Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (22352)

Vierailija
21701/22353 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain olen oppinut elämästä... en halua jäädä miettimään ihmistä, jonka jokainen teko osoittaa, ettei hän halua tehdä itse päätöksiä suuntaan tai toiseen. Olen ollut siinä tilanteessa, mennyt epämukavuusalueelle ja koen päättämättömyyden siksi hyvin raskaana piirteenä. Aina on mahdollista toimia. Rakastakaa toisianne. 

Vierailija
21702/22353 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ehkä kumppanisikin painii sen ajatuksen kanssa, että tekisi elämäänsä muutoksia, jos vain uskaltaisi elää elämäänsä, kuten ainoaa elämää eletään.

Ei paini, sen hän kertoo selvin sanoin ja usein. Hän ei tiedä mitään pahempaa kuin että lähtisin pois hänen luotaan. Sivusta?

Mä en vastannu, mut hän kertoo sen tosiaan usein ja on pitkään kertonut. En ole lähdössä hänen luotaan mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21703/22353 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ehkä kumppanisikin painii sen ajatuksen kanssa, että tekisi elämäänsä muutoksia, jos vain uskaltaisi elää elämäänsä, kuten ainoaa elämää eletään.

Ei paini, sen hän kertoo selvin sanoin ja usein. Hän ei tiedä mitään pahempaa kuin että lähtisin pois hänen luotaan. Sivusta?

Mä en vastannu, mut hän kertoo sen tosiaan usein ja on pitkään kertonut. En ole lähdössä hänen luotaan mihinkään.

Niinpä. Ihan oikeata kestävää rakkauttakin on olemassa.

Vierailija
21704/22353 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon todellakin, että tulevaisuudessa minua odottaa jotain paljon parempaa.

Odotan sinua tulevaisuudessa.

Ei tarvitse, siellä on jo se toinen, parempi. 

Vierailija
21705/22353 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin sinulle päätökseni kasvotusten, mut silti jäi paska fiilis vuoksesi. Kun lähdit yksin kävelylle, niin näytit murtuneelta.

Vierailija
21706/22353 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Koska pelkää olla yksin.

Ei vaan koska olen hänen elämänsä rakkaus. Sen hän on aina myös teoin ja valinnoin osoittanut. Yksin hänen ei tarvitsisi kauaa olla jos itse  niin valitsisi.

Toivottavasti myös ymmärtää pian arvonsa, ettei tuhlaa elämäänsä haaveilijan kanssa. Sivu

Vierailija
21707/22353 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan aika surullista miettiä, millainen elämä on tehnyt sinusta tuollaisen ilkeän ihmisen. Hyväsydäminen tyyppi ei puhu rumasti toisille edes anonyymissa keskustelussa. Sivusta

Vierailija
21708/22353 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo sanonu kenellekkään mitään ilkeetä, tuossa ei ollut mikään minulta. Eikä yhtä päivää lukuun ottamatta missään täällä, tai tuolla.

-Päivän aloittaja

Vierailija
21709/22353 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamun teemaan kärjistäen: kaipaatko kaivattua vai huomiota, jota häneltä saat?

Kaipasin kaivattua, mutta hänen elämässään ei ollut tilaa minulle. Tähän on hyvä päättää turha vatvominen.

Vierailija
21710/22353 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt nukkuu. moro kaipaajat, oikeastaan, nyt kun vika sotku kirjoteltu, niin hyvästit palstalle lopullisesti.

Vierailija
21711/22353 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipasin kaivattua, mutta hänen elämässään ei ollut tilaa minulle. Tähän on hyvä päättää turha vatvominen.

Selvitit asian kasvokkain?

Vierailija
21712/22353 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan aika surullista miettiä, millainen elämä on tehnyt sinusta tuollaisen ilkeän ihmisen. Hyväsydäminen tyyppi ei puhu rumasti toisille edes anonyymissa keskustelussa. Sivusta

Kaivattu on mennyt ja hänestä on päästettävä irti. Jos jokainen viesti on kirjoitettu "kuin kaivatulle", kerron aloittajankin viestissä olleen kipua ja surua tapahtuneesta. Toisaalta myös vakaa päätös jatkaa omaa elämää. Jos sydämesi ei ole särkynyt, et tietenkään voi sitä huomata. -ap

Vierailija
21713/22353 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

There's no hope in a defeat, so choose a lesson instead.

Vierailija
21714/22353 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä nyt eri asioita? Toki kaipaan kaivattua ja hänen huomiotaan, koska hänestä niin tykkään. 🧡 Muiden huomio ei kiinnosta.

Vierailija
21715/22353 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei paini, sen hän kertoo selvin sanoin ja usein. Hän ei tiedä mitään pahempaa kuin että lähtisin pois hänen luotaan."

Mitä teet ketjussa? Toivottavasti et lupaile täällä luita taivaalta kenellekään. 

Vierailija
21716/22353 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kuita 😅

Vierailija
21717/22353 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa kohdannut elämäni rakkauden nuorena ja olisinpa minäkin ollut hänelle sitä.

Vierailija
21718/22353 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvitit asian kasvokkain?

Olen vastuussa omasta elämästäni, selvitin asian itselleni. Hän voi jatkaa vaellustaan autuaan tietämättömänä tunteistani ja säilyttää kaiken muuttumattomana, kuten halusi. 

Vierailija
21719/22353 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei paini, sen hän kertoo selvin sanoin ja usein. Hän ei tiedä mitään pahempaa kuin että lähtisin pois hänen luotaan."

Mitä teet ketjussa? Toivottavasti et lupaile täällä luita taivaalta kenellekään. 

Älä huoli, saat varmasti vauvapalstan puolesta pitää luusi, kukaan ei niitä ole luvannut kenellekään. Eikä suoraan sanoen ole ollut pahemmin kysyntääkään. Joten lepo! Sivusta

Vierailija
21720/22353 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin onnellinen kanssasi. Meillä ei tainnut olla sen suurempia mutkia tai.