Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (27541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot S niin rakas
Ässille terkkuja.
Kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Millään niistä asioista joita häpeilet ei ole todellista merkitystä. Haluan sinut joka tapauksessa. Olet rakas.
Millainen kaivattusi on ja mitä hän häpeää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoit ihanasti.
Milloin katsoin?
Iltapäivällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-miehelle
Vois osuakin mutta varmaan aika monelle vois
Eipä ole kovin paljoa läpi elämän rakastettuja ja kaivattuja S -miehiä. Mietipä tätä.
Läpi elämän on paljon sanottu. Sellaisessa tilanteessa on lyödä pöytään kasapäin tunnisteita ja halutessaan tavoittaa suoraankin. Siis oikeasti halutesaaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan vain että tajuat miten kaunis, seksikäs ja ihastuttava persoona olet. Lisäksi oot vielä aika fiksu likka, pelottavan fiksu.
Miten voi olla pelottavan fiksu? Mitä pelottavaa fiksuudessa olisi?
Liian älykäs ihminen saattaa tuntua pelottavalta, liian vahva energia joillekin. Sivusta
Tää kuulostaa kovasti vahemman miehen ihailulta reippaasti nuorempaa kohtaan. Tämäkö on teidän case?
Kerään sekoiluvoimaa kuvittelemalla että 1/3 viesteistä on sinulta minulle.
Vierailija kirjoitti:
This conversation can serve no purpose anymore.
Miten nyt niin, yhen äkin?
Vierailija kirjoitti:
Itsekin sekoiluvoiman keräily konossööri
Seppo, olet niin viehättävä ja kaunis! Olisitpa minun.
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää tarvii tota. Varo se on kuluttavaa...
Vierailija kirjoitti:
Näin sut
Missä
Miten sovittaisiin yhteen, hyvät kaverit ainakin..
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoit ihanasti.
Milloin katsoin?
Iltapäivällä.
Vois olla mulle. Koin samoin. Katsoit niin kauniisti ja ehkä hieman jännittyneenäkin. Hengityksesi ainakin vaikutti tihentyneen. Katseemme lukittautui monta kertaa ja en tiedä kuvittelinko että molemmilla oli vaikeuksia lakata tuijottamasta silmiin
Herätäänköhän aamulla samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin sun kanssa kaiken. Ei oo ollut sellasta oloa kenenkään muun kanssa. Sun kanssa on. Mä haluan varmasti ainakin yhtä paljon kuin sinä, se tuntuu kipuna joka puolella. Naiselle.
Kuvailet kauniisti. Kerro lisää hänestä, millainen hän on?
Huomaavainen ja suojeleva. Hyväsydäminen ja aito. Ne oli piirteet, joihin hänessä ihastuin uudestaan. Rohkeakin, näyttää tunteensa. Hyvä keskustelija. Älykäs ja fiksu. Lempeät silmät ja muutenkin lempeä katse. Hymy, joka saa pökerryksiin. Turvallinen syli. Viimeisestä vaan haaveksun, kun siinä en ole ollut, mut oon aika varma, et se pitää paikkaansa. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin sun kanssa kaiken. Ei oo ollut sellasta oloa kenenkään muun kanssa. Sun kanssa on. Mä haluan varmasti ainakin yhtä paljon kuin sinä, se tuntuu kipuna joka puolella. Naiselle.
Kuvailet kauniisti. Kerro lisää hänestä, millainen hän on?
Huomaavainen ja suojeleva. Hyväsydäminen ja aito. Ne oli piirteet, joihin hänessä ihastuin uudestaan. Rohkeakin, näyttää tunteensa. Hyvä keskustelija. Älykäs ja fiksu. Lempeät silmät ja muutenkin lempeä katse. Hymy, joka saa pökerryksiin. Turvallinen syli. Viimeisestä vaan haaveksun, kun siinä en ole ollut, mut oon aika varma, et se pitää paikkaansa. 🧡
Oot joku nuori tyttö?
Millään niistä asioista joita häpeilet ei ole todellista merkitystä. Haluan sinut joka tapauksessa. Olet rakas.