Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (22352)
Vierailija kirjoitti:
Olin onnellinen kanssasi. Meillä ei tainnut olla sen suurempia mutkia tai.
Samoin, mitta et nähnyt sitä. Joko silmät ovat avautuneet? Sydämeni on jo kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin onnellinen kanssasi. Meillä ei tainnut olla sen suurempia mutkia tai.
Samoin, mitta et nähnyt sitä. Joko silmät ovat avautuneet? Sydämeni on jo kiinni.
Ok.
Hyvää päivänjatkoa sinulle. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamun teemaan kärjistäen: kaipaatko kaivattua vai huomiota, jota häneltä saat?
Kaipasin kaivattua, mutta hänen elämässään ei ollut tilaa minulle. Tähän on hyvä päättää turha vatvominen.
Selvitit asian kasvokkain?
Olen vastuussa omasta elämästäni, selvitin asian itselleni. Hän voi jatkaa vaellustaan autuaan tietämättömänä tunteistani ja säilyttää kaiken muuttumattomana, kuten halusi.
Tuskinpa sitten voit sanoa toisen puolesta, että hänen elämässään ei ollut tilaa sinulle, jos et ole asiaa häneltä kysynyt. Asia ei mulle kuulu, mutta vastaan näin, jos olisit kaipaamani.
Voi sanoa, jos ei ole kysymys vapaasta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipasin kaivattua, mutta hänen elämässään ei ollut tilaa minulle. Tähän on hyvä päättää turha vatvominen.
Olen vastuussa omasta elämästäni, selvitin asian itselleni. Hän voi jatkaa vaellustaan autuaan tietämättömänä tunteistani ja säilyttää kaiken muuttumattomana, kuten halusi.
Tuskinpa sitten voit sanoa toisen puolesta, että hänen elämässään ei ollut tilaa sinulle, jos et ole asiaa häneltä kysynyt. Asia ei mulle kuulu, mutta vastaan näin, jos olisit kaipaamani.
Kaipaamasi lusii elinkautista sydämen paatoksesta.
Joskus ihminen tajuaa liian myöhään kohdelleensa huonosti. Antaa vain minimin, että toinen osapuoli jaksaa rakastaa ja saa silti itse kaiken siltä toiselta. Kun toinen taas saa vain sen, jolla hän juuri ja juuri elää, ajan myötä ei enää jaksa.
Olet ajatuksissani. Hellä halaus. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse?
Nyt tytöt töihin ja harrastusten pariin. Ei tässä malta nukkuakkaan, ku jää seuraamaan.
Kaipauksen tai kaivatun vuoksi ei ole koskaan syytä vaipua itsetuhoon tai pohjattomaan synkkyyteen. Jos niin käy, on nostanut toisen ihmisen sellaiselle paikalle, jonne hän ei kuulu. Silloin pitää tehdä korjausliike.
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani. Hellä halaus. 🤗🧡
🧡😘
Vierailija kirjoitti:
Pörrölle terkkuja🤗
Hitsi kun huomasit, nukuin pommiin ja tuli salamalähtö töihin. Ja tietysti myös bad hair day. Yritin kartella sua.
Oon alkanut jo ajatella tätä paikkaa meidän kahden salaisena kohtaamispaikkana. Vaikka tuskin olet oikeasti tällaisesta palstasta ikinä kuullutkaan. 💛
Vierailija kirjoitti:
Kaipauksen tai kaivatun vuoksi ei ole koskaan syytä vaipua itsetuhoon tai pohjattomaan synkkyyteen. Jos niin käy, on nostanut toisen ihmisen sellaiselle paikalle, jonne hän ei kuulu. Silloin pitää tehdä korjausliike.
Ite päätät miten korvaat aiheuttamasi tuskan.
Raskain paino ei aina oo se mitä nostat, vaan se mitä sä kannat. Loppuelämäsi.