Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (21547)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on paljon kiinnostavampi kuin yksikään maan julkkisnainen Instagramissa.
No se ei ole paljon vaadittu :D en keksi yhtäkään kiinnostavaa suomalaista julkkisnaista.
Sepä. Ja jos keksii, on siinäkin näkökulmassa jokin vakava hälytysmerkki. Eri
Pelkään sua vähän jos oot moody
Se en ole ainakaan minä kuka tuota vihasta paskaa jauhaa. Nyt salille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro asiasi tässä ja nyt!
Älä jätä puolisoasi.
Ehkä kannattais, jos täällä kaipaa muita kuin omaa puolisoa.
Onpa sulla sairas ajatusmaailma. Sivusta.
Täh? Olisiko sun mielestä sellainen suhde hyvä, missä toinen kaipailee muita :D
En tiedä, minusta se ei riitä määrittäväksi tekijäksi suhteen hyvyydelle. Mutta oleellisinta kuitenkin on, että suhteessa voi kaivata muita ja samalla haluta pysyä suhteessa, molemmin puolin. Joskus suhteessa on paljon enemmän pelissä kuin itsekeskeinen tai jopa narsistinen, poissulkevan mustasukkainen haluttavuudentarve. Kaikilla ei sellaista edes ole. Itse asiassa tervepäisillä ei pitäisi olla ikinä.
Silloinhan voi yhtä hyvin erota ja olla vaan kavereita, jos ei edes ole tarvetta olla kumppanilleen haluttava.
Etkö nyt ymmärtänyt melko rautalankaisasta selityksestäni että suhde on usein MUUTAKIN kuin pelökkä haluaminen ja sen kohteena oleminen. Se on yhteinen elämä, kumppanuus, koti, talous, perhe ja vaikka mitä. Monet eivät edes koe vuosikausiin mitään seksuaalista ja silti ovat ja pysyvät avioliitossa jne.
Juu-u ja nuo voi olla vaikka kaverin kanssa! Romantiikkaa ja halua sitten sen kumppanin kanssa jota rakastaa romanttisessa mielessä.
Miksi koet, että sinulla on jokin valta määritellä muiden suhteiden laatu ulkopuolelta? Eiköhän jokainen ihan itse päätä millaisessa suhteessa haluaa olla ja kenen kanssa.
Tämä on kummallinen paikka siitä, miten yksi ainoa tapa olla ja rakastaa on se yksi ja ainoa oikea. Ette te sitä muiden puolesta päätä. 🤦🏻
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtävästi kuitenkin pilasi.
Harhoihisi on varmasti olemassa toimiva lääke.
Sinulla diagnoosi onkin jo vakavampaa laatua kun lääkkeesi ei enää toimi.
Ajattelet, että tällainen käytös ja kielenkäyttö jotenkin tuottaa harhakuvitelmillesi anonyymeistä enemmän uskottavuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jätä puolisoasi.
En tiedä, minusta se ei riitä määrittäväksi tekijäksi suhteen hyvyydelle. Mutta oleellisinta kuitenkin on, että suhteessa voi kaivata muita ja samalla haluta pysyä suhteessa, molemmin puolin. Joskus suhteessa on paljon enemmän pelissä kuin itsekeskeinen tai jopa narsistinen, poissulkevan mustasukkainen haluttavuudentarve. Kaikilla ei sellaista edes ole. Itse asiassa tervepäisillä ei pitäisi olla ikinä.
Silloinhan voi yhtä hyvin erota ja olla vaan kavereita, jos ei edes ole tarvetta olla kumppanilleen haluttava.
Etkö nyt ymmärtänyt melko rautalankaisasta selityksestäni että suhde on usein MUUTAKIN kuin pelökkä haluaminen ja sen kohteena oleminen. Se on yhteinen elämä, kumppanuus, koti, talous, perhe ja vaikka mitä. Monet eivät edes koe vuosikausiin mitään seksuaalista ja silti ovat ja pysyvät avioliitossa jne.
Juu-u ja nuo voi olla vaikka kaverin kanssa! Romantiikkaa ja halua sitten sen kumppanin kanssa jota rakastaa romanttisessa mielessä.
Miksi koet, että sinulla on jokin valta määritellä muiden suhteiden laatu ulkopuolelta? Eiköhän jokainen ihan itse päätä millaisessa suhteessa haluaa olla ja kenen kanssa.
Tämä on kummallinen paikka siitä, miten yksi ainoa tapa olla ja rakastaa on se yksi ja ainoa oikea. Ette te sitä muiden puolesta päätä. 🤦🏻
Sivusta
Eikö tuo alunperin tullut sörkkimään muiden kaipausta! Sivu
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Eikö suhteessa pitäisi olla kaikki kohdallaan: romantiikka, himo, kumppanuus, kunnioitus jne. Ei vain osaa tästä.
Suhteessa pitää olla kohdallaan ne asiat, jotka suhteen osapuolet siihen haluavat. Ethän sinä niitä määrittele kenellekään muulle kuin itsellesi ja omalle suhteellesi. Aivan täysin turha spekulaatio tämä sulta siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sun tarvikaan, jos tyydyt tuollaiseen suhteeseen. Mutta miten tämä liittyy kaipausketjuun?
Itse ehdottelit, että kannattaisi jättää puolliso jos täällä kaipaa. Miten se liittyy kaipausketjuun?
No se oli viesti kaipaamalleni, että jättäisi puolisonsa. Ihan ketjun otsikon mukainen viesti siis.
Ja minä kaivattunasi vastasin sinulle kaivattuni. Sikäli ihmettelen miksi pidät omaasi jotenkin ketjuun kuuluvampana kuin omaani. Mutta hyvä että peräännyit lopulta erovaatimuksestasi.
Et ole kaivattuni :D Kuulostat vanhemmalta.
Vastasit siis minulle kaivattunasi joka en mielestäsi ole. Loogista. Kyllä, olen taatusti vanhempi, koska sinä olet teini-ikäinen. Tuollaisiin älyllisiin syöksykierteisiin ei muut pysty vänkäyksenhimoissaan.
Touché. Sivusta.
Mitäs täällä? Onko täällä porukkaa? Ai jaha, täällä näköjään on vähän porukkaa ja- on vähän enemmän kun vähän porukkaa, että - tää on ihan käsittämätön, mikä... Eihän tuolla nähnyt ees, että kuin kauas toi - toi toi ihmismassa tuolla meni, että - että tää on ihan mieletöntä ja - tuntee ittensä niin, etuoikeutetuks, kun - saa olla tämmösessä mukana.
Miksei minua oteta töihin vaikka olen täysin pätevä? Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jätä puolisoasi.
Sivusta
Eikö tuo alunperin tullut sörkkimään muiden kaipausta! Sivu
Ei kiinnosta, teette täällä lähes kaikki tuota mistä kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan haluais että mun parikymppinen kaivattu jäisi loppuiäkseen jumiin suhteeseen, jossa ei viihdy tai ole romantiikkaa.
Eihän sitä sulta kysytä, jos se on sitä mitä hän itse haluaa.
Sivusta
Kai teidän puolisot tietää, että kaipaatte muita täällä? Ei siinä sitten mitään, jos näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen henkisesti valmistautunut voittamaan tänään Eurojackpotista 120 000 000 euroa. Sitten rohkenen pyytää jotain missiä treffeille.
Se on jännä, miten esim. rahalla on merkitystä siihen, uskaltaako lähestyä jotakuta. Toisilla se voi olla liian suuri paino tai koulutuksen tai työpaikan puute, mikä tekee hankalaksi lähestymisen johonkin, jonka ajattelee olevan saavuttamattomissa tällaisenaan. Ja helposti tulee ajateltua, että lähestyn sitten kun oon valmiimpi, hoikempi, töissä tms.
No miehenä kun lähestyy niin nimenomaan on merkitystä. Ihmeesti kun olin matalapalkkahommissa, niin jutut deittisovelluksissa tapasi kylmetä, kun työnimike (pienet tulot) kävi ilmi.
Itsekin deittisovelluksia käyttäneenä voin sanoa, että usein ihmisillä on liiankin tiukat kriteerit, mutta sitten kun oikeesti kolahtaa, niin ne kriteerit heitetään jonnekin romukoppaan. Ei tietenkään kaikkia, mutta niistä voidaan joustaa sen oikean sattuessa kohdalle. Lopulta ihminen merkitsee. Aika raakaa peliä deittailu kuitenkin on ja vaatii voimavaroja suhtautua pettymyksiin järkevällä tavalla. Toiset tietty siitäkin nauttii, minä en nauti. Kehottaisin sua lähestymään naisia joka tapauksessa, kyllä se lopulta tärppää. Itsekin puntaroin ja jännitän samoja asioita.
En aio ikinä koskaan milloinkaan astua jalallanikaan deittisovellukseen. (Tai siis tökkiä sormella.) Jos tapahtuu, tapahtuu irl! Mutta tää on vaan mä. Ja sivustakin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan haluais että mun parikymppinen kaivattu jäisi loppuiäkseen jumiin suhteeseen, jossa ei viihdy tai ole romantiikkaa.
Eihän sitä sulta kysytä, jos se on sitä mitä hän itse haluaa.
Ei tietenkään, mutta onneksi kaivattuni ei ole niin jumiutunut vielä!
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Kai teidän puolisot tietää, että kaipaatte muita täällä? Ei siinä sitten mitään, jos näin on.
Minun tietää aiemmista kirjoitteluistani. Kerron kaiken aina avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Aika turhaa olisi tarkoituksella saattaa puolison tietoon. Sivusta.
No se ei ole paljon vaadittu :D en keksi yhtäkään kiinnostavaa suomalaista julkkisnaista.