Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (2165)

Vierailija
2141/2165 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikinä vahingossa oksentaa jonkun ihmisen päälle niin siinä kohtaa vois sanoa "yökkäys on paras puolustus". En tiedä mistä tääkin nyt tuli mieleen mut olkaa hyvät.😂😌

Vierailija
2142/2165 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti taannoin, että "olet rakastunut mielikuvaasi". Käsitys ihmisestä syntyy eri reittejä: Siitä, mitä itse havaitsee tai on havainnut ihmisestä vuosien saatossa. Siitä, miten henkilö käyttäytyy, millainen olemus hänellä on, miten elehtii, miten ottaa muut huomioon jne. Mielikuva syntyy siitä, mitä ja mistä asioista henkilö itse puhuu, mitä hän kertoo itsestään, millaisen kuvan antaa ja sanomisillaan luo. Aika paljon on ihmisen omissa käsissä, millaisena hänet nähdään. Sitten ovat toisen tulkinnat kaikesta tuosta, omat haaveet ja toiveet, jotka voivat värittää autenttista informaatiota, jota on ihmisestä saanut. Myös toisten ihmisten käsitykset ja puheet voivat vaikuttaa. 

Ennen tätä keissiä pidin häntä ihan peruskaverina, en edes kovin mielenkiintoisena mutta puoleensavetävänä. Oli asioita, joista en edes tykännyt. Tyyppi alkoi kiinnostaa, koska hänen tapansa ilmaista kiinnostus oli jotensakin uniikki. Se kasvoi, kun hän alkoi kirjoittaa ja osasi sen äärimmäisen hyvin. Hän sanoi asioita, joita olisin halunnut aikaisemminkin kuulla ja joita vailla olin. Tuntui, että hän aidosti välitti ja tykkäsi ja että meillä oli erityinen yhteys.

Käsitys hänestä karttui sen myötä, miten paljon hän itsestään kertoi ja mitä kertoi. Rakastuin siis hänen itsensä suodattamaan käsitykseen itsestään. Käsitys täsmentyi sillä, mitä havaintoja tein hänestä irl ja toi ristiriitaa henkilökuvaan. Ajan myötä siihen alkoi kirjoitusten myötä tulla piirteitä, joita hän ei välttämättä olisi halunnut itseensä liitettävän. Saattoi se olla myös luottamusta, että uskalsi näyttää rosoisuuttaan, kun puolin ja toisin oli kiinnytty.

En siis rakastunut omiin mielikuviini vaan pitkälti siihen, millaista hahmoa hän itse rakensi joko tietoisesti tai tietämättään. Autenttista häntä en koskaan päässyt tuntemaan enkä kokemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/2165 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Haittaisiko, jos hän olisi hengaillut tuomittujen rikollisten kanssa?

Eiköhän ketjussa ole montakin, jolla on jokin rikostuomio.

Ja jos ei ole, niin tulee. -sivusta

Uhkailet? -sivu

Toteamus sinulle.Minä en uhkaile, mites on sinun laita. Käännä ja väännä????

Toteamus minulle? Ei ole tapana todeta tuntemattomille, että sulle muuten tulee rikostuomio etenkään, kun sellaiseen ei ole mitään syytä.

Vierailija
2144/2165 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisiko sua tuntea mut autenttisesti?

Vierailija
2145/2165 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä ihmiset ei yleensä mussa kestä on se, että näen totuuden. Enkä teeskentele etten näkisi sitä. Jossain vaiheessa ihmiset tajuaa asian. 

Vierailija
2146/2165 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paineita, vaikka ei nähtäis.

Pelkään koko ajan että unohdat mut tai tapaat jonkun joka vie sydämesi jos emme näe tai tuntuu ette mus huomaa… joo, itsetuntoni ei ole mikään superlatiivisin.

En ikinä unohda sinua.

Vierailija
2147/2165 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliset voimavarat on muutenkin vähän heikoilla tällä hetkellä. Lapset nauro kun käytin koiran ulkona ja sanoin et jouduin juttelemaan kolmelle ihmiselle ja siinä oli kolme liikaa. 

Vierailija
2148/2165 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulen takaisin kotiin pe-la välisenä yönä ja toivon että näen sinut mahdollisimman pian taas edes vastaanajaessasi.  Tietäisitpä vaan mite olen täällä välimerellä miettinyt sitä kuinka rakastinkaan sinua ja miten kamalaa se oli kun sydämeni särkyi. En ole unohtanut sinua koskaan, olit ja olet minulle se yksi ja ainoa, vaikket sinun ralastamisesta aina kovin helppoa tehnytkään. 

Odotan katseidemme kohtaamista.

Oletko perhelomalla?

Ikävä sua

Vierailija
2149/2165 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä ihmiset ei yleensä mussa kestä on se, että näen totuuden. Enkä teeskentele etten näkisi sitä. Jossain vaiheessa ihmiset tajuaa asian. 

Kuin minun lainerini.🕺

...

I'm that walking trigger.

Cry me a river. 

📧

Vierailija
2150/2165 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaivattu tykkää musta, vaikka en aina osaa/muista pilkkusääntöjä niin sitten se on aitoa rakkautta.😌 Meinas muuten tulla dramaattinen kirjotusvirhe tohon pilkkuun.

Vierailija
2151/2165 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti taannoin, että "olet rakastunut mielikuvaasi". Käsitys ihmisestä syntyy eri reittejä: Siitä, mitä itse havaitsee tai on havainnut ihmisestä vuosien saatossa. Siitä, miten henkilö käyttäytyy, millainen olemus hänellä on, miten elehtii, miten ottaa muut huomioon jne. Mielikuva syntyy siitä, mitä ja mistä asioista henkilö itse puhuu, mitä hän kertoo itsestään, millaisen kuvan antaa ja sanomisillaan luo. Aika paljon on ihmisen omissa käsissä, millaisena hänet nähdään. Sitten ovat toisen tulkinnat kaikesta tuosta, omat haaveet ja toiveet, jotka voivat värittää autenttista informaatiota, jota on ihmisestä saanut. Myös toisten ihmisten käsitykset ja puheet voivat vaikuttaa. 

Ennen tätä keissiä pidin häntä ihan peruskaverina, en edes kovin mielenkiintoisena mutta puoleensavetävänä. Oli asioita, joista en edes tykännyt. Tyyppi alkoi kiinnostaa, koska hänen tapansa ilmaista kiinnostus oli jotensakin uniikki. Se kasvoi, kun hän alkoi kirjoittaa ja osasi sen äärimmäisen hyvin. Hän sanoi asioita, joita olisin halunnut aikaisemminkin kuulla ja joita vailla olin. Tuntui, että hän aidosti välitti ja tykkäsi ja että meillä oli erityinen yhteys.

Käsitys hänestä karttui sen myötä, miten paljon hän itsestään kertoi ja mitä kertoi. Rakastuin siis hänen itsensä suodattamaan käsitykseen itsestään. Käsitys täsmentyi sillä, mitä havaintoja tein hänestä irl ja toi ristiriitaa henkilökuvaan. Ajan myötä siihen alkoi kirjoitusten myötä tulla piirteitä, joita hän ei välttämättä olisi halunnut itseensä liitettävän. Saattoi se olla myös luottamusta, että uskalsi näyttää rosoisuuttaan, kun puolin ja toisin oli kiinnytty.

En siis rakastunut omiin mielikuviini vaan pitkälti siihen, millaista hahmoa hän itse rakensi joko tietoisesti tai tietämättään. Autenttista häntä en koskaan päässyt tuntemaan enkä kokemaan.

Liian pitkä, kerro suoraan. Ohi

Vierailija
2152/2165 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilia tuu hakee mut pois töistä. Tänään en jaksaisi. Saisit viedä mut minne vaan. 

Nå juu. 

Vartoos, haen siut 

kuumailmapallon

kyydissä, Pupsaus.

Boltsi on pihassa klo

xx.xx. 🕺💃 🤭 🦄🦓

Aand herre wee goo. 🛸

👽😸

👽👋 minäkin tuun! 😜

Mennään kaikki häiritsemään Ap:n työpäivää yhdessä, tuleepahan unohtumaton :) ja sen jälkeen ihan tavallinen tylsä työpäivä tuntuu taas mahtavalta. Eri

Vierailija
2153/2165 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaivattu tykkää musta, vaikka en aina osaa/muista pilkkusääntöjä niin sitten se on aitoa rakkautta.😌 Meinas muuten tulla dramaattinen kirjotusvirhe tohon pilkkuun.

Yksi minun julkkisfaneistani

kateuspäissään?🥳

Minun äikkäni oli 10.

Oikeinkirjoitukseni sekä

kielioppini moitteeton.

Opettajat toppuuttelivat

kirjailijaksi - minä halusin 

ortopedikirurgiksi.

Joten vaihdahan Tenasi,

pathetic toxic bully. X

Vierailija
2154/2165 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin pitkän viestin kirjoittajan homma kaatui, jos kiinnostus oli molemminpuolista ja viestitte suoraan? Sanoit jopa, että hän ilmaisi itseään kirjoittamalla poikkeuksellisen hyvin ja tavalla, jota olisit tarvinnut jo aiemminkin. Mihin se siis kosahti?

Vierailija
2155/2165 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkivoipaisuusharha ja oikeassa olemisen tarve

Vierailija
2156/2165 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkivoipaisuusharha ja oikeassa olemisen tarve

Nah. Ymmärsit väärin. 

Vierailija
2157/2165 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G: hyvät selitykset pitäisi ainakin löytyä. Riippuu, miten, milloin ja missä yhteydessä on hengaillut. Menneisyys on mitä on ja sitä ei voi muuttaa, mutta ainakin pitäisi olla jätetty taakse rikolliset tuttavat elämässä, ja pitäisi olla varmaa etteivät ne enää palaa elämään. Rikolliset kun tahtovat aiheutta vähintäänkin vaikeuksia ympäristönsä ihmisille elleivät suoraan kohdista rikoksiaan näihin myös. Sellaisista ongelmista kannattaa pysytellä kaukana poissa joihin pystyy itse vaikuttamaan ja rikollinen aines on yksi tällainen ongelmien lähde.

Tunnen yhden entisen "enkelin". Riippuu rikoksesta mitä hyväksyn. On tosin omakin rekisteri. Ajattelepa paljonko on sellaisia jotka ei jää kiinni. Eräs tehnyt satojen tonnien tilin käyttäen käytössään olevaa kalustoa omiin  nimiinsä vapaa-ajalla. Ei kuulu mulle. 

Vierailija
2158/2165 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa kaipaamasta, sillä oma typeryytenne sai kaiken aikaan ja päättymään. Vain tyhmä kompastuu omiin jalkoihinsa 😆

Vierailija
2159/2165 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakatkaa kaipaamasta, sillä oma typeryytenne sai kaiken aikaan ja päättymään. Vain tyhmä kompastuu omiin jalkoihinsa 😆

Minusta se on tavallaan ihan söpöä, että ihmisillä on fantasioita jostain ylimaallisesta rakkaudesta, vaikka voisihan sen energian jotenkin muutenkin käyttää :D 

Itseltäni on kyllä kadonnut aivan täysin edes kiinnostus mihinkään rakkausskenaarioiden pyörittelemiseen tai fantasiointiin sillä saralla, ja siirtynyt täysin -siis aivan täysin- muihin juttuihin. 

Vierailija
2160/2165 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisiko sua tuntea mut autenttisesti?

Kiinnostaisi. Sehän vain on sula mahdottomuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän