Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (29281)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot sä kyllä erikoinen muikki. Milloin susta tuollainen jääkuningatar on tullut? Jos mä voittaisin Nobelin, niin sä et varmaan siihenkään reagoisi mitenkään.
Mihin tällä kertaa pitäisi reagoida?
Maisterin paperit, ihan pikkujuttu.
Jaa, no tuohan on ihan perusjuttuja elämässä. Toki on syytä onnitella, mutta ei tuo muuten mitenkään ihmeellinen juttu nykymaailmassa ole. Miksi odotit niin kauheasti fanfaareja? 😅
Harva papereilla leveilee. Joten vastasit provoon
Ei se mitenkään provosoiva heitto ollut, ihan huvituksella vastasin. Sehän just oli mun pointti, että eihän korkeakoulututkinnossa ole nykyään enää mitään leveiltävää, nehän on lähes kaikkien tehtävissä.
Yleensä näillä jotka sanoo ettei siinä mitään ihmeellistä ole ei itsellaan kuitenkaan ole korkeakoulututkintoa
Oletat että aloittajan kaivattu ei ole kouluja käynyt ja siksi sen olisi pitänyt pitää aloittajan papereita nyt jonakin suurena juttuna? Ei kaikkia kiinnosta tutkinnot ja koulupaperit. Sivusta
Mulle on oikeastaan ihan sama onko hänen kaivattunsa käynyt koulut vai ei.
Miksi sitten kommentoit aihetta?
Se on ykx lysti onko tohtori, pastori tai paskahuusin pesijä.Terve järki, elämisen arvot ja säihkyvät silmät riittää.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on loputtomasti hellyyttä varastossa vain sinulle! 🧡
*vain palstalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatii yliopisto-opinnot kuitenkin työtä, ellei ole joku poikkeuksellisen helppo ala kyseessä. Sikäli aina pitää arvostaa työmäärää.
Totta kai, mutta nykyään tuo on niin perusjuttu, että ei siinä ole mitään ihmeellistä. Toki voi riippua myös omasta lähipiiristäkin, miten suhtautuu tällaiseen. Omissa ympyröissäni maisterin tutkinto on itsestäänselvyys, aivan kaikki käyvät tai ovat käyneet yliopiston.
Ok, sori, en tiennyt että olet tuplatohtori. Ilmankos omahyväisyytesi löyhkää tänne asti.
Mun tuntemat tohtorit ei ole omahyväisiä.
Mun tuntemista on osa kyllä, mutta ei se niiden tutkintoon liity vaan luonteeseen muutenkin. Ihminen voi olla omahyväinen pelkillä peruskoulupapereillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatii yliopisto-opinnot kuitenkin työtä, ellei ole joku poikkeuksellisen helppo ala kyseessä. Sikäli aina pitää arvostaa työmäärää.
Totta kai, mutta nykyään tuo on niin perusjuttu, että ei siinä ole mitään ihmeellistä. Toki voi riippua myös omasta lähipiiristäkin, miten suhtautuu tällaiseen. Omissa ympyröissäni maisterin tutkinto on itsestäänselvyys, aivan kaikki käyvät tai ovat käyneet yliopiston.
Ok, sori, en tiennyt että olet tuplatohtori. Ilmankos omahyväisyytesi löyhkää tänne asti.
En ole tuplatohtori. Yritin vain avata sitä, miksi mahdollisesti kaikkiin ei tuollainen tee sen kummempaa vaikutusta. Jos se on henkilölle itsestäänselvyys, niin eihän se siitä silloin numeroa tee.
Miksi sinä teet numeroa tästä?
Ei se ehkä tälle valmistuneelle ole ollut itsestäänselvyys että hän valmistuu.
Ok, tiesikö sun kaivattusi että sulla on tällainen epävarmuustekijä mukana tässä? Ehkä sitä avaamalla olisit saanut erilaisen vastaanoton asialle.
Huomenta '''i. Näin taas unta sinusta, herääminen harmitti. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi maisterin tajuavan, että on aika paljon muitakin ympyröitä kuin pelkät sinun ympyräsi...
Eli kaivattus on ympyröistä, joissa ei ole käyty kouluja ja siksi oletit että teet vaikutuksen sun maisterispapereilla? Tsiisus. Toivottavasti et koko tutkintoa pelkästään ton varaan tehnyt..
Kaukaa sivusta tämmösiin ympyröihin
En ole tuo aloittaja. Ihmettelin vaan toisen vastaajaan suppeaa lähipiiriä, jos hän ei tunne muita kuin yliopiston käyneitä.
Ja ei kai maisterin paperit kouluttamattomiin yleensä vaikutusta tee? Tai no mistä minä tiedän. Vastatkaa te kouluttamattomat, vaikututteko maisterin papereista?
Vierailija kirjoitti:
Se on ykx lysti onko tohtori, pastori tai paskahuusin pesijä.Terve järki, elämisen arvot ja säihkyvät silmät riittää.
Ehkä tämä on tuon kaipaajan kaivatunkin asenne? Ja siksi ei nähnyt mitään ihmeellistä tuossa. Ei se kenestäkään jääkuningatarta tee
Vierailija kirjoitti:
Napakymppi!
En osallistu koulutuskeskusteluun, mutta lähetän terkkuja kaivatulle. Tuntui hyvältä olla sun lähellä mies🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot sä kyllä erikoinen muikki. Milloin susta tuollainen jääkuningatar on tullut? Jos mä voittaisin Nobelin, niin sä et varmaan siihenkään reagoisi mitenkään.
Mihin tällä kertaa pitäisi reagoida?
Maisterin paperit, ihan pikkujuttu.
Jaa, no tuohan on ihan perusjuttuja elämässä. Toki on syytä onnitella, mutta ei tuo muuten mitenkään ihmeellinen juttu nykymaailmassa ole. Miksi odotit niin kauheasti fanfaareja? 😅
Harva papereilla leveilee. Joten vastasit provoon
Ei se mitenkään provosoiva heitto ollut, ihan huvituksella vastasin. Sehän just oli mun pointti, että eihän korkeakoulututkinnossa ole nykyään enää mitään leveiltävää, nehän on lähes kaikkien tehtävissä.
Leveilkää älyllä, älkääkä papereilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi maisterin tajuavan, että on aika paljon muitakin ympyröitä kuin pelkät sinun ympyräsi...
Eli kaivattus on ympyröistä, joissa ei ole käyty kouluja ja siksi oletit että teet vaikutuksen sun maisterispapereilla? Tsiisus. Toivottavasti et koko tutkintoa pelkästään ton varaan tehnyt..
Kaukaa sivusta tämmösiin ympyröihinEn ole tuo aloittaja. Ihmettelin vaan toisen vastaajaan suppeaa lähipiiriä, jos hän ei tunne muita kuin yliopiston käyneitä.
Ja ei kai maisterin paperit kouluttamattomiin yleensä vaikutusta tee? Tai no mistä minä tiedän. Vastatkaa te kouluttamattomat, vaikututteko maisterin papereista?
Sulle tulee edelleen yllätyksenä, että Suomi on luokkayhteiskunta? Vau.
Sosiologi sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sama joka täällä nimitteli ihmisiä rumiksi? Siinä tapauksessa meni kyllä ne opinnot hukkaan.
Niin tai näin, hämmästyttävän pienestä reiästä jotkut tiirailee tätä maailmaa.
Tarkoitat minua, olen eri. Enkä nimittänyt rumaksi ketään muuta kuin sitä yhtä, joka naureskeli toisen kaipaajan kustannuksella. Rumaa sen käytös nimenomaan oli, joten todellakin mainitsin asiasta.
En siis ole nimitellyt täällä ketään muita. Älä vääntele asioita mielivaltaisesti.
Toisten ulkonäön pilkkaaminen on asiatonta.
Samoin muiden sanojen vääristely.
Kannattaa nyt ottaa se peili käteen, peräpeilin sijaan. 😅
Vierailija kirjoitti:
Jos vastaa suoraan kontaktin ottoon, voi siitä kehkeytyä jotakin. On hyvä tarttua tarjottuun tilaisuuteen, jos kiinnostuneisuutta on.
Kaivattu ei tarttunut vaan työnsi pois. Edelleen kaipaan, koska olen tyhmä. 👎🏽
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaukaa sivusta tämmösiin ympyröihinEn ole tuo aloittaja. Ihmettelin vaan toisen vastaajaan suppeaa lähipiiriä, jos hän ei tunne muita kuin yliopiston käyneitä.
Niihin ne kai just tekee. Ei kai akateemiset keskenään niitä pidä kuin just itsestäänselvyytenä, kuten edellä sanottiinkin.
Mulla itsellä vain yamk, joten en tiedä mihin ryhmään sulla nyt kuulun.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää löydä sua täältä 🥺
Lääkitys saatiin vihdoin kohdilleen?
Toivotaan näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan rakkautta ja rakastavaa ihmistä. Olisitpa olemassa. Minulla olisi sinulle paljon annettavaa, mutta nyt se vain kertyy varastoihin ja aittoihin turhana ja tarpeettomana. 🥹
Sama tilanne. Minä olen joutunut sullomaan kaiken rakkauden lippaaseen.
Kannattaisi varmaan edes yrittää tarjota sille, jota rakastat.
Vierailija kirjoitti:
Oli niin hurja aamuseisokki, ettei se hellittänyt ennen kuin helpotin itseäni sua ajatellen. Eiliset tiukat pöksysi auttoivat siinä paljon.
Kiitos tiedosta...
Terveisin, Erkki H.
Ei se ehkä tälle valmistuneelle ole ollut itsestäänselvyys että hän valmistuu.