Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (21078)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. oot takas. 🥰
Tuu luokseni
Juu, miehelle oli. Töissä nähtiin.
Sinä oot paikka johon oon juurruttanut itseäni jo vuosia ja vuosikymmeniä. Jos haluat, saat kaiken, sielun ja sydämen, ihan kaiken. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on anonyymejä täällä, joten ei oikeastaan mitään väliä.
Näinkö luulet?
Vierailija kirjoitti:
Sinä oot paikka johon oon juurruttanut itseäni jo vuosia ja vuosikymmeniä. Jos haluat, saat kaiken, sielun ja sydämen, ihan kaiken. 🧡
Kakkostakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkö luulet?
Kerro mulle kuka olen.
Jos teitä helpottaa niin en ole kaipaamanne mies tai edes ikäisenne.
Haisunäätä 🤮 oli pessyt itsensä ja ihan saunonut itsensä puhtaaksi 🤩🥰 tuoksui myös hyvältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkö luulet?
Kerro mulle kuka olen.
Miksi minun pitäisi kertoa se, etkö itse tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se surullista, ettei ole saanut tavata ihastustaan silloin kiimaisimpien nuoruuden vuosien aikaan.
Olisitko nuorempana tehnyt reippaammin aloitteen?
En oo tullu takas. 2 päivänä hieman selasin ja pari viestiä laitoin. Ilman sellaista kaipausta. Nyt juttelen vain kasvotusten jos on asiaa...
Hieman koitin trollejakin kiusata ja pitää kiireisenä eilen, tänään ei jaksanu sitäkään...
Vierailija kirjoitti:
Haisunäätä 🤮 oli pessyt itsensä ja ihan saunonut itsensä puhtaaksi 🤩🥰 tuoksui myös hyvältä
Trolli 🤮 se vain ei saa aivojaan puhdistettua
Siellä trol, täällä trol
Jokapuolell' trol-lol, hiiala hiiala hei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se surullista, ettei ole saanut tavata ihastustaan silloin kiimaisimpien nuoruuden vuosien aikaan.
Olisitko nuorempana tehnyt reippaammin aloitteen?
Olen kyllä tehnyt aloitteita reippaasti kaikenikäisenä. Jos en ole tehnyt, siihen on jokin syy.
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Pitkä päivä. Täällä taas! 😘
Ootkohan sinä tehnyt aloitteita elämäsi aikana, vai ootkohan ollut niin ujo, ettet ole uskaltanut? 🙂