Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (23652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko aloit keräämään portfoliota? Öitä muru.
Yhden työpaikan ihmisen kommentti, viittaa vahvasti valtion virkaan. Joskus ysärillä oli portfolio, nykyään cv. Näin ne laitostuneet ihmiset eriytyy normaalista elämästä.
Tietyillä aloilla on portfolio ja se tarkoittaa kovin eri asiaa kuin cv tai ansioluettelo. Tämä tiedoksi maailmaa kokemattomalle lappusilmäiselle tynnyrikasvatille.
👍 Liittyy yhteen naurunremakan aiheuttaneeseen juttuun.
Vierailija kirjoitti:
🍀👨🏼
Mun nurtsilla kasvaa vain persujen kukkia. Puput on syöneet neliapilat.
TT-nainen, merkitset minulle paljon, pidän sinusta suuresti ja arvostan sinua huomattavasti. Niin on ollut niin kauan kuin olemme tunteneet.
Ois, varsinkin, kun väärät vastailee mun viesteihin vaikka koitan sulle suukkoja laitella. Naiselle
Kun maailma on kääntänyt selkänsä, on parempi tehdä sille palvelus ja poistua joukosta. Tämä vaan nyt meni näin.
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu, pidätkö tartar-pihvistä? Entä tex-mexistä? Jos molemmista, niin mulla on sulle yllätys. Kehitin kännipä.. ei ku siis kiireessä ihan uudenlaisen pikaruoan ja sepä onkin hyv! Ää!
Pidän, mutta olen varovainen tartar pihvien suhteen. Onko vesiviljelty texmex?
Vierailija kirjoitti:
Ois viisaampi häipyy täält.
Se on tässä, mun filosofia
Maailman murheet ratkaisin
Eestä ja sivuilta katkaisin
Takatukka, takatukka, takatukka
Vierailija kirjoitti:
Mieleni on tyyni kuin kesäinen leuto meri.
Kuten myös.
En tiedä, mikä järki tässäkään on kenenkään kannalta. Jos yläkerran viisas on nähnyt tämän hyväksi, olisi kiva, jos kertoisi, mikä logiikka tässä "parhaassa" on. Jos tarkoitus on, että kaikki kärsii, se kyllä toteutuu. 👍🏽
Mitä jos kaikki sovittaisiin yhdessä ettei enää tulla tänne ja otetaan oikeassa elämässä asioista selvää?
Vierailija kirjoitti:
Kun maailma on kääntänyt selkänsä, on parempi tehdä sille palvelus ja poistua joukosta. Tämä vaan nyt meni näin.
Hyvää yötä.
Kun maailma kääntää aina selkänsä, minne ajattelit paeta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kaikki sovittaisiin yhdessä ettei enää tulla tänne ja otetaan oikeassa elämässä asioista selvää?
Sopii vallan hyvin. Kaivattu #1 ei enää pyöri mielessä
ja hänen vuokseen aikoinaan ajauduin tänne. Nyt on kaivattu #2 täyttänyt sydämen ja hänen kanssaan seuraa jatkoa syksyllä, joten mikään ei pidättele täällä enää. ww
Syreenit tuoksuvat. Vielä hetken voin kuvitella, että kaikki on kuten ennenkin ja sinä tulet vastaan jossakin tulevaisuudessa. Hyvää yötä.
Mä en muute tarviin nykyisi enää ollenkaan unta,
mä ymmärään maailmaa,
mä oon valaistunu,
mulla on oikeen semmonen kolmas silmä otsassa,
sen jälkeen en oo nukkunnu.
Helpottaa elämää iha helvetisti tää telepatia,
ei tarvii ees puhuu,
ja silti menee perille jos on asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksemme tee enään yhdessä töitä?
Milloin viimeksi?
Alkava kesä nostaa muistoja. Eräänä keväänä löysin sinut täältä. Oikeassa elämässä en ole vieläkään löytänyt tai et ole halunnut tulla löydetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin viimeksi?
En muista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin viimeksi?
En muista
Kalja vie muistin.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan
Ois viisaampi häipyy täält.