Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (30332)
Vierailija kirjoitti:
Mulla menis tunteet mun kaivattuun jos ei keksisi yhtään eroottisempaa ja kauniimpaa tapaa puhua halusta. Suorasukainen ei ole seksikästä
Jotkut tykkää rumista puheista. Mä tykkään itsekin puhua niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menis tunteet mun kaivattuun jos ei keksisi yhtään eroottisempaa ja kauniimpaa tapaa puhua halusta. Suorasukainen ei ole seksikästä
Rakastelen itseäni hellästi sinua ajatellen🙄
Haha, mulle toi olis turn-off 😅 niin kornia jotenkin. Mut makunsa kullakin tietysti..
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempaan suuntaan.
Ei tod, tekee koko tilanteesta täyden vitsin! Eri
Se tuli vaan puskista tuo tunnustus, sopivammassa tilanteessa ois ollut tosi kiihottavaa. Mäkin valitsen mieluummin suorasukaisen tyylin, kun oon itsekin sellainen. 🙂
Ilmaise ronskisti tai hellästi. Joka suhun on tykästynyt, tykkää susta ja ymmärtää sua niinkuin oot, sanot ja teet.
Vierailija kirjoitti:
Jos pyydän kauniisti ja syvästi kakuvasti,niin voisitko poistaa estot?
Niitä on niin paljon etten tiedä keneltä poistan ja mistä.
Ja tarviiko edes jos olen jo jonkun likka my wife.
Mä pidän suorista miehistä. Ihmisistä ylipäätään. Parempi sanoa suoraan kuin hienovaraisesti rivien välistä vihjailla tai odottaa muiden lukevan ajatukset.
En jaksa aina kutsua itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän suorista miehistä. Ihmisistä ylipäätään. Parempi sanoa suoraan kuin hienovaraisesti rivien välistä vihjailla tai odottaa muiden lukevan ajatukset.
Joo, tämä tässä näin. Asioista niiden oikeilla nimillä jne.
Luottamuksen pettäminen on aika iso asia. En odottanut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laita kaivatulle tuota? Toisessa muodossa häneen kohdistuen.
Ei mtn pànovisioita täältä.
Jätän nämä muille Emilioille.
Oolrait. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tämä tässä näin. Asioista niiden oikeilla nimillä jne.
Aloita sinä siis kun suora olet
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaunista kirjoittaisit kaivatullesi/kaivatustasi?
Mielessä on muutamia kauniita asioita, jotka liittyy kaivattuun, mutta jätän ne tällä kertaa sanomatta täällä. Päästin meinaan viikonloppuna vahingossa osan ajatuksistani liian laajalle yleisölle ja nyt haluan pitää loput hieman paremmin suojassa. Maailma on nimittäin yllättävän pieni, eikä koskaan tiedä, kuka missäkin ketjussa käy lukemassa. Ehkä ne tietyt sanat kuuluvat joskus kahden kesken kerrottaviksi, jos tilaisuus tulee. Täällä olen ne jo joskus maininnut,
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän sellaisista naisista, jotka eivät vaadi tunneasioissa mieheltä sellaista mitä eivät itse pysty suorittamaan. Tunteet eivät ole yksisuuntainen tie
Jostain aina vain palaat mieleeni. Ilmestyit Spotifyn kaveriehdotuksiin 😭
Mitähän merkkiä sä tupruttelit?🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän sellaisista naisista, jotka eivät vaadi tunneasioissa mieheltä sellaista mitä eivät itse pysty suorittamaan. Tunteet eivät ole yksisuuntainen tie
Eivät olekkaan. Tunteille pitäisi saada vastakaikua ja kohteeseen tulee tykästyä sellaisena kuin on. Paras kumppani on se, joka rakastaa ja hyväksyy myös ne huonot puolet. Niitä kun jokaisella on. Oikean ihmisen kanssa ne eivät ns. häiritse ja ärsytä ja yhteiselo soljuu luontevan leppoisasti, kun taas väärän ihmisen kanssa ne saavat kokoajan aikaan ristiriitaa ja tarvitsee varmistella/kysellä mitä milläkin tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaunista kirjoittaisit kaivatullesi/kaivatustasi?
Mielessä on muutamia kauniita asioita, jotka liittyy kaivattuun, mutta jätän ne tällä kertaa sanomatta täällä. Päästin meinaan viikonloppuna vahingossa osan ajatuksistani liian laajalle yleisölle ja nyt haluan pitää loput hieman paremmin suojassa. Maailma on nimittäin yllättävän pieni, eikä koskaan tiedä, kuka missäkin ketjussa käy lukemassa. Ehkä ne tietyt sanat kuuluvat joskus kahden kesken kerrottaviksi, jos tilaisuus tulee. Täällä olen ne jo joskus maininnut,
Samoin. Kätken kaiken kauniin sydämeeni. En kirjoita tämän enempää palstalle.
Yhteystiedot vaihdetaan, joohan? <3
Miksi et laita kaivatulle tuota? Toisessa muodossa häneen kohdistuen.