Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (23652)
Joko alkaa olla valmista? Kesäkuu lähestyy ja odotan sulta viestiä. Kolme vuotta on kauhean pitkä aika...
Vierailija kirjoitti:
Valmistelen sydäntäni siihen.
Niin minäkin😞
Vierailija kirjoitti:
Menisin vaikka nyt kaivatun luo jos saisin mennä
En ole kieltänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän mä saisin sut mun sänkyyni? 😊
Tällä palstalla ei mitenkään (kaivatulle).
Kaivattu sentään samoilla hoodeilla, ihanan lähellä.
👩🏻💙🧔
Siihen, ettet tule vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan toinen torjua vaikka olisi myös kiinnostunut, koska elämä ei vaan salli.
Ei se mitään muuta, torjunta se silti on.
Mutta se voi jättää toisen asumaan toisen sydämeen. Epätietoisuus siitä mitä ajatuksia toisella on, on haitallista.
Melkoinen ajatusmalli. Sen kenen sydän murskataan, pitäisi vielä ajatella mitä toinen ajattelee, vaikka torjui. Huh.
Ei pitäisi, mutta niin kävi, koska tunne yhteydestä iski niin lujaa. Tunne on sinulle pakottava eikä valinnanvarainen, kuten joku ajatteli. Eli jäin kaipaamaan selvää tietoa siitä, mitä hän ajattelee ja kokee tilanteesta.
Itkin tänne sitä kuinka te käytte siel vaan kerran viikossa ja näköjään telepatia toimi. Näytät joka kerta entistä kuumemmalta 🔥
Ehkä kuulun terapiaan ehkä en. Tämä olematon asia ei kuitenkaan lukeudu niihin joihin se olisi ehkä tarpeen. On ihan tervettä ja normaalia olla välillä myös pettynyt ja vihainen. Enkä ole pettynyt häneen tai itseeni, vaan koko tilanteeseen joka on ollut ikävä/inhottava. Olen tosi reipas ja kätken yleensä negan, mutta pettymyksen käsittely ei ole pettymyksen kätkemistä. Lupaan, että vittuiluni on aika pehmoista eikä sivullisia loukkaavaa. Öitä!
Vierailija kirjoitti:
Welcome. Justiin tulin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kieltänyt.
👀 pitäis tietää sijainti ja sitähän en tiedä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan toinen torjua vaikka olisi myös kiinnostunut, koska elämä ei vaan salli.
Ei se mitään muuta, torjunta se silti on.
Mutta se voi jättää toisen asumaan toisen sydämeen. Epätietoisuus siitä mitä ajatuksia toisella on, on haitallista.
Melkoinen ajatusmalli. Sen kenen sydän murskataan, pitäisi vielä ajatella mitä toinen ajattelee, vaikka torjui. Huh.
Ei pitäisi, mutta niin kävi, koska tunne yhteydestä iski niin lujaa. Tunne on sinulle pakottava eikä valinnanvarainen, kuten joku ajatteli. Eli jäin kaipaamaan selvää tietoa siitä, mitä hän ajattelee ja kokee tilanteesta.
minulle* ei sinulle, korjaus
En todellakaan kirjoittaisi tästä mitään kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millanenkohan sä oot sängyssä? 😍 oon ihan täpinöissä jo pelkästä ajatuksesta.
Tosi huono. Nukkuminen ei oikein luonnistu kun ajatukset pitää hereillä.
m>n
En mä haluaisi siellä nukkua hänen kanssaan vaan tuntea parransängen mun iholla, ihan joka puolella. 😍
Se ei valitettavasti onnistu. Sun olisi pitänyt toimia toisin.
"Kaikki syyt, jotka estävät teitä liikkumasta, ovat tekosyitä."
Kerho Ukkonen
Vierailija kirjoitti:
Joko alkaa olla valmista? Kesäkuu lähestyy ja odotan sulta viestiä. Kolme vuotta on kauhean pitkä aika...
Mitäs kolme vuotta sitten?
Halit..-Anneli😘