Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (21078)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sohvalla makoilen, ja tuli mieleen, että M-L sopisi hyvin syliin loikomaan nyt.
Oon kyllä triple xl
Hän ei ole. On oikein sopivan kokoinen. En ole koskaan kokeillut, mutta arvioisin solahtavan syliin passelisti.
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan sinä tehnyt aloitteita elämäsi aikana, vai ootkohan ollut niin ujo, ettet ole uskaltanut? 🙂
Riippuu mikä lasketaan aloitteeksi. Olen tuppautunut ravintolassa/bileissä samaan pöytään tai seuraan ja aloittanut jutustelun. Siitä eteenpäin on edennyt omalla painollaan. Useimmiten silti ei ole tarvinut tehdä mitään kun vastapuoli on toiminut ensin ja oon myös melkein aina ollut jo suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole enää juurikaan käynyt täällä. En halua ruokkia sitä, mitä silloin joskus tunsin. Se oli vahvaa se. Olen aika tavalla voiton puolella ja nautin siitä. Mutta joskus sua yhä ajattelen. Se oli ne katseet, nopea äly, ja toki kovasti myötätuntoa ja sitä kautta välittämistä kaikkea kokemaasi kohtaan. Olet tähti, mutta toivottavasti loistat kirkkaana jonkun muun tähtitaivaalla. -u know who, ww-
Ei täällä kukaan tiedä kuka olet. nn
Ei se mitään. Ei en edes välitä, tietääkö vai ei.
Sitten kun minun oveni sulkeutuu, se todella sulkeutuu. Tässä on vain sellainen puoli. nn
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan sinä tehnyt aloitteita elämäsi aikana, vai ootkohan ollut niin ujo, ettet ole uskaltanut? 🙂
Ei mun tarvii tehdä aloitteita kun miehet tekee niitä mulle koko ajan vaikka en ole julkaissut mitään. Mutta pidän edelleen standardini, en huoli ketä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä mies kaipailee kuumaa homoseksiä.
Saako tulla katsomaan?
n
Jos kunto kestää niin mukaan vaan😁
Kun miehet rakastelee niin. Aidot on vaan tiellä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun minun oveni sulkeutuu, se todella sulkeutuu. Tässä on vain sellainen puoli. nn
Näinhän se menee meillä kaikilla. Eikä pidä itkeä kaatuneen maidon perään. ww
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinko sanoisit kaipaamallesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinko sanoisit kaipaamallesi?
Olen täällä enää kaipauksen jämiä purkamassa. En tiedä, mitä sanoisin pitkään kaipaamalleni. Tuskin tunneviisari enää kovin korkealle värähtäisi. En toki sanoisi hänelle mitään pahaa. Ei ole syytä olla ilkeä.
But I'm not a hetero...or? Jay 😍
hupsista 😈
Niin toivon ettei ww ole kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
🤎m💙n öitä.
🦧
n💙😘m🤎1000🦧
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olen. Ole rauhassa. Ja kaipaa ketä kaipaat.
Vierailija kirjoitti:
💔 Naiselle
Nii on minunkin, haluaisin vain tietää miksi?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa teistä on lepakoita ja jos itse olet ja hän on kaipaamasi laita lotto vetämään!!
Jos et oo hän niin oon samaa mieltä kyllä.
🐠🔥🧡🐏