Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (21580)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sun tarvikaan, jos tyydyt tuollaiseen suhteeseen. Mutta miten tämä liittyy kaipausketjuun?
Itse ehdottelit, että kannattaisi jättää puolliso jos täällä kaipaa. Miten se liittyy kaipausketjuun?
No se oli viesti kaipaamalleni, että jättäisi puolisonsa. Ihan ketjun otsikon mukainen viesti siis.
Ja minä kaivattunasi vastasin sinulle kaivattuni. Sikäli ihmettelen miksi pidät omaasi jotenkin ketjuun kuuluvampana kuin omaani. Mutta hyvä että peräännyit lopulta erovaatimuksestasi.
Et ole kaivattuni :D Kuulostat vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä mussa näät?
En varmaan enää mitään jos saan tietää tämän olevan sinulta. Sen verran ihmisestä pitäisi löytyä itseluottamusta.
No ajattelepa jos toinen saisi tietää sinun olevan noin tyhmä että pidät 50-50 saumoina että on mitään pohjaa kommentoida tätä, saati että pohja-ajatus toisesta on niin matala että sopisi kuvaan tälläinen sinusta. :D
Niin kauan kuin puhut noin epäselvää kieltä, vaikutat jopa ällöttävältä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sun tarvikaan, jos tyydyt tuollaiseen suhteeseen. Mutta miten tämä liittyy kaipausketjuun?
Itse ehdottelit, että kannattaisi jättää puolliso jos täällä kaipaa. Miten se liittyy kaipausketjuun?
No se oli viesti kaipaamalleni, että jättäisi puolisonsa. Ihan ketjun otsikon mukainen viesti siis.
Ja minä kaivattunasi vastasin sinulle kaivattuni. Sikäli ihmettelen miksi pidät omaasi jotenkin ketjuun kuuluvampana kuin omaani. Mutta hyvä että peräännyit lopulta erovaatimuksestasi.
Vastasit siis minulle kaivattunasi joka en mielestäsi ole. Loogista. Kyllä, olen taatusti vanhempi, koska sinä olet teini-ikäinen. Tuollaisiin älyllisiin syöksykierteisiin ei muut pysty vänkäyksenhimoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Beibe, haalut sä tulla mun sylkkyyn kattoon Suomi-Sveitsi lätkämatsia?
En, vaikutat humalaiselta
Tempaise sinäkin kori karhua. Kaksin aina kaunihimpi😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasit siis minulle kaivattunasi joka en mielestäsi ole. Loogista. Kyllä, olen taatusti vanhempi, koska sinä olet teini-ikäinen. Tuollaisiin älyllisiin syöksykierteisiin ei muut pysty vänkäyksenhimoissaan.
Ainakin sinulla oli huono päivä. Huomenna todennäköisesti uusi. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Beibe, haalut sä tulla mun sylkkyyn kattoon Suomi-Sveitsi lätkämatsia?
En, vaikutat humalaiselta
Tempaise sinäkin kori karhua. Kaksin aina kaunihimpi😁
Yritin kerran, mutten saanut ees känniä. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kiukkuinen teini ei päivääni pilaa. Kohtaan sellaisia päivittäin muutenkin.
Eiku, kyllä täällä ihmiset juttelee juuri kauvattujensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Montako kilometriä ja mihin ilmansuuntaan?
1125 km ja lahden ylitys. Gmapsin mukaan vie kävellen 9 päivää, julkisilla 1 päivän ja lentäen sen 1 h 35 min, jonka tännekin suuntaan otti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kiukkuinen teini ei päivääni pilaa. Kohtaan sellaisia päivittäin muutenkin.
Nähtävästi kuitenkin pilasi.
En mä ainakaan haluais että mun parikymppinen kaivattu jäisi loppuiäkseen jumiin suhteeseen, jossa ei viihdy tai ole romantiikkaa.
Harhoihisi on varmasti olemassa toimiva lääke.
Vierailija kirjoitti:
Hauska havainto myös se, että kun ihmiset pääsee töistä niin palsta hiljenee. Tuottavuus nousuun
Mistä sinä ihmisten työajat tiedät? Iso osa tekee vuorotöitä ja varmaan kaikki loput etäilee silloin kuin itse haluaa. Itsellänikin työviikon tuntien sijoittelu täysin vapaavalintainen, kunhan tulos syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla kovin hyvä suhde, jos kaipailee puolison selän takana muita.
Mä tosiaan toivon, etten satuttanu sua pahasti, kun tein päätökseni. En enää kaipaa, mutta välitän kyllä, liikaakin. En unohda sua ikinä. Toivottavasti nähdään vielä kaveri.
Ei aamun kehujen jälkeen, muuta kuin huonon itsetunnon kysymys...
Koita sinäkin luopua tästä paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Harhoihisi on varmasti olemassa toimiva lääke.
Sinulla diagnoosi onkin jo vakavampaa laatua kun lääkkeesi ei enää toimi.
Vierailija kirjoitti:
Hän on paljon kiinnostavampi kuin yksikään maan julkkisnainen Instagramissa.
No se ei ole paljon vaadittu :D en keksi yhtäkään kiinnostavaa suomalaista julkkisnaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on paljon kiinnostavampi kuin yksikään maan julkkisnainen Instagramissa.
No se ei ole paljon vaadittu :D en keksi yhtäkään kiinnostavaa suomalaista julkkisnaista.
Sepä. Ja jos keksii, on siinäkin näkökulmassa jokin vakava hälytysmerkki. Eri
Pelkään sua vähän jos oot moody
No ajattelepa jos toinen saisi tietää sinun olevan noin tyhmä että pidät 50-50 saumoina että on mitään pohjaa kommentoida tätä, saati että pohja-ajatus toisesta on niin matala että sopisi kuvaan tälläinen sinusta. :D