Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (22352)

Vierailija
21681/22352 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tätä ei saisi sanoa, naiset ja miehet lähestyvät näitä asioita keskimäärin eri tavalla. Sanotaan, että mies tietää tyyliin sekunneissa/minuuteissa, haluaako naisen kanssa parisuhteen, pelkän fyysisen suhteen vai ei kumpaakaan näistä. Eikä se varmaan kauheastu muutu, vaikka nainen seisoisi päällään. Naiset taas prosessoivat pidempään ja tarkkailevat miehen toimintaa, mikä onkin järkevää, koska naisella voi olla edessä iso elämänmuutos, siis raskaus ja synnytys jne. Miehet kyllä tietävät, mitä ovat tekemässä, paremmin kuin naiset luulevat. Sori tästä.

Vierailija
21682/22352 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun tiet erkanevat ja kumpikin kääntyy katsomaan taakse toista.

Tämä. Parisuhteen viimeinen yö.

Vielä kaivauduin mieheni 

kainaloon nostalgian hengessä.

Valvoin. Rintalastassa haikeus, 

epämääräinen suru.

Katselin nukkuvaa miestä.

Silitin hänen päätään. 

Vielä viimeisen kerran.

Aamulla saapuivat muuttoautot.

Halaus. 

Pitkä katse suoraan silmiin. 

Hyvää matkaa, rakas. Sinä,

menneiden elämieni vanha tuttu.

Kiitos, kiitos, kiitos.

Vieläkö kohtaamme

vai oliko se nyt tässä?

x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21683/22352 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen tunne taas, että  viesteistä yli 90% on kaivatulta mulle. Onko tää se palstapsykoosi?

On! Se on juuri se. Tervetuloa joukkoon!

Vierailija
21684/22352 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kaverina/ystävänä parempi kuin puolisona.

Miten niin?

Mulla on siitä niin pitkä kokemus, että tiedän millainen olen.

Kun joku sanoo näin, kannattaa ottaa vakavasti. Säästyy monelta surulta. Varsinkin jos sanojana on mies, koska miehet yleensä oikeasti tietää aika realistisesti, mitä heillä on tarjottavana ja mitä ei. Realismia.

Sivusta

Niinpä.. Oon siis vaan ihan helvetin saamaton suhteen ylläpidossa. Kaipa siinäkin voisi oppia paremmaksi ja yritänkin, mutta kun on ikää, niin onhan se hidasta.

Vierailija
21685/22352 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellanen tunne taas, että  viesteistä yli 90% on kaivatulta mulle. Onko tää se palstapsykoosi?

On! Se on juuri se. Tervetuloa joukkoon!

Minulla ei tätä ollenkaan.

Edellinen lainaus ei ollut

minulle, otin sen muuten

vain tekstini lisänä. x

Vierailija
21686/22352 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin oon huomannu, että sä oot tehny musta ihmisenä paremman.

Millä lailla tehnyt?

Käyttäyminen muita kohtaan on pehmentyny yms...

Mutta mitä mä siis konkreettisesti oon tehnyt? 

En tiiä, sä vaan sait mut muuttumaan.. Ehkä vaan seurasin esimerkkiä :D

Okei, eli sulle on vaan näytetty esimerkkiä. Mietin, koska oon kannustanut erästä ja yrittänyt avata silmiä näkemään tiettyjen asioiden hyvätkin puolet. Ja nää sanat on tullut suoraan mun sydämestä. Toivoisin niin että hänen olo helpottuisi.

Tuli sitä kannustustakin hieman.. kirjoitin nuo samalle kuin päivän ekan.

Vierailija
21687/22352 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tätä ei saisi sanoa, naiset ja miehet lähestyvät näitä asioita keskimäärin eri tavalla. Sanotaan, että mies tietää tyyliin sekunneissa/minuuteissa, haluaako naisen kanssa parisuhteen, pelkän fyysisen suhteen vai ei kumpaakaan näistä. Eikä se varmaan kauheastu muutu, vaikka nainen seisoisi päällään. Naiset taas prosessoivat pidempään ja tarkkailevat miehen toimintaa, mikä onkin järkevää, koska naisella voi olla edessä iso elämänmuutos, siis raskaus ja synnytys jne. Miehet kyllä tietävät, mitä ovat tekemässä, paremmin kuin naiset luulevat. Sori tästä.

Siis tietenkin se on noin, että miehet kyllä tietää. Eihän tuossa mitään soriteltavaa ole.

Typerä nainen joka alkaa miehen vuoksi mutkalle menemään ja jotain temppuja tekemään, että tekisi "vaikutuksen" ja saisi miehen rakastumaan itseensä.

Vierailija
21688/22352 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kaverina/ystävänä parempi kuin puolisona.

Miten niin?

Mulla on siitä niin pitkä kokemus, että tiedän millainen olen.

Kun joku sanoo näin, kannattaa ottaa vakavasti. Säästyy monelta surulta. Varsinkin jos sanojana on mies, koska miehet yleensä oikeasti tietää aika realistisesti, mitä heillä on tarjottavana ja mitä ei. Realismia.

Sivusta

Niinpä.. Oon siis vaan ihan helvetin saamaton suhteen ylläpidossa. Kaipa siinäkin voisi oppia paremmaksi ja yritänkin, mutta kun on ikää, niin onhan se hidasta.

Mulle sun pitäis tuoda välillä kukkia ja aamiainen sänkyyn. 

Vierailija
21689/22352 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori et otin hieman tilaa aamusta, mut halusin avaa hieman.. Leikkikenttä on teidän nyt. Hyvää huomenta kaikille!

Vierailija
21690/22352 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tietenkin se on noin, että miehet kyllä tietää. Eihän tuossa mitään soriteltavaa ole.

Typerä nainen joka alkaa miehen vuoksi mutkalle menemään ja jotain temppuja tekemään, että tekisi "vaikutuksen" ja saisi miehen rakastumaan itseensä.

Niinpä. Silti moni meistä naisista hakkaa päätään seinään. Ja moni vielä luulee voivansa muuttaa miehen ihmisenä. Mies muuttuu tasan silloin, jos hän itse haluaa muuttua. Ei ainakaan siksi että nainen nalkuttaa. 

Vierailija
21691/22352 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä kumppanisikin painii sen ajatuksen kanssa, että tekisi elämäänsä muutoksia, jos vain uskaltaisi elää elämäänsä, kuten ainoaa elämää eletään.

Vierailija
21692/22352 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ehkä kumppanisikin painii sen ajatuksen kanssa, että tekisi elämäänsä muutoksia, jos vain uskaltaisi elää elämäänsä, kuten ainoaa elämää eletään.

Ei paini, sen hän kertoo selvin sanoin ja usein. Hän ei tiedä mitään pahempaa kuin että lähtisin pois hänen luotaan. Sivusta?

Vierailija
21693/22352 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun toivo on mennyt, on jäljellä enää pimeys, synkkyys ja itsetuho.

Ajattelin itsekin samoin eilisen perusteella, ja tunsin olevani pahassa ansassa. Sitten katselin myöhään läntistä taivasta ja aloin kuitenkin odottaa aamua. Vaellusta luonnossa ja lintujen laulua, ehkä kaivattukin aistii ne.

Vierailija
21694/22352 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon todellakin, että tulevaisuudessa minua odottaa jotain paljon parempaa.

Vierailija
21695/22352 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paini, sen hän kertoo selvin sanoin ja usein. Hän ei tiedä mitään pahempaa kuin että lähtisin pois hänen luotaan. Sivusta?

Niin. Koska pelkää olla yksin.

Vierailija
21696/22352 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon todellakin, että tulevaisuudessa minua odottaa jotain paljon parempaa.

Odotan sinua tulevaisuudessa.

Vierailija
21697/22352 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa huomenta pupu! 😍🥰

Vierailija
21698/22352 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun teemaan kärjistäen: kaipaatko kaivattua vai huomiota, jota häneltä saat?

Vierailija
21699/22352 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Koska pelkää olla yksin.

Ei vaan koska olen hänen elämänsä rakkaus. Sen hän on aina myös teoin ja valinnoin osoittanut. Yksin hänen ei tarvitsisi kauaa olla jos itse  niin valitsisi.

Vierailija
21700/22352 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa huomenta pupu! 😍🥰

Kuka on pupu? Vanhemman naisen nuorempi mieskaivattu, kuten eräässä tunnetussa romaanissa?