Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (21580)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ainakaan kärähdä yksikään aivosolu tämän palstan takia. Typerää edes olettaa muiden sekoavan näistä.
Se oli vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro asiasi tässä ja nyt!
Älä jätä puolisoasi.
Ehkä kannattais, jos täällä kaipaa muita kuin omaa puolisoa.
Onpa sulla sairas ajatusmaailma. Sivusta.
Täh? Olisiko sun mielestä sellainen suhde hyvä, missä toinen kaipailee muita :D
En tiedä, minusta se ei riitä määrittäväksi tekijäksi suhteen hyvyydelle. Mutta oleellisinta kuitenkin on, että suhteessa voi kaivata muita ja samalla haluta pysyä suhteessa, molemmin puolin. Joskus suhteessa on paljon enemmän pelissä kuin itsekeskeinen tai jopa narsistinen, poissulkevan mustasukkainen haluttavuudentarve. Kaikilla ei sellaista edes ole. Itse asiassa tervepäisillä ei pitäisi olla ikinä.
Silloinhan voi yhtä hyvin erota ja olla vaan kavereita, jos ei edes ole tarvetta olla kumppanilleen haluttava.
Etkö nyt ymmärtänyt melko rautalankaisasta selityksestäni että suhde on usein MUUTAKIN kuin pelökkä haluaminen ja sen kohteena oleminen. Se on yhteinen elämä, kumppanuus, koti, talous, perhe ja vaikka mitä. Monet eivät edes koe vuosikausiin mitään seksuaalista ja silti ovat ja pysyvät avioliitossa jne.
Juu-u ja nuo voi olla vaikka kaverin kanssa! Romantiikkaa ja halua sitten sen kumppanin kanssa jota rakastaa romanttisessa mielessä.
Niin. Joten? Miksi siis pitäisi jättää se puoliso, joka tässä on siis kaveri, kumppani, kodin ja talouden jakaja, perheenjäsen, lapsen toinen vanhempi jne, vain siksi, että täällä palstalla kaipaa romanttisesti toista? Kero nyt miksi. Nähdäkseni ainut selitys on, että henkilökohtaisesti arvostaa romantiikkaa tai himoa yli lueteltujen arvojen ja asioiden. Silloinkin siis kyse on subjektiivisesta prioriteetista, ei sellaisesta että palstalla kannattaa toisia käskeä toimimaan jotenkin tietyllä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinuu 🥰🤩 Mitäs siihen sanot?
Mitä tohon nyt voi sanoo? Kumpi maksaa hotelliyön?
Herrasmies maksaa tietysti.
Haluaisin olla halailemassa sua just nyt… sen sijaan on mentävä siivoamaan, huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro asiasi tässä ja nyt!
Älä jätä puolisoasi.
Ehkä kannattais, jos täällä kaipaa muita kuin omaa puolisoa.
Onpa sulla sairas ajatusmaailma. Sivusta.
Täh? Olisiko sun mielestä sellainen suhde hyvä, missä toinen kaipailee muita :D
En tiedä, minusta se ei riitä määrittäväksi tekijäksi suhteen hyvyydelle. Mutta oleellisinta kuitenkin on, että suhteessa voi kaivata muita ja samalla haluta pysyä suhteessa, molemmin puolin. Joskus suhteessa on paljon enemmän pelissä kuin itsekeskeinen tai jopa narsistinen, poissulkevan mustasukkainen haluttavuudentarve. Kaikilla ei sellaista edes ole. Itse asiassa tervepäisillä ei pitäisi olla ikinä.
Silloinhan voi yhtä hyvin erota ja olla vaan kavereita, jos ei edes ole tarvetta olla kumppanilleen haluttava.
Etkö nyt ymmärtänyt melko rautalankaisasta selityksestäni että suhde on usein MUUTAKIN kuin pelökkä haluaminen ja sen kohteena oleminen. Se on yhteinen elämä, kumppanuus, koti, talous, perhe ja vaikka mitä. Monet eivät edes koe vuosikausiin mitään seksuaalista ja silti ovat ja pysyvät avioliitossa jne.
Juu-u ja nuo voi olla vaikka kaverin kanssa! Romantiikkaa ja halua sitten sen kumppanin kanssa jota rakastaa romanttisessa mielessä.
Niin. Joten? Miksi siis pitäisi jättää se puoliso, joka tässä on siis kaveri, kumppani, kodin ja talouden jakaja, perheenjäsen, lapsen toinen vanhempi jne, vain siksi, että täällä palstalla kaipaa romanttisesti toista? Kero nyt miksi. Nähdäkseni ainut selitys on, että henkilökohtaisesti arvostaa romantiikkaa tai himoa yli lueteltujen arvojen ja asioiden. Silloinkin siis kyse on subjektiivisesta prioriteetista, ei sellaisesta että palstalla kannattaa toisia käskeä toimimaan jotenkin tietyllä lailla.
Ei kai sun tarvikaan, jos tyydyt tuollaiseen suhteeseen. Mutta miten tämä liittyy kaipausketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Ainoassa elämässä eri suuntiin eksyttiin
Suurempi ihme se, että toistemme poluille päädyttiin....
Beibe, haalut sä tulla mun sylkkyyn kattoon Suomi-Sveitsi lätkämatsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen henkisesti valmistautunut voittamaan tänään Eurojackpotista 120 000 000 euroa. Sitten rohkenen pyytää jotain missiä treffeille.
Se on jännä, miten esim. rahalla on merkitystä siihen, uskaltaako lähestyä jotakuta. Toisilla se voi olla liian suuri paino tai koulutuksen tai työpaikan puute, mikä tekee hankalaksi lähestymisen johonkin, jonka ajattelee olevan saavuttamattomissa tällaisenaan. Ja helposti tulee ajateltua, että lähestyn sitten kun oon valmiimpi, hoikempi, töissä tms.
No miehenä kun lähestyy niin nimenomaan on merkitystä. Ihmeesti kun olin matalapalkkahommissa, niin jutut deittisovelluksissa tapasi kylmetä, kun työnimike (pienet tulot) kävi ilmi.
Itsekin deittisovelluksia käyttäneenä voin sanoa, että usein ihmisillä on liiankin tiukat kriteerit, mutta sitten kun oikeesti kolahtaa, niin ne kriteerit heitetään jonnekin romukoppaan. Ei tietenkään kaikkia, mutta niistä voidaan joustaa sen oikean sattuessa kohdalle. Lopulta ihminen merkitsee. Aika raakaa peliä deittailu kuitenkin on ja vaatii voimavaroja suhtautua pettymyksiin järkevällä tavalla. Toiset tietty siitäkin nauttii, minä en nauti. Kehottaisin sua lähestymään naisia joka tapauksessa, kyllä se lopulta tärppää. Itsekin puntaroin ja jännitän samoja asioita.
Eikö suhteessa pitäisi olla kaikki kohdallaan: romantiikka, himo, kumppanuus, kunnioitus jne. Ei vain osaa tästä.
Ei kai sun tarvikaan, jos tyydyt tuollaiseen suhteeseen. Mutta miten tämä liittyy kaipausketjuun?
Itse ehdottelit, että kannattaisi jättää puolliso jos täällä kaipaa. Miten se liittyy kaipausketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Aina ei ole
helppoa täällä
ääliöiden joukossa
kun itse
on älykkö. x
älykkö ymmärtäisi poistua
Vierailija kirjoitti:
Itse ehdottelit, että kannattaisi jättää puolliso jos täällä kaipaa. Miten se liittyy kaipausketjuun?
No se oli viesti kaipaamalleni, että jättäisi puolisonsa. Ihan ketjun otsikon mukainen viesti siis.
Vierailija kirjoitti:
Eikö suhteessa pitäisi olla kaikki kohdallaan: romantiikka, himo, kumppanuus, kunnioitus jne. Ei vain osaa tästä.
Kyllä, himo on tosin pitkässä juoksussa kyseenalaisin käsite, aluksi sen on kuitenkin oltava jopa määräävä elementti.
Vierailija kirjoitti:
En, vaikutat humalaiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se oli viesti kaipaamalleni, että jättäisi puolisonsa. Ihan ketjun otsikon mukainen viesti siis.
Ja minä kaivattunasi vastasin sinulle kaivattuni. Sikäli ihmettelen miksi pidät omaasi jotenkin ketjuun kuuluvampana kuin omaani. Mutta hyvä että peräännyit lopulta erovaatimuksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Haluun
Vierailija kirjoitti:
En usko että ehdin sinne nyt.
Mua ei haittaa. Kaipaan silti. 💖💚 sivusta