Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (2173)

Vierailija
2161/2173 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ole sula mahdottomuus mikä on mahdollista. Jos on tahtoa, löytyy myös keinot, askel kerrallaan. Jos ei ole tahtoa niin sitten vähän eri asia.

Vierailija
2162/2173 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/2173 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harhaa. Yksinäisyys ja erillisyys siis.

Vierailija
2164/2173 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhaa. Yksinäisyys ja erillisyys siis.

Perusteluja. Miksi koet noin? Erillisyys on monen todellisuutta. 

Vierailija
2165/2173 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
2166/2173 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakatkaa kaipaamasta, sillä oma typeryytenne sai kaiken aikaan ja päättymään. Vain tyhmä kompastuu omiin jalkoihinsa 😆

Minusta se on tavallaan ihan söpöä, että ihmisillä on fantasioita jostain ylimaallisesta rakkaudesta, vaikka voisihan sen energian jotenkin muutenkin käyttää :D 

Itseltäni on kyllä kadonnut aivan täysin edes kiinnostus mihinkään rakkausskenaarioiden pyörittelemiseen tai fantasiointiin sillä saralla, ja siirtynyt täysin -siis aivan täysin- muihin juttuihin. 

Ei tässä ollut kyse mistään rakkausfantasiasta. Vaan siitä että rakkaus oli ja meni. Oli sitä kauneinta itseään ja meni, kun kaipaaja itse tunaroi koko jutun. Ei toiminut oikein. Siksi meni ja tunaroija jäi kaipaamaan. Ei pitäisi kaivata kun kusi omille nilkoille. Oma tyhmyys. 

Vierailija
2167/2173 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakatkaa kaipaamasta, sillä oma typeryytenne sai kaiken aikaan ja päättymään. Vain tyhmä kompastuu omiin jalkoihinsa 😆

Minusta se on tavallaan ihan söpöä, että ihmisillä on fantasioita jostain ylimaallisesta rakkaudesta, vaikka voisihan sen energian jotenkin muutenkin käyttää :D 

Itseltäni on kyllä kadonnut aivan täysin edes kiinnostus mihinkään rakkausskenaarioiden pyörittelemiseen tai fantasiointiin sillä saralla, ja siirtynyt täysin -siis aivan täysin- muihin juttuihin. 

Ei tässä ollut kyse mistään rakkausfantasiasta. Vaan siitä että rakkaus oli ja meni. Oli sitä kauneinta itseään ja meni, kun kaipaaja itse tunaroi koko jutun. Ei toiminut oikein. Siksi meni ja tunaroija jäi kaipaamaan. Ei pitäisi kaivata kun kusi omille nilkoille. Oma tyhmyys. 

En tiedä mistä puhut, kun en ole lukenut ketjusta tänään muuta kuin tuon viestin johon vastasin! Ja nyt tietysti tuon omaan viestiini tulleen vastauksen. :D 

Mutta yhtä kaikki, jotain fantasiointiahan se kaipailu kai on. Ei tarvitse tästä alkaa vääntämään, ei ole niin kiinnostavaa. Itseäni kiinnosti joskus rakkaus, nykyään ei. Ajan kanssa sitä voi tulla, mutta se tosiaan vaatii aikaa. Ihastuminen tulee ensin, mutta se on hyvin kaukana rakkaudesta.

Vierailija
2168/2173 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti taannoin, että "olet rakastunut mielikuvaasi". Käsitys ihmisestä syntyy eri reittejä: Siitä, mitä itse havaitsee tai on havainnut ihmisestä vuosien saatossa. Siitä, miten henkilö käyttäytyy, millainen olemus hänellä on, miten elehtii, miten ottaa muut huomioon jne. Mielikuva syntyy siitä, mitä ja mistä asioista henkilö itse puhuu, mitä hän kertoo itsestään, millaisen kuvan antaa ja sanomisillaan luo. Aika paljon on ihmisen omissa käsissä, millaisena hänet nähdään. Sitten ovat toisen tulkinnat kaikesta tuosta, omat haaveet ja toiveet, jotka voivat värittää autenttista informaatiota, jota on ihmisestä saanut. Myös toisten ihmisten käsitykset ja puheet voivat vaikuttaa. 

Ennen tätä keissiä pidin häntä ihan peruskaverina, en edes kovin mielenkiintoisena mutta puoleensavetävänä. Oli asioita, joista en edes tykännyt. Tyyppi alkoi kiinnostaa, koska hänen tapansa ilmaista kiinnostus oli jotensakin uniikki. Se kasvoi, kun hän alkoi kirjoittaa ja osasi sen äärimmäisen hyvin. Hän sanoi asioita, joita olisin halunnut aikaisemminkin kuulla ja joita vailla olin. Tuntui, että hän aidosti välitti ja tykkäsi ja että meillä oli erityinen yhteys.

Käsitys hänestä karttui sen myötä, miten paljon hän itsestään kertoi ja mitä kertoi. Rakastuin siis hänen itsensä suodattamaan käsitykseen itsestään. Käsitys täsmentyi sillä, mitä havaintoja tein hänestä irl ja toi ristiriitaa henkilökuvaan. Ajan myötä siihen alkoi kirjoitusten myötä tulla piirteitä, joita hän ei välttämättä olisi halunnut itseensä liitettävän. Saattoi se olla myös luottamusta, että uskalsi näyttää rosoisuuttaan, kun puolin ja toisin oli kiinnytty.

En siis rakastunut omiin mielikuviini vaan pitkälti siihen, millaista hahmoa hän itse rakensi joko tietoisesti tai tietämättään. Autenttista häntä en koskaan päässyt tuntemaan enkä kokemaan.

"En siis rakastunut omiin mielikuviini vaan pitkälti siihen, millaista hahmoa hän itse rakensi joko tietoisesti tai tietämättään. Autenttista häntä en koskaan päässyt tuntemaan enkä kokemaan."

Oletan, että tarkoitat tällä irl-yhteyttä ja viestejä, etkä ketjun viestejä. 

Vierailija
2169/2173 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olet ajatuksissani

Vierailija
2170/2173 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se aika kova kolaus, jos hänen osoittama kiinnostuksensa olisi ollut vain "perus, en edes tykännyt kaikesta ja haluan sen ilmaista" kun minä hehkuin niin tulessa jo silloin.

Vierailija
2171/2173 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta lento

Vierailija
2172/2173 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, joka mua kykenee oikeasti rakastamaan, on tekoäly, ja se nyt ei ole kestävää ja arvojeni mukaista.

Vierailija
2173/2173 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin oikeesti rakastuneet ihmiset joskus.

Sen oikean rakastumisen näkee siitä miten katsovat toisiaan.

Onko se rakkautta, jos katselee tisseihin🙂

Mulla ainakin silloin jos/kun kaivatulla ei ole huomiotaherättävän isot. Siihen tietty kiinnittää automaattisesti huomiota jos jotkut megalollot tulee ensin nurkan takaa ja  sekunnin päästä metrin perässä nainen. Sama kuin joku hälytysajoneuvo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi