Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (30349)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, et mun koti on sun luona. 🧡
Tervetuloa
Nainen on luonnostaan kasvisyöjä. Jo luolamies aikoina, nainen oli keräilijä ja mies metsästäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa
Mä tuun kanssa. Harrastetaan sitten kimppakivaa!
Joskus sanoit, että koska pelkäsit kaiken loppuvan, et kertonut totuutta. Eli että meitä ei tule. Nyt sanot, että tulee, mutta mikään tosiasia ei viittaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyt niin harvoin?
Sinne on pitkä matka, eikä ole yhteystietojakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaunista kirjoittaisit kaivatullesi/kaivatustasi?
Laittaisinko viestillä 🤔 hänel.
Laitan, en laita, laitan, en laita, laitanpas, enpäs.
Odotan vastinetta.
Mitä vastinetta
Huomenna tapaan Millan <3
MM
Voisinpa katkaista kaipuun, joka ei vie mihinkään.
Annoit nähdä kaiken mitä minulta oli puuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Luovutit meidän suhteen keväällä. Ehkä on aika minunkin luovuttaa.
Pelkään myös samaa, vaikken haluaisi siihen vielä uskoa. Ja vielä kun odotin niin kovasti kevättä, nyt en enää tiedä, missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että sydämeni säpälöityy vielä. On tunne, että meitä ei koskaan tule. En tiedä, mistä tunne tulee, vaikka en haluaisi ajatella niin. Olen ollut pitkään toiveikas, mutta kun asiat pysyvät vuodesta toiseen entisessä asennossaan tai tulee jopa takapakkia, järkevä mieli on päässyt niskan päälle.
Oletko pyytänyt sitä toista vaikka ulos?
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhteet, kohtaamiset eivät ole suorituksia. Ne voivat olla jälkiä jättäviä, ainakin muistijälkiä.
Millaisen jäljen jätät muihin ihmisiin? Kaivattuusi?
En tiedä. Varmaan rasittavan jäljen. Tosin olen rasittava siksi, etten saa häneen yhteyttä eikä hän itse luo sitä, vaikka voisi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on luonnostaan kasvisyöjä. Jo luolamies aikoina, nainen oli keräilijä ja mies metsästäjä.
😂
Vierailija kirjoitti:
Joskus sanoit, että koska pelkäsit kaiken loppuvan, et kertonut totuutta. Eli että meitä ei tule. Nyt sanot, että tulee, mutta mikään tosiasia ei viittaa siihen.
Tämä ei minulta👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaturboin ja mietin sinua 🥰 laukesin
Hyvä sä👏 ja mikä avoimuus intiimiasioista, ihan mahtavaa!
Noi on vähän oksettavia hahmoja. Ei kovin hienoa yleisesti jakaa tuollaisia kommentteja, vähän myös noloakin...
Kiihottavaa mun mielestä 🤩😍🔥olisin ihan otettu jos joku sanois mulle noi. Tuo kuvaa vaan himoa jota on toista kohtaan, ja sitä pitää ollakin
Eri asia jos sanoisi kahden kesken.
Ristiriitaista porukkaa täällä. Jokainen teistä varmaan toivois muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, että kaivattu tuntis halua=himoa, itseä kohtaan mut sit kun joku täällä ilmaisee asian ääneen sellaisenaan kuin se on niin se on hyi yök huono juttu. Jos joku minuun on ihastunut niin saa masturboida ja laueta ja kertoakin siitä, se kertoisi vaan kuinka himoittava ja täydellinen olen hänen silmissään ja se on kyllä parempi kuin hyvä juttu 😍
Vierailija kirjoitti:
Missä olet tänään?
Olin pinna kireänä noin 80 kilsaa pohjoiseen läheisvelvoitteissa, vaikka olisin mieluummin ollut seinän toisella puolella. Minä arkiaskareissani, hän arkiaskareissaan, näin oletan. Hiljainen ja sopuisa lähelläolo.
Toivon sun muistavan minusta sen, kuinka helppoa sua oli haluta.