Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (27541)
Olisipa minullakin armaani nakukuveja 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin sun kanssa kaiken. Ei oo ollut sellasta oloa kenenkään muun kanssa. Sun kanssa on. Mä haluan varmasti ainakin yhtä paljon kuin sinä, se tuntuu kipuna joka puolella. Naiselle.
Kuvailet kauniisti. Kerro lisää hänestä, millainen hän on?
Huomaavainen ja suojeleva. Hyväsydäminen ja aito. Ne oli piirteet, joihin hänessä ihastuin uudestaan. Rohkeakin, näyttää tunteensa. Hyvä keskustelija. Älykäs ja fiksu. Lempeät silmät ja muutenkin lempeä katse. Hymy, joka saa pökerryksiin. Turvallinen syli. Viimeisestä vaan haaveksun, kun siinä en ole ollut, mut oon aika varma, et se pitää paikkaansa. 🧡
Oot joku nuori tyttö?
Hän tietää kyllä.
Empä tiedä.
Et ole hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoit ihanasti.
Milloin katsoin?
Iltapäivällä.
Vois olla mulle. Koin samoin. Katsoit niin kauniisti ja ehkä hieman jännittyneenäkin. Hengityksesi ainakin vaikutti tihentyneen. Katseemme lukittautui monta kertaa ja en tiedä kuvittelinko että molemmilla oli vaikeuksia lakata tuijottamasta silmiin
En tiedä hengityksestä. Siinä hetkessä aika pysähtyi ja vain katsoin.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin sun kanssa kaiken. Ei oo ollut sellasta oloa kenenkään muun kanssa. Sun kanssa on. Mä haluan varmasti ainakin yhtä paljon kuin sinä, se tuntuu kipuna joka puolella. Naiselle.
Tuntomerkkejä,kiitos.Vaikka nimen eka kirjain, suunnilleen sijainti. Koska mulla tuo sama tunne siitä asti kun herään siihen asti kun nukahdan. Ja tämä miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Oot S niin rakas
No niimpä kaikki miehet vakuuttelee. Ehheh, en usko ennenkuin nään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoit ihanasti.
Milloin katsoin?
Iltapäivällä.
Vois olla mulle. Koin samoin. Katsoit niin kauniisti ja ehkä hieman jännittyneenäkin. Hengityksesi ainakin vaikutti tihentyneen. Katseemme lukittautui monta kertaa ja en tiedä kuvittelinko että molemmilla oli vaikeuksia lakata tuijottamasta silmiin
En tiedä hengityksestä. Siinä hetkessä aika pysähtyi ja vain katsoin.
Sama kokemus minullakin että aika tuntui pysähtyvän. En voinut lakata katsomasta silmiisi.Tämä naiselta hissin edessä.
Vierailija kirjoitti:
S, olisitpa mun
Pidä kiirettä, juuri annoin yhdelle sialle vihreää valoa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoit ihanasti.
Tämä oli naiselta miehelle.
Olisihan se ihmeellistä, jos tosielämän puolella sanoisit rakastavasi minua.
Sitä ennen on vain tyhjiä lauseita.
Vierailija kirjoitti:
Millään niistä asioista joita häpeilet ei ole todellista merkitystä. Haluan sinut joka tapauksessa. Olet rakas.
Hmmm, milläs mä sit häpeilen? 🤔🤭🤫
En tunne kyllä sellasta ku häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S, olisitpa mun
Se nyt vaan oli yksi pieni possu.
Vierailija kirjoitti:
Voi, kulta! 💕
Vierailija kirjoitti:
Läheisyyden puute 💔
Minulla oli läheisyyttä antaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin sut
Varmasti. Ja ihan varmasti moni muukin, koska olin ihmisten ilimoilla ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S, olisitpa mun
Oliko kaasuvaloa?
Vierailija kirjoitti:
Me vaan poltetaan toisemme jos ollaan liian suorasti yhteydessä just nyt.
Tänään viimeksi narahditte👋 mihinpä sitä ei lomapäivää kuluttelisi, mutta palovaara toki lomalla myös suurempi
Vierailija kirjoitti:
Ostetaan se yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailet kauniisti. Kerro lisää hänestä, millainen hän on?
Huomaavainen ja suojeleva. Hyväsydäminen ja aito. Ne oli piirteet, joihin hänessä ihastuin uudestaan. Rohkeakin, näyttää tunteensa. Hyvä keskustelija. Älykäs ja fiksu. Lempeät silmät ja muutenkin lempeä katse. Hymy, joka saa pökerryksiin. Turvallinen syli. Viimeisestä vaan haaveksun, kun siinä en ole ollut, mut oon aika varma, et se pitää paikkaansa. 🧡
Onko nn? Sivu
Nyt on terveelliset pöperöt tarjolla👍