Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (62999)
Vierailija kirjoitti:
I just wanna party with you, babe
Entäpä arkeen?
Toivottavasti siulla oli kiva päivä, itelläin ol. Naiselle lounaassa hyvää yötä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan vahingossa mokasin meidän kohtaamisen. Siitä olisi ollut hyvä jatkaa, jos en olisi mennyt puihin.
Ehdin jo ajatella, että viimeinkin saadaan pää auki, kunnes tulikin ihan muuta. Itkin hiljaa ja näkymättömästi.
Älä syytä itseäsi mistään. Minun olisi pitäny toimia silloin toisin, tai oikestaan jo aiemmin. Meidän pitää vielä puhuu kaikki läpi, kun se viimeisin keskustelukin oli hyvä vaikkakaan ei mieluinen kummallekkaan. Kaikki muu paitsi se "outo" vkl oli suoraan sydämestä, ei sun pitäny oikeesti olla täällä.
yöketju 05:29
Auringon pilkahduksia ja lämpöä kaipaamalleni.
Jäin kiinni sinuun. Mietin sinua sekä tapahtunutta päivittäin. Olisi vaikea palata entiseen tietäen, ettet halua minkään muuttuvan.
Viime vuodet on rikkonu minut täysin, mutta sinä sait minussa heräämään minussa jotain mitä vastaan taistelin ja nyt oon ihan rikki. Teen vain huonoja ratkaisuja ja rankaisen itseäni...
Oon kaverina/ystävänä parempi kuin puolisona.
Toivon että löydät jotain paljon parempaa elämääsi, toivon sinulle pelkää hyvää. 💕
Vierailija kirjoitti:
Oon kaverina/ystävänä parempi kuin puolisona.
Sellainen onkin paras puoliso.
Kun mulla on huono itsetunto seurassasi, eroistamme johtuen, niin kerro mitä sä näit mussa?
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Huomenta💖🤔
Vierailija kirjoitti:
Kun mulla on huono itsetunto seurassasi, eroistamme johtuen, niin kerro mitä sä näit mussa?
Hienon, lahjakkaan ja tunneälykkään ihmisen. Jolla on sydän ja arvot kohdillaan. Rehellisen ja hyvän keskustelijan. Ja oothan sä melkoinen ilo myös silmille.
Miksi mä en nää mitään noista?
Tosin oon huomannu, että sä oot tehny musta ihmisenä paremman.
Olisipa keino keskustella jossain muualla tää...
hyvää yötä tipu💖