pitää vaan unohtaa ja toivoa, että rakkauden tunteet kohdistuisi joskus johonkin toiseen.
Tunteiden kertominen on kai suht helppoa silloin, kun tietää vastaanottajan olevan vastaanottavainen ja mahdollisesti vastaa niihin tunteisiin. Sivusta