Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (21547)

Vierailija
21461/21547 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei minua oteta töihin vaikka olen täysin pätevä? Häh?

Mitäs mitäs täällä? Onko täällä vähän työtöntä porukkaa? Ai jaha, täällä näköjään  on vähän työtöntä porukkaa ja- on vähän enemmän kun vähän työtöntä porukkaa, että - tää on ihan käsittämätön, mikä... Eihän tuolla nähnyt ees, että kuin kauas toi - toi toi työttömien ihmismassa tuolla meni, että - että tää on ihan mieletöntä työttömyyttä ja - tuntee ittensä niin, etuoikeutetuks, kun - saa olla tämmösessä työttömyydessä mukana.

Vierailija
21462/21547 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koet, että sinulla on jokin valta määritellä muiden suhteiden laatu ulkopuolelta? Eiköhän jokainen ihan itse päätä millaisessa suhteessa haluaa olla ja kenen kanssa.

Tämä on kummallinen paikka siitä, miten yksi ainoa tapa olla ja rakastaa on se yksi ja ainoa oikea. Ette te sitä muiden puolesta päätä. 🤦🏻‍

Sivusta

Kai teidän puolisot tietää, että kaipaatte muita täällä? Ei siinä sitten mitään, jos näin on.

Eihän sekään kuulu sinulle. Miksi luulet että kuuluu?

Ja ihan sinkku olen, joten meni sitten sekin piikki ohi, hermanni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21463/21547 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö suhteessa pitäisi olla kaikki kohdallaan: romantiikka, himo, kumppanuus, kunnioitus jne. Ei vain osaa tästä. 

Suhteessa pitää olla kohdallaan ne asiat, jotka suhteen osapuolet siihen haluavat. Ethän sinä niitä määrittele kenellekään muulle kuin itsellesi ja omalle suhteellesi. Aivan täysin turha spekulaatio tämä sulta siis.

Ok. Eli olette kertoneet puolisollenne, että kaipaatte ja himoitsette muita, kun omassa suhteessa ei enää himoa ole. Ja puolisonne on ihan tyytyväinen tähän myös.

Vierailija
21464/21547 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen henkisesti valmistautunut voittamaan tänään Eurojackpotista 120 000 000 euroa. Sitten rohkenen pyytää jotain missiä treffeille. 

Se on jännä, miten esim. rahalla on merkitystä siihen, uskaltaako lähestyä jotakuta. Toisilla se voi olla liian suuri paino tai koulutuksen tai työpaikan puute, mikä tekee hankalaksi lähestymisen johonkin, jonka ajattelee olevan saavuttamattomissa tällaisenaan. Ja helposti tulee ajateltua, että lähestyn sitten kun oon valmiimpi, hoikempi, töissä tms.

No miehenä kun lähestyy niin nimenomaan on merkitystä. Ihmeesti kun olin matalapalkkahommissa, niin jutut deittisovelluksissa tapasi kylmetä, kun työnimike (pienet tulot) kävi ilmi.

Itsekin deittisovelluksia käyttäneenä voin sanoa, että usein ihmisillä on liiankin tiukat kriteerit, mutta sitten kun oikeesti kolahtaa, niin ne kriteerit heitetään jonnekin romukoppaan. Ei tietenkään kaikkia, mutta niistä voidaan joustaa sen oikean sattuessa kohdalle. Lopulta ihminen merkitsee. Aika raakaa peliä deittailu kuitenkin on ja vaatii voimavaroja suhtautua pettymyksiin järkevällä tavalla. Toiset tietty siitäkin nauttii, minä en nauti. Kehottaisin sua lähestymään naisia joka tapauksessa, kyllä se lopulta tärppää. Itsekin puntaroin ja jännitän samoja asioita. 

En aio ikinä koskaan milloinkaan astua jalallanikaan deittisovellukseen. (Tai siis tökkiä sormella.) Jos tapahtuu, tapahtuu irl! Mutta tää on vaan mä. Ja sivustakin vielä.

Jos itse menee kaupoille lihatiskille, niin sen säännöillä sitten kauppaa käy. Onneksi mikään pakko ei ole. Sivusta myös. 

Vierailija
21465/21547 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi koet, että sinulla on jokin valta määritellä muiden suhteiden laatu ulkopuolelta? Eiköhän jokainen ihan itse päätä millaisessa suhteessa haluaa olla ja kenen kanssa.

Tämä on kummallinen paikka siitä, miten yksi ainoa tapa olla ja rakastaa on se yksi ja ainoa oikea. Ette te sitä muiden puolesta päätä. 🤦🏻‍

Sivusta

Kai teidän puolisot tietää, että kaipaatte muita täällä? Ei siinä sitten mitään, jos näin on.

Minun tietää aiemmista kirjoitteluistani. Kerron kaiken aina avoimesti.

T. Eri

Vierailija
21466/21547 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku omaan suhteeseensa pettynyt ja jumiin jäänyt täällä nyt pajattaa, ettei kukaan muukaan saisi erota ja tavoitella onnea. Antakaa niiden elää, jotka haluvat ja jumittakaa kaikessa rauhassa itse paskoissa suhteissanne.

Vierailija
21467/21547 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viestittely ja leikki oli kaikenkaikkiaan iso virhe.

Big mistake. Huge.

Onneksi sentään anonyymi.

Vierailija
21468/21547 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö suhteessa pitäisi olla kaikki kohdallaan: romantiikka, himo, kumppanuus, kunnioitus jne. Ei vain osaa tästä. 

Suhteessa pitää olla kohdallaan ne asiat, jotka suhteen osapuolet siihen haluavat. Ethän sinä niitä määrittele kenellekään muulle kuin itsellesi ja omalle suhteellesi. Aivan täysin turha spekulaatio tämä sulta siis.

Ok. Eli olette kertoneet puolisollenne, että kaipaatte ja himoitsette muita, kun omassa suhteessa ei enää himoa ole. Ja puolisonne on ihan tyytyväinen tähän myös.

Miten tämä liittyy mitenkään mihinkään mitä kirjoitin? Ei sinulle kuulu muiden suhteiden sisältö. 
Ja edelleenkin ihan sinkkuna kirjoitan, joten et nyt saa tätä faktaa vesitettyä kirjoittajaa kyseenalaistamalla.

Vierailija
21469/21547 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku omaan suhteeseensa pettynyt ja jumiin jäänyt täällä nyt pajattaa, ettei kukaan muukaan saisi erota ja tavoitella onnea. Antakaa niiden elää, jotka haluvat ja jumittakaa kaikessa rauhassa itse paskoissa suhteissanne.

Annatko linkkivinkin viestiin, josta tuon luit. Mielestäni asetelma oli päin vastainen. Osaaja-pätijä tuli neuvomaan että toisten pitää erota jos kaipaavat koska suhde on huono. Sen sijaan hän sai vasta-argumentteja, että jokainen tehköön kuten haluaa ja moni voi haluta jäädä siihen osaaja-pätijän mielestä huonoon suhteeseen. Sen sijaan väittääsi kaltaista en ole nähnyt.

Vierailija
21470/21547 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa tehdä niin kuin itse haluaa, sitähän tässä painotetaan eikä mitään muuta. Et sinä päätä muiden puolesta.

Vierailija
21471/21547 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sinua.

Niin on, pysyvänä mielentilana aina vaan. Oispa siihen lääkkeet.

Vierailija
21472/21547 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä "joku",joka sanoo olevansa zen?

On.

Vierailija
21473/21547 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tunne siitä ettet taida oikein pitää minusta.

Olen myös pettynyt itseeni. En tavoittanut sitä tasoa mikä oli tarkoitus yhdessä jutussa.

Mut lämpöistä kesää sulle. Myös muille!

Vierailija
21474/21547 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kinataan, koska tunneasiat jos mitkä provosoi meitä ihmisiä. Jos joku vaikka kirjoittaa tänne, että ei halua toisen hylkäävän puolisoaan hänen vuokseen, siitä ottaa kierroksia sellainen ihminen, joka odottelee toiselta juuri sitä eroa ja yhteistä tulevaisuutta. Ja siitähän se kinastelu sitten käynnistyy.

Vierailija
21475/21547 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2024

Tämähän se

Vierailija
21476/21547 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö kurkottelit risteyksessä? Sulla ei kyllä yleensä ole lippistä.

Kuita kurkottelen, enristeysalueilla. Kyllä käytän lippistä silloin tällöin. Yleensä bad hair day tai arska paistaa. Tai haluan olla tuntemattomampi.

Vierailija
21477/21547 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit mies niin suloinen tänään, kun kävit erikseen kertomassa, että menitte kuitenkin katoksen alle.

Vierailija
21478/21547 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kinataan, koska tunneasiat jos mitkä provosoi meitä ihmisiä. Jos joku vaikka kirjoittaa tänne, että ei halua toisen hylkäävän puolisoaan hänen vuokseen, siitä ottaa kierroksia sellainen ihminen, joka odottelee toiselta juuri sitä eroa ja yhteistä tulevaisuutta. Ja siitähän se kinastelu sitten käynnistyy.

Miksi otatte kierroksia yhtään mistään täällä? Ei ne ole teidän kaipaamat henkilöt, jotka täällä kirjoittelevat.

Vierailija
21479/21547 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaimo jää ota mut Majja! 😘😘😘

Vierailija
21480/21547 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tunne siitä ettet taida oikein pitää minusta.

Olen myös pettynyt itseeni. En tavoittanut sitä tasoa mikä oli tarkoitus yhdessä jutussa.

Mut lämpöistä kesää sulle. Myös muille!

Lämpöhän se lohduttaa ja tuuletin puhaltaa samaa paksua ilmaa vasten naamaa ja nihkeitä lakanoita. Ulos tuskin tulee olemaan asiaa tänäkään kesänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme