Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (30349)
Vierailija kirjoitti:
Maaturboin ja mietin sinua 🥰 laukesin
Hyvä sä👏 ja mikä avoimuus intiimiasioista, ihan mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaunista kirjoittaisit kaivatullesi/kaivatustasi?
Laittaisinko viestillä 🤔 hänel.
En ole estänyt kaipaamaani miestä 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi on vähän oksettavia hahmoja. Ei kovin hienoa yleisesti jakaa tuollaisia kommentteja, vähän myös noloakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi on vähän oksettavia hahmoja. Ei kovin hienoa yleisesti jakaa tuollaisia kommentteja, vähän myös noloakin...
Sarkasmia
Minusta tuntuu, että sydämeni säpälöityy vielä. On tunne, että meitä ei koskaan tule. En tiedä, mistä tunne tulee, vaikka en haluaisi ajatella niin. Olen ollut pitkään toiveikas, mutta kun asiat pysyvät vuodesta toiseen entisessä asennossaan tai tulee jopa takapakkia, järkevä mieli on päässyt niskan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko meillä samat toiveet
Ei. Siksi mitään ei voikaan tulla välillemme.
Uskon, että on -sivusta
Tee oma aloituksesi, älä änge minun vastaukseeni sotkemaan.
Minä olen aloittaja! AP
Taasko joku aloittaa tämän ap riitelyn.Aidon ap:n ei kannata.Feikki tulee joka päivä jonkun viesteihin sekoittamaan ja inttämään ja vielä nauttii siitä.
Ah, toi aurinko 🥰 auringon paistaessa tuntee heräävänsä eloon. Oli kesä tai talvi. Syksy on vuoden ajoista paras.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo pitää ilmoittaa erikseen? 🤔
Aina kun joku kirjoittaa "ei minulta", niin tulee tunne että se viesti on juurikin häneltä. Muutenhan voi sivuuttaa moiset.
Toiveikkuus tarvii polttoainetta. Sitä on jäljellä ehkä tippa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että sydämeni säpälöityy vielä. On tunne, että meitä ei koskaan tule. En tiedä, mistä tunne tulee, vaikka en haluaisi ajatella niin. Olen ollut pitkään toiveikas, mutta kun asiat pysyvät vuodesta toiseen entisessä asennossaan tai tulee jopa takapakkia, järkevä mieli on päässyt niskan päälle.
Niinhän se yksipuolisissa tunteissa tuppaa käymään. Surullista ja ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaunista kirjoittaisit kaivatullesi/kaivatustasi?
Olen herkässä tilassa ja yritän olla miettimättä häntä. En vaan pysty.
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa siinä. Olihan se aika huono suoritus multa se, pettynyt siihen itsekin. Tiedän, että olisin pystynyt parempaan. Ensikerralla sitten 💯
Todella pettymys ja ala arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo pitää ilmoittaa erikseen? 🤔
Aina kun joku kirjoittaa "ei minulta", niin tulee tunne että se viesti on juurikin häneltä. Muutenhan voi sivuuttaa moiset.
Miehelle 😘💕
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa siinä. Olihan se aika huono suoritus multa se, pettynyt siihen itsekin. Tiedän, että olisin pystynyt parempaan. Ensikerralla sitten 💯
Uusien ihmisten kanssa olemme molemmat viisaampia.
Sivu
Sinä tiedät, miten tässä käy. Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusien ihmisten kanssa olemme molemmat viisaampia.
Sivu
Ei ollut kyse ihmisistä😅
Voi hyssykät näitä. Parempi häipyy täält.
Ihmissuhteet, kohtaamiset eivät ole suorituksia. Ne voivat olla jälkiä jättäviä, ainakin muistijälkiä.
Millaisen jäljen jätät muihin ihmisiin? Kaivattuusi?
Olisi paljonkin kerrottavaa, mutta en jaksa kirjoittaa tänne asioita, jotka haluaisin sanoa kasvokkain. Tällä hetkellä en näe eteeni, kun puuttuu mahdollisuus vaikuttaa.