Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (67343)
Vierailija kirjoitti:
Tikusta asiaa että saan edes hetken viettää sun kans ennen lomia. Miten selviän syksyyn?
Milloin sulla on lomat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehräät viekussani vielä.
Sen kun näkis 🙂
Jännittäis ja paljon. Ehkä rentoutuisin, jos silittelisit mua. 🙂
Varmastikin sivullisena sinua jännittäisi olla tuntemattoman miehen kainalossa. - ap
Vastasin kuin kaivatulle. 🙂 Mies minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tikusta asiaa että saan edes hetken viettää sun kans ennen lomia. Miten selviän syksyyn?
Laita jotain. Mietin just sua tänä aamuna. <3
Vierailija kirjoitti:
Ei olla nähty yli vuoteen ja yhtäkkiä kuljet mieleni polkuja. Vissiin ikävöin. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin. nm
Kiitos, mutta moni asia ei ole hyvin. Voitais kyllä nähdä useammin, vaikka tietysti vaan kavereina, mistä olen sinänsä iloinen ja samalla pettynyt. Sulla oli kivat pöksyt viimeksi!
Bäänis kaivetaan lämpimän tilaa
T-mieheltä kuin kaovetulle
Hups. Heti aamusta aloitin. 😃😂
Vierailija kirjoitti:
Oliks ne märät? 😃
Vesisade meidät yllätti, mutta en tiedä kastuivatko pöksyt sen tai muun ulkoisen syyn takia ainakaan.
Oispa kiva, jos juttelis täällä veljensä tai jonkun sukulaissetänsä kanssa! Onneks ei tiedä kenen. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Oispa kiva, jos juttelis täällä veljensä tai jonkun sukulaissetänsä kanssa! Onneks ei tiedä kenen. 🙂
Kaikki on täällä mahdollista. Ainakin tunnisteet löytyy nopeasti joka ikiseen kaipaukseen. Ja jokaisen kaivattu on ihan selvästi täällä.
Vierailija kirjoitti:
Edesmennyt isosetä olis aika boss
Täältä saa vastauksen myös edesmenneille esitettyihin kysymyksiin. Tunnisteetkin täsmäävät. Sellainen lanka tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai täällä kukaan varsinaisesti juttele yhtään kenenkään kanssa? Kaikki kirjoittelevat kaivatulleen eivätkä toisilleen, joten ei mitään väliä, kirjoitteleeko muutama sukulainen täällä seassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on täällä mahdollista. Ainakin tunnisteet löytyy nopeasti joka ikiseen kaipaukseen. Ja jokaisen kaivattu on ihan selvästi täällä.
Ei mun kaivattuni ole täällä. En ikinä ole luullut niin. En edes haluaisi että olisi.
Siis tää on vaan se paikka mihin päästetään se ulos mitä ei muuten ääneen voi sanoa.
Mulla ainakin ihan kauhee ikävä henkilöä johon tunnen niin suurta vetovoimaa et oarempi pitää se vaan itellä. Kaipaan myös yhtä eksää. En tienny et tääl on sääntöjä et kerro terveiset jolleki joka ehkä olis lukemas näitä.
Vierailija kirjoitti:
Täältä saa vastauksen myös edesmenneille esitettyihin kysymyksiin. Tunnisteetkin täsmäävät. Sellainen lanka tämä on.
Eihän sitä tiedä kenen kautta asioita puhutaan.
Kun joku kysyy sinulta apua, saatat saada mieleesi juuri oikeat asiat. Toisinaan ei tule mieleen yhtään mitään.
Edesmenneiltä ei saa mitään tarkoituksetonta. Eikä mitään saada vain siksi että itse haluamme. Perusasioita.