Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (23653)
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin, vaikenetko silloin, kun tulee ikävä puheenaihe, vai miten reagoit?
En, valitettavasti. Olen avoin kaikesta. Toiset saattavat vaivaantua tästä, mutta toki riippuu ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun huomaat että joku kommentti sattuu sinuun, pysähdy ja tarkastele ensin miksi sinuun sattuu. Saatat huomata että sinun tulisi nyt pidättäytyä ja ottaa hieman vastuuta.
Ethän loukkaa ketään siksi että sinä tunnet ikäviä tai kipeitä tunteita, pidä omat kipusi itselläsi. Kiität itseäsi vielä myöhemmin tästä työstäsi.
Mikä olikaan Valviran rekisteröintinumerosi
Sivusta) sieltä Terhikistä löytyvät, ovat julkista tietoa.
Näkyy syntymävuosikin. Tsekkaa pois vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tarvis opetella jotain palautumiskeinoja, oon ihan surkea pitämään huolta omasta jaksamisesta. Ehkä kaivattu voisi auttaa siinä.
Mulla on sama ongelma.Olen koko ajan tekemässä jotakin. Kaivattu olisi ollut paras lääke oppia pysähtymään.
Mulla täysin päinvastainen. En tee mitään, vaan olla möllötän aivot narikassa ruudun ääressä. Paljonko se sitten lataa mua onkin toinen kysymys. Ois kiva tehdä jotain yhdessä kaivatun kanssa. Vaikka yhdessä jotain hyvää ruokaa ja nauttia siitä tai sitten vaan puuhata jotain yhdessä perheenä.
Saunoa tykkään tosi paljon ja ulkoporeallas pihalla ois mulle unelmien täyttymys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, valitettavasti. Olen avoin kaikesta. Toiset saattavat vaivaantua tästä, mutta toki riippuu ihmisistä.
Hyvä osata puhuakin noin
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan tyhjää täynnä.
Puhalla ilma ulos ja hengitä sisään rakkautta, pystyvyyttä, tyyneyttä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun huomaat että joku kommentti sattuu sinuun, pysähdy ja tarkastele ensin miksi sinuun sattuu. Saatat huomata että sinun tulisi nyt pidättäytyä ja ottaa hieman vastuuta.
Ethän loukkaa ketään siksi että sinä tunnet ikäviä tai kipeitä tunteita, pidä omat kipusi itselläsi. Kiität itseäsi vielä myöhemmin tästä työstäsi.
😎 älkää hyvät ihmiset
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä seikkailijalle 💕🐑
Vee
Missä olet seikkaillut?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu turvataakuista.
Mun kaivattu on ihana vanhempi rouvas henkilö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellähän sitä olen minäkin.
-sivusta-
Tuuli tyyntymässä, rauhallista yötä kaipaamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on ihana vanhempi rouvas henkilö
Minun ihana nuorempi mies.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Olet saippuapala käsissä, metsän suojiin pötkivä ahma, auringon kilo veden pinnalla. Olet kaikkea sitä, josta ei saa otetta. Vaikka sinä kutsuisit sitä rakkaudeksi, en koe sellaisena.
😂😂 Sano suoraan ja ehdota hidasta etenemistä, laita toi samalla sille 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Genuinely hope she didn't see me because I'm not well
Genulily this aint an english glass
Laadukasta englantilaista lasia 🥛
Vierailija kirjoitti:
Olet saippuapala käsissä, metsän suojiin pötkivä ahma, auringon kilo veden pinnalla. Olet kaikkea sitä, josta ei saa otetta. Vaikka sinä kutsuisit sitä rakkaudeksi, en koe sellaisena.
Välillä olen paikoilleen jähmettynyt pupu tai metsään piiloon loikkiva peura. Toisinaan rohkeasti kadulla kulkeva ja pihapiirin läpi oikaiseva kettu. Olen osa luontoa. Jos sinä olet vain ihminen et ehkä ymmärrä minua.
Ihminen minussa pohtii, ajattelee, ihmettelee. Kiintyy ja ihastuu.
Rakastaakin.
Älä ikinä epäile sitä mitä meidän välillä on tai oli. Rakastan sua aina, niin hullua kuin se onkin. Rakastan, vaikka menetin ja menetän sut. 💚