Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (21580)

Vierailija
21421/21580 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä mussa näät?

En varmaan enää mitään jos saan tietää tämän olevan sinulta. Sen verran ihmisestä pitäisi löytyä itseluottamusta. 

No ajattelepa jos toinen saisi tietää sinun olevan noin tyhmä että pidät 50-50 saumoina että on mitään pohjaa kommentoida tätä, saati että pohja-ajatus toisesta on niin matala että sopisi kuvaan tälläinen sinusta. :D

Vierailija
21422/21580 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sun tarvikaan, jos tyydyt tuollaiseen suhteeseen. Mutta miten tämä liittyy kaipausketjuun?

Itse ehdottelit, että kannattaisi jättää puolliso jos täällä kaipaa. Miten se liittyy kaipausketjuun?

No se oli viesti kaipaamalleni, että jättäisi puolisonsa. Ihan ketjun otsikon mukainen viesti siis.

Ja minä kaivattunasi vastasin sinulle kaivattuni. Sikäli ihmettelen miksi pidät omaasi jotenkin ketjuun kuuluvampana kuin omaani. Mutta hyvä että peräännyit lopulta erovaatimuksestasi.

Et ole kaivattuni :D Kuulostat vanhemmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21423/21580 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä mussa näät?

En varmaan enää mitään jos saan tietää tämän olevan sinulta. Sen verran ihmisestä pitäisi löytyä itseluottamusta. 

No ajattelepa jos toinen saisi tietää sinun olevan noin tyhmä että pidät 50-50 saumoina että on mitään pohjaa kommentoida tätä, saati että pohja-ajatus toisesta on niin matala että sopisi kuvaan tälläinen sinusta. :D

Niin kauan kuin puhut noin epäselvää kieltä, vaikutat jopa ällöttävältä! 

Vierailija
21424/21580 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sun tarvikaan, jos tyydyt tuollaiseen suhteeseen. Mutta miten tämä liittyy kaipausketjuun?

Itse ehdottelit, että kannattaisi jättää puolliso jos täällä kaipaa. Miten se liittyy kaipausketjuun?

No se oli viesti kaipaamalleni, että jättäisi puolisonsa. Ihan ketjun otsikon mukainen viesti siis.

Ja minä kaivattunasi vastasin sinulle kaivattuni. Sikäli ihmettelen miksi pidät omaasi jotenkin ketjuun kuuluvampana kuin omaani. Mutta hyvä että peräännyit lopulta erovaatimuksestasi.

Vastasit siis minulle kaivattunasi joka en mielestäsi ole. Loogista. Kyllä, olen taatusti vanhempi, koska sinä olet teini-ikäinen. Tuollaisiin älyllisiin syöksykierteisiin ei muut pysty vänkäyksenhimoissaan. 

Vierailija
21425/21580 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Beibe, haalut sä tulla mun sylkkyyn kattoon Suomi-Sveitsi lätkämatsia?

En, vaikutat humalaiselta

Tempaise sinäkin kori karhua. Kaksin aina kaunihimpi😁

Vierailija
21426/21580 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasit siis minulle kaivattunasi joka en mielestäsi ole. Loogista. Kyllä, olen taatusti vanhempi, koska sinä olet teini-ikäinen. Tuollaisiin älyllisiin syöksykierteisiin ei muut pysty vänkäyksenhimoissaan. 

Ainakin sinulla oli huono päivä. Huomenna todennäköisesti uusi.  Eri

Vierailija
21427/21580 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Beibe, haalut sä tulla mun sylkkyyn kattoon Suomi-Sveitsi lätkämatsia?

En, vaikutat humalaiselta

Tempaise sinäkin kori karhua. Kaksin aina kaunihimpi😁

Yritin kerran, mutten saanut ees känniä. Sivu

Vierailija
21428/21580 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kiukkuinen teini ei päivääni pilaa. Kohtaan sellaisia päivittäin muutenkin. 

Vierailija
21429/21580 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku, kyllä täällä ihmiset juttelee juuri kauvattujensa kanssa. 

Vierailija
21430/21580 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kilometriä ja mihin ilmansuuntaan?

1125 km ja lahden ylitys. Gmapsin mukaan vie kävellen 9 päivää, julkisilla 1 päivän ja lentäen sen 1 h 35 min, jonka tännekin suuntaan otti. 

Vierailija
21431/21580 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kiukkuinen teini ei päivääni pilaa. Kohtaan sellaisia päivittäin muutenkin. 

Nähtävästi kuitenkin pilasi. 

Vierailija
21432/21580 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan haluais että mun parikymppinen kaivattu jäisi loppuiäkseen jumiin suhteeseen, jossa ei viihdy tai ole romantiikkaa. 

Vierailija
21433/21580 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhoihisi on varmasti olemassa toimiva lääke.

Vierailija
21434/21580 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska havainto myös se, että kun ihmiset pääsee töistä niin palsta hiljenee. Tuottavuus nousuun

Mistä sinä ihmisten työajat tiedät? Iso osa tekee vuorotöitä ja varmaan kaikki loput etäilee silloin kuin itse haluaa. Itsellänikin työviikon tuntien sijoittelu täysin vapaavalintainen, kunhan tulos syntyy.

Vierailija
21435/21580 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla kovin hyvä suhde, jos kaipailee puolison selän takana muita.

Vierailija
21436/21580 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tosiaan toivon, etten satuttanu sua pahasti, kun tein päätökseni. En enää kaipaa, mutta välitän kyllä, liikaakin. En unohda sua ikinä. Toivottavasti nähdään vielä kaveri.

Ei aamun kehujen jälkeen, muuta kuin huonon itsetunnon kysymys... 

Koita sinäkin luopua tästä paikasta.

Vierailija
21437/21580 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harhoihisi on varmasti olemassa toimiva lääke.

Sinulla diagnoosi onkin jo vakavampaa laatua kun lääkkeesi ei enää toimi. 

Vierailija
21438/21580 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on paljon kiinnostavampi kuin yksikään maan julkkisnainen Instagramissa.

No se ei ole paljon vaadittu :D  en keksi yhtäkään kiinnostavaa suomalaista julkkisnaista.

Vierailija
21439/21580 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on paljon kiinnostavampi kuin yksikään maan julkkisnainen Instagramissa.

No se ei ole paljon vaadittu :D  en keksi yhtäkään kiinnostavaa suomalaista julkkisnaista.

Sepä. Ja jos keksii, on siinäkin näkökulmassa jokin vakava hälytysmerkki. Eri

Vierailija
21440/21580 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään sua vähän jos oot moody  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan