Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (62561)
Vierailija kirjoitti:
Joku omaan suhteeseensa pettynyt ja jumiin jäänyt täällä nyt pajattaa, ettei kukaan muukaan saisi erota ja tavoitella onnea. Antakaa niiden elää, jotka haluvat ja jumittakaa kaikessa rauhassa itse paskoissa suhteissanne.
Annatko linkkivinkin viestiin, josta tuon luit. Mielestäni asetelma oli päin vastainen. Osaaja-pätijä tuli neuvomaan että toisten pitää erota jos kaipaavat koska suhde on huono. Sen sijaan hän sai vasta-argumentteja, että jokainen tehköön kuten haluaa ja moni voi haluta jäädä siihen osaaja-pätijän mielestä huonoon suhteeseen. Sen sijaan väittääsi kaltaista en ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Joku omaan suhteeseensa pettynyt ja jumiin jäänyt täällä nyt pajattaa, ettei kukaan muukaan saisi erota ja tavoitella onnea. Antakaa niiden elää, jotka haluvat ja jumittakaa kaikessa rauhassa itse paskoissa suhteissanne.
Saa tehdä niin kuin itse haluaa, sitähän tässä painotetaan eikä mitään muuta. Et sinä päätä muiden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua.
Niin on, pysyvänä mielentilana aina vaan. Oispa siihen lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä "joku",joka sanoo olevansa zen?
On.
Mulla tunne siitä ettet taida oikein pitää minusta.
Olen myös pettynyt itseeni. En tavoittanut sitä tasoa mikä oli tarkoitus yhdessä jutussa.
Mut lämpöistä kesää sulle. Myös muille!
Täällä kinataan, koska tunneasiat jos mitkä provosoi meitä ihmisiä. Jos joku vaikka kirjoittaa tänne, että ei halua toisen hylkäävän puolisoaan hänen vuokseen, siitä ottaa kierroksia sellainen ihminen, joka odottelee toiselta juuri sitä eroa ja yhteistä tulevaisuutta. Ja siitähän se kinastelu sitten käynnistyy.
Vierailija kirjoitti:
2024
Tämähän se
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö kurkottelit risteyksessä? Sulla ei kyllä yleensä ole lippistä.
Kuita kurkottelen, enristeysalueilla. Kyllä käytän lippistä silloin tällöin. Yleensä bad hair day tai arska paistaa. Tai haluan olla tuntemattomampi.
Olit mies niin suloinen tänään, kun kävit erikseen kertomassa, että menitte kuitenkin katoksen alle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kinataan, koska tunneasiat jos mitkä provosoi meitä ihmisiä. Jos joku vaikka kirjoittaa tänne, että ei halua toisen hylkäävän puolisoaan hänen vuokseen, siitä ottaa kierroksia sellainen ihminen, joka odottelee toiselta juuri sitä eroa ja yhteistä tulevaisuutta. Ja siitähän se kinastelu sitten käynnistyy.
Miksi otatte kierroksia yhtään mistään täällä? Ei ne ole teidän kaipaamat henkilöt, jotka täällä kirjoittelevat.
jos vaimo jää ota mut Majja! 😘😘😘
Hän ainakin sai alussa sinusta unelmamiehen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä viestittely ja leikki oli kaikenkaikkiaan iso virhe.
Big mistake. Huge.
Onneksi sentään anonyymi.
Olen samaa mieltä.
Kaipaan aikoja, jolloin kaipaus oli kaunista.
Kaipaan myös, että meidän välillä olisi kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toukokuussa villasukat jalassa saa olla. Perkele mikä "kesä".
Täällä missä mä oon on +23 😊
Talviturkki lähtee ihan kirjaimellisesti ihon palaessa.
Jos toinen rakastaa, kohteen kuuluu tuntea olevansa rakastettu. Suren erään puolesta, joka ei saanut tuntea, koska tuli kohdelluksi huonosti.
Miten tämä liittyy mitenkään mihinkään mitä kirjoitin? Ei sinulle kuulu muiden suhteiden sisältö.
Ja edelleenkin ihan sinkkuna kirjoitan, joten et nyt saa tätä faktaa vesitettyä kirjoittajaa kyseenalaistamalla.