Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (23653)
Vierailija kirjoitti:
Olet saippuapala käsissä, metsän suojiin pötkivä ahma, auringon kilo veden pinnalla. Olet kaikkea sitä, josta ei saa otetta. Vaikka sinä kutsuisit sitä rakkaudeksi, en koe sellaisena.
Paljos se auringon kilo on näin niinku ihmispainossa🤔
lupaan nyt etten laita enää mitään.
Huomenna sulla on kuvaushommia ja meillä retkihommia.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen miettinyt, että pitäiskö toi pudottaa listalta pois. Ei lähtenyt lentoon.
Miltä listalta? Onko sulla jokin panolista?
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei näitä voi poistaa.
Mitä poistaisit?
Vierailija kirjoitti:
Tietäjä tietäis
Minkä tietäisivät?
Mun tarvis opetella jotain palautumiskeinoja, oon ihan surkea pitämään huolta omasta jaksamisesta. Ehkä kaivattu voisi auttaa siinä.
Vierailija kirjoitti:
lupaan nyt etten laita enää mitään.
Tänne kirjoittelusta ei oikeastaan ole mitään iloa. Parempi keskittyä vain elämään päivä kerrallaan ja kuten joku aiemmin kirjoitti, kuiskata kaipauksesi mielluummin vaikka tuulelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun huomaat että joku kommentti sattuu sinuun, pysähdy ja tarkastele ensin miksi sinuun sattuu. Saatat huomata että sinun tulisi nyt pidättäytyä ja ottaa hieman vastuuta.
Ethän loukkaa ketään siksi että sinä tunnet ikäviä tai kipeitä tunteita, pidä omat kipusi itselläsi. Kiität itseäsi vielä myöhemmin tästä työstäsi.
Mikä olikaan Valviran rekisteröintinumerosi
Etsivä löytää julkiterhikistä nimellä.sivustaa
Vierailija kirjoitti:
Mikä koiralle nimeksi?
Rontti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova tuuli ja meren tyrskyt🥰 mereltä tuleva tuuli tuoksuu hyvälle.
Pohdin, mistä sä mies pidät ja miten palaudut töiden jälkeen.
Kenelle? Kyselee mies;)
Vierailija kirjoitti:
Huomenna sulla on kuvaushommia ja meillä retkihommia.
Täytyy muistaa tälläytyä niin näyttää pidätyskuvassa hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Haluisin kirjoittaa päiväkirjaa, mutten voi kun en halua että kukaan koskaan löytää sitä.
Jumalan rukoileminen on huomattamavasti antoisampaa. Ja ne keskustelut tallentuu vain luotettavaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun huomaat että joku kommentti sattuu sinuun, pysähdy ja tarkastele ensin miksi sinuun sattuu. Saatat huomata että sinun tulisi nyt pidättäytyä ja ottaa hieman vastuuta.
Ethän loukkaa ketään siksi että sinä tunnet ikäviä tai kipeitä tunteita, pidä omat kipusi itselläsi. Kiität itseäsi vielä myöhemmin tästä työstäsi.
Mikä olikaan Valviran rekisteröintinumerosi
Etsivä löytää julkiterhikistä nimellä.sivustaa
Nimi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä koiralle nimeksi?
Laku tai Elvis. Nyhtö voisi olla myös hyvä, tuli tässä samalla mieleeni.
Vierailija kirjoitti:
Mikä koiralle nimeksi?
Millaisen koiran aiot hankkia?
Ootko täällä? Sinä, jonka kilpailunumerot pudotin lattialle?
Olet saippuapala käsissä, metsän suojiin pötkivä ahma, auringon kilo veden pinnalla. Olet kaikkea sitä, josta ei saa otetta. Vaikka sinä kutsuisit sitä rakkaudeksi, en koe sellaisena.