Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (2711)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisiko sua tuntea mut autenttisesti?
Erityisesti haarovälisi autenttisuus kiinnostaa
Kun lopetat äitisi kanssa saunassa käymisen, leiki vasta sitten isoa poikaa 👋
Vierailija kirjoitti:
Lakatkaa kaipaamasta, sillä oma typeryytenne sai kaiken aikaan ja päättymään. Vain tyhmä kompastuu omiin jalkoihinsa 😆
Miten niin päättymään? Hommat on vasta alussa kaivatun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakatkaa kaipaamasta, sillä oma typeryytenne sai kaiken aikaan ja päättymään. Vain tyhmä kompastuu omiin jalkoihinsa 😆
Minusta se on tavallaan ihan söpöä, että ihmisillä on fantasioita jostain ylimaallisesta rakkaudesta, vaikka voisihan sen energian jotenkin muutenkin käyttää :D
Itseltäni on kyllä kadonnut aivan täysin edes kiinnostus mihinkään rakkausskenaarioiden pyörittelemiseen tai fantasiointiin sillä saralla, ja siirtynyt täysin -siis aivan täysin- muihin juttuihin.
Kuten ketjun tukkimiseen ohiksella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko itä häpeänurkkaan huippulahjakkaan poikkeusyksilön joukkokiusaamisesta.
Ei vaadita kuin yks meitsi kiusaamaan sut pelkällä olemuksellaan narsistiseen psykoosiin.
Teitsillä on harhainen suuruudenhulluus hirttänyt kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin oikeesti rakastuneet ihmiset joskus.
Sen oikean rakastumisen näkee siitä miten katsovat toisiaan.
Onko se rakkautta, jos katselee tisseihin🙂
Mulla ainakin silloin jos/kun kaivatulla ei ole huomiotaherättävän isot. Siihen tietty kiinnittää automaattisesti huomiota jos jotkut megalollot tulee ensin nurkan takaa ja sekunnin päästä metrin perässä nainen. Sama kuin joku hälytysajoneuvo.
Haha 😤😠
En ole pienirintainen, mutta en myöskään rintojeni vuoksi seksualisoitava hälytysajoneuvo. Minkä geeneille voi kun ei on luomut.
Vierailija kirjoitti:
Sinä, minä ja munkit 😘
nn
Ja pillut imukuppeina 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin silloin jos/kun kaivatulla ei ole huomiotaherättävän isot. Siihen tietty kiinnittää automaattisesti huomiota jos jotkut megalollot tulee ensin nurkan takaa ja sekunnin päästä metrin perässä nainen. Sama kuin joku hälytysajoneuvo.
Haha 😤😠
En ole pienirintainen, mutta en myöskään rintojeni vuoksi seksualisoitava hälytysajoneuvo. Minkä geeneille voi kun ei on luomut.
Okei, kiitos tiedosta jota kukaan ei pyytänyt. Ketään ei ole tässä seksualisoitu millään tavalla. Närkästymisesi oli aiheeton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä, minä ja munkit 😘
nn
Ja pillut imukuppeina 🥰
Hyi helvetti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha 😤😠
En ole pienirintainen, mutta en myöskään rintojeni vuoksi seksualisoitava hälytysajoneuvo. Minkä geeneille voi kun on luomut.
Ajattelin taas sinua, kun piti hoitaa monta asiaa. Kunhan niistä pakollisista kevätkiireistä selviää, niin ehkä näemmekin.
"Jokainen saa joltain tunteen hellän
jostakin se saapuu usko pois
saapumista tunteen hellän
ei tietää vain vois"
Mitäköhän kaipaamani vappuun kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää vappua vappukissa 😘
Kiits somekissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän kaipaamani vappuun kuuluu?
Klara vappen, bara vatten. Oman ja monen muun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ole sula mahdottomuus mikä on mahdollista. Jos on tahtoa, löytyy myös keinot, askel kerrallaan. Jos ei ole tahtoa niin sitten vähän eri asia.
Tähän asti tahto ei ole vienyt läpi harmaan kiven, mutta se pitänee kiertää.
Onkohan kaivattuni ylipäätään elossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ole sula mahdottomuus mikä on mahdollista. Jos on tahtoa, löytyy myös keinot, askel kerrallaan. Jos ei ole tahtoa niin sitten vähän eri asia.
Tähän asti tahto ei ole vienyt läpi harmaan kiven, mutta se pitänee kiertää.
Kierrä se kivi, joka meitä erottaa.🎼
Vierailija kirjoitti:
Oon aika väsyny, taidan pitää taukoa
Samanlainen väsymys iski, ja tauko nyt paikallaan. Turhautuminen ja sanottavan vaikeus, jos toivotukset eivät enää tavoita ehkä jo kadonnutta kaivattua.
Katsokaa kedon kukkia, kuinka ne nousevat maasta: eivät ne näe vaivaa eivätkä kehrää. Minä sanon teille: edes Salomo kaikessa loistossaan ei ollut niin vaatetettu kuin mikä tahansa niistä.