Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (22595)
Vierailija kirjoitti:
Olkiukko vai dunning-kruger vai mikä😉 ei väliä sillä.
Tykkään susta kuitenkin🤩 saa viestiä.
Se on musta aika oleellista, jos haluaa jotain kestävää ja kunnioittaa muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aloitan työt elokuussa. Mut ehkä välimatka on vaan hidaste?
Välimatka ei ole mikään ongelma. Miksi olisi?
Noh voishan joku olla sitä mieltä, että etäsuhde ei oo toivottavaa.
Jos Suomen rajojen sisäpuolella asuu, niin aika hyvin pääsee kulkemaan. Tahdosta kiinni aika pitkälti.
Ennen lähtöäni istuin sohvallasi kotoisasti ja sinä kuljeskelit vähän hermostuneena ympäriinsä. Ei tullut mieleen, että kaipasit ehkä omaa tilaasi, jonka olin vallannut. Kun palasin reissusta, lainasin sun pyörää, kun tulin teidän kämpille keskellä yötä.
Ollaanhan me samoilla linjoilla, et me ollaan molemmat yhtä paljon vastuussa meistä ja näin kerrotaan myös muille, jos on tarve?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpaan lauseeseen nyt viittaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aloitan työt elokuussa. Mut ehkä välimatka on vaan hidaste?
Välimatka ei ole mikään ongelma. Miksi olisi?
Noh voishan joku olla sitä mieltä, että etäsuhde ei oo toivottavaa.
Jos Suomen rajojen sisäpuolella asuu, niin aika hyvin pääsee kulkemaan. Tahdosta kiinni aika pitkälti.
No on monta sataa kilometriä aikamoinen ajomatka, jos ois. Onneksi ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpaan lauseeseen nyt viittaat?
Ensimmäiseen
Elämässäsi ei ole tilaa mulle, vaikka ajatuksissasi olisikin (joskus ollut).
Meni eilen vähän pasmat sekaisin, kun tulitkin kommentoimaan postaustani Instassa. Siis enkö mä nyt saakaan pitää mykkäkoulua nyrryysenä? Sä tiesit, että mä en voi olla vastaamatta?
Suuntaan katseeni toisaalle, kun sinusta ei saa oikeassa elämässä mitään. Sattuu, mutta tätä on jatkunut niin kauan, että olisi jo tapahtunut, jos olisi tapahtuakseen. Kaipaan rakkautta, jota ei ole minulle tarjolla.
Tervehdykseni/ajatukseni kun kirjoitan tänne, niin se on koska tiedän ettei ne oikeasti kiinnosta ketään, mutta on miellyttävämpää ajatella ettei niin olisi. Sellaista tietoista itsepetosta, jotta maailma tuntuisi kevyemmältä taas. Sallin sen itselleni, mutta ei tarkoita, etten tiedostaisi, että ei ole tosiasiallisesti mitään merkitystä mitä tänne laittaa (ts ei muuta kuin omien tunteiden säätelyn merkitystä).
Vierailija kirjoitti:
Et edes ota selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edes ota selvää.
Et käsittääkseni ole autisti, joten ymmärrät, että olen yrittänyt ottaa ja sinä tyrmäsit minut. Ja loput tiedätkin. Olisi itsetuhoista yrittää uudelleen.
Sallin itselleni nyt hetkisen palautumista kaikesta tämän kevään äkillisesti muuttuvista tilanteista ja kiireestä.
Nähtäispä jo! Sun läheisyys mies olisi nyt tarpeen.🥰
Vois nähdä taas ihmisiä syyskuun puolella. Häijy persu vähän arveluttaa luonteensa puolesta, mutta muita kyllä.
Mä en enää selvitä mitään enkä ota tikusta asiaa. Mies lähestyy, jos häntä kiinnosta.
Tuulista iltaa kaikille! Pitäkää hatuista kiinni, ettei tuuli vie.
Mä mietin, et miten saadaan pidettyä näpit irti toisistamme monta kk. Mulle tulee olemaan haastavaa.
Minä kirjoitan terveiseni hyvin tosissani suoraan minun sydämeni sopukoista. Se on vain perseestä, että joutuu tänne ne kirjoittamaan.