Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (23653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä koiralle nimeksi?
Laku tai Elvis. Nyhtö voisi olla myös hyvä, tuli tässä samalla mieleeni.
Nyhtö on hauska.
Mistäköhän kaipaamani mahtaa pitää? 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo korttia kusti polkenut mulle
Voisin kyllä lähettää kaivatulle kesäkortin, mieluiten kirjeen paikkaan x.
Lähettäisitpä. Siitä tietäisin edes.
Kukaan ei KOSKAAN ole kolahtanut yhtä vahvasti kuin kaivattuni !
Vierailija kirjoitti:
Anti ei ole hääppöinen.
Ei ole ei.
Vierailija kirjoitti:
Mun tarvis opetella jotain palautumiskeinoja, oon ihan surkea pitämään huolta omasta jaksamisesta. Ehkä kaivattu voisi auttaa siinä.
Mulla on sama ongelma.Olen koko ajan tekemässä jotakin. Kaivattu olisi ollut paras lääke oppia pysähtymään.
Mä mietin, vaikenetko silloin, kun tulee ikävä puheenaihe, vai miten reagoit?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä järjetön tuuli on? Ihan kuin olisi Ulko-Hebrideillä.
Arkistotehtävissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun huomaat että joku kommentti sattuu sinuun, pysähdy ja tarkastele ensin miksi sinuun sattuu. Saatat huomata että sinun tulisi nyt pidättäytyä ja ottaa hieman vastuuta.
Ethän loukkaa ketään siksi että sinä tunnet ikäviä tai kipeitä tunteita, pidä omat kipusi itselläsi. Kiität itseäsi vielä myöhemmin tästä työstäsi.
Mikä olikaan Valviran rekisteröintinumerosi
Sivusta) sieltä Terhikistä löytyvät, ovat julkista tietoa.
Hyvää yötä seikkailijalle 💕🐑
Vee
Vierailija kirjoitti:
Haluisin kirjoittaa päiväkirjaa, mutten voi kun en halua että kukaan koskaan löytää sitä.
Olen ajatellut itsekin näin vaikka olenkin huono kirjoittamaan. Mutta en halua että kukaan tarinoitani lukisi. Nimenomaan haluaisin kirjoittaa kaiken omalla käsialallani, koska kirjoittaminen kaunokirjaimin kynällä paperille on vaan niin ihanaa.
Mennyt vuosi on ollut niin rankka että tekstiä olisi tullut ja tulisi vieläki.
Toinen kirjoittamisen kohde olisi varmasti kaivattuni, unieni kohde. Tunteet menee laidasta laitaan, minä 💙hän. Ei, joo,ei... emmä tiiä. Ähhh.
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän kaipaamani mahtaa pitää? 🙂
Tanssi, skeittaus, aasialainen ruoka, kirjat, matkustelu, syvälliset keskustelut, kukat, rakkaus, kiltteys.
Vierailija kirjoitti:
Mikä koiralle nimeksi?
Onko koira kotona?
..miehenkorkuiset aallot, keikuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tarvis opetella jotain palautumiskeinoja, oon ihan surkea pitämään huolta omasta jaksamisesta. Ehkä kaivattu voisi auttaa siinä.
Mulla on sama ongelma.Olen koko ajan tekemässä jotakin. Kaivattu olisi ollut paras lääke oppia pysähtymään.
Mulla täysin päinvastainen. En tee mitään, vaan olla möllötän aivot narikassa ruudun ääressä. Paljonko se sitten lataa mua onkin toinen kysymys. Ois kiva tehdä jotain yhdessä kaivatun kanssa. Vaikka yhdessä jotain hyvää ruokaa ja nauttia siitä tai sitten vaan puuhata jotain yhdessä perheenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä järjetön tuuli on? Ihan kuin olisi Ulko-Hebrideillä.
Arkistotehtävissä?
En ole herra Jones.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin, vaikenetko silloin, kun tulee ikävä puheenaihe, vai miten reagoit?
Vaikenen silloin kun öyhötetään sivusta mutujuoruja, alan ammattilaisen kanssa on aina ollut syvää harmoniaa ja yhteisymmärrystä.
Hyvää yötä ihanin olento.<3