Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (29326)

Vierailija
29201/29326 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin väsyttävää elää tässä todellisuudessa.

Vierailija
29202/29326 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaikka pahasti, jos et luoksesi kerran ota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29203/29326 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot sä kyllä erikoinen muikki. Milloin susta tuollainen jääkuningatar on tullut? Jos mä voittaisin Nobelin, niin sä et varmaan siihenkään reagoisi mitenkään. 

Mihin tällä kertaa pitäisi reagoida?

Maisterin paperit, ihan pikkujuttu. 

Jaa, no tuohan on ihan perusjuttuja elämässä. Toki on syytä onnitella, mutta ei tuo muuten mitenkään ihmeellinen juttu nykymaailmassa ole. Miksi odotit niin kauheasti fanfaareja? 😅

Harva papereilla leveilee. Joten vastasit provoon

Ei se mitenkään provosoiva heitto ollut, ihan huvituksella vastasin. Sehän just oli mun pointti, että eihän korkeakoulututkinnossa ole nykyään enää mitään leveiltävää, nehän on lähes kaikkien tehtävissä.

Leveilkää älyllä, älkääkä papereilla. 

Turha leveillä yhtään millään. Harvoin leveilyllä tekee vaikutusta keneenkään fiksuun.

Vierailija
29204/29326 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulitkohan eilen lopun kuiskauksen....(ra)kas...

Vierailija
29205/29326 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, haluan tietysti edelleen et muutat mun lähelle.

Vierailija
29206/29326 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatii yliopisto-opinnot kuitenkin työtä, ellei ole joku poikkeuksellisen helppo ala kyseessä. Sikäli aina pitää arvostaa työmäärää.

Onko sinulla kokemusta jostain poikkeuksellisen helposta alasta mikä ei vaadi ollenkaan työtä?

Ei. Mutta veikkaan ettei esim. luokanopettajan koulutus tai varhaiskasvatus ole niitä vaativimpia aloja. Luokanopettajat saa tehdä gradunkin kahdestaan.

Farmaseutit tekee kandin ryhmätyönä. Olin ihan järkyttynyt tästä tiedosta. Maisteriahan ne ei edes yleensä tee, vaan painelee vain apteekin kassalle töihin.

Taitaa alana olla silti vaativampi kuin nuo mun mainitsemat. Pitää tietää lääkeyhdistelmien vaikutukset ja miten sopii sairauksien kanssa yhteen jne. Farmaseutti taitaa edelleen olla viime kädessä vastuussa vaikka lääkäri määräisi mitä.

Sitä paremmalla syyllä ihmettelen.

Vierailija
29207/29326 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaivattu muuttaa lähemmäs mutta se ei tuo häntä yhtään lähemmäs. Toki voi olla mahdollista, että lenkkipolulla tulee vastaan, mutta ei tiedä, voiko edes tervehtiä vai ei.

Vierailija
29208/29326 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatii yliopisto-opinnot kuitenkin työtä, ellei ole joku poikkeuksellisen helppo ala kyseessä. Sikäli aina pitää arvostaa työmäärää.

Onko sinulla kokemusta jostain poikkeuksellisen helposta alasta mikä ei vaadi ollenkaan työtä?

Ei. Mutta veikkaan ettei esim. luokanopettajan koulutus tai varhaiskasvatus ole niitä vaativimpia aloja. Luokanopettajat saa tehdä gradunkin kahdestaan.

Farmaseutit tekee kandin ryhmätyönä. Olin ihan järkyttynyt tästä tiedosta. Maisteriahan ne ei edes yleensä tee, vaan painelee vain apteekin kassalle töihin.

Taitaa alana olla silti vaativampi kuin nuo mun mainitsemat. Pitää tietää lääkeyhdistelmien vaikutukset ja miten sopii sairauksien kanssa yhteen jne. Farmaseutti taitaa edelleen olla viime kädessä vastuussa vaikka lääkäri määräisi mitä.

Pääasia että osaavat asiansa. Ihan sama mulle miten opiskelevat.

Vierailija
29209/29326 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ainut ohjelma tälle kesälle: istua merenrannassa.😀 En varmaan jaksa mitään muuta.

Vierailija
29210/29326 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot sä kyllä erikoinen muikki. Milloin susta tuollainen jääkuningatar on tullut? Jos mä voittaisin Nobelin, niin sä et varmaan siihenkään reagoisi mitenkään. 

Mihin tällä kertaa pitäisi reagoida?

Maisterin paperit, ihan pikkujuttu. 

Jaa, no tuohan on ihan perusjuttuja elämässä. Toki on syytä onnitella, mutta ei tuo muuten mitenkään ihmeellinen juttu nykymaailmassa ole. Miksi odotit niin kauheasti fanfaareja? 😅

Harva papereilla leveilee. Joten vastasit provoon

Ei se mitenkään provosoiva heitto ollut, ihan huvituksella vastasin. Sehän just oli mun pointti, että eihän korkeakoulututkinnossa ole nykyään enää mitään leveiltävää, nehän on lähes kaikkien tehtävissä.

Leveilkää älyllä, älkääkä papereilla. 

Turha leveillä yhtään millään. Harvoin leveilyllä tekee vaikutusta keneenkään fiksuun.

Ihmisillä on erilaisia makuja. Erilaisia persoonia, elämäntarinoita, kaikkea.

Muistaakseni ketjussa käy ainakin joitain sellaisia henkilöitä, joihin leveily tekee vaikutuksen. 

Sivusta 

Vierailija
29211/29326 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kateellisena alapeukuttavat kuningattarelle. On miehenä helppo havaita.

Trollien kuningattarelle? 

Vierailija
29212/29326 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse kutsut itseäsi kuningattareksi ja tekeydyt mieheksi. 🤣

Vierailija
29213/29326 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiinnyn miehenä

Vierailija
29214/29326 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaali

Vierailija
29215/29326 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että osaavat asiansa. Ihan sama mulle miten opiskelevat.

Et ymmärrä miten ristiriidassa nuo kaksi virkettäsi ovat? Opiskelun tarkoitus on nimenomaan oppia osaamaan se asia -> heikko opetus johtaa heikkoon osaamiseen.

Vierailija
29216/29326 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohispaskahäiriköt ällöttää

Vierailija
29217/29326 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kuin työpaikkakiusaamista. Hän ainoastaan totesi neutraalisti, ettei ole ollut paikalla. Miksi naiset kiusaavat laittamalla siihen alapeukkua? Mikä on syy?

Vierailija
29218/29326 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka itseriittoinen ihminen voi olla? Miksi kutsut itseäsi kuningattareksi ja kuvittelet vielä, että muut olisivat sulle kateellisia? On aidosti kummallista, mikä tarve ihmisellä on nostaa itsensä toisten yläpuolelle tai hakea huomiota keinolla millä hyvänsä. Sun jutut kyllästyttävät monia siksi, että kirjoitat ohista, vaikka tämä on kaipausketju. Kun keskityt kaipaamiseen, saat kirjoittaa vapaasti.

Vierailija
29219/29326 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kuin työpaikkakiusaamista. Hän ainoastaan totesi neutraalisti, ettei ole ollut paikalla. Miksi naiset kiusaavat laittamalla siihen alapeukkua? Mikä on syy?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
29220/29326 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta '''i. Näin taas unta sinusta, herääminen harmitti. 🥰

Heli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi