Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (21078)
Vierailija kirjoitti:
Menit ohi ja käännyt vielä katsomaan taaksesi. Meidän katseet kohtasi.
Taisi olla joulukuussa.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Mun elämä on liian kutistunutta.
Vierailija kirjoitti:
tulepas laittamaan pökköä pesään
Minähän tulen jos irl kutsut. Lämmitänkin sitten viimeisen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menit ohi ja käännyt vielä katsomaan taaksesi. Meidän katseet kohtasi.
Taisi olla joulukuussa.
Talvea se kyllä oli, mutta en ole ihan varma kuusta.
Tulipa mukava yllätys tänään 😍
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Pieru varren kanssa? 💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💔 Naiselle
Nii on minunkin, haluaisin vain tietää miksi?
Ei ole helppoa. Voin vai toivoa maailmalta kaikkea, mutta aina ne toiveet ei vaan toteudu. Oon kyl yks ongelmapesäke kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lähdin sen vuoksi aiemmin
Sanoit että ikä on vain numeroita ja että kaikki on mahdollista 😍
Iltaa mammoille. Naisesta ei luotu omatoimista tekijää, vaan kodin hellä hengetär.
Tänään oon laittanut poikkeuksellisen paljon viestejä. Ajattelin revitellä tämän viikon, jos oma ihastus on tekemässä pesäeroa ja poistuu kuukauden lopussa. Jotenkin mielsin sen kirjoittajan häneksi.n>n
Vierailija kirjoitti:
Tänään oon laittanut poikkeuksellisen paljon viestejä. Ajattelin revitellä tämän viikon, jos oma ihastus on tekemässä pesäeroa ja poistuu kuukauden lopussa. Jotenkin mielsin sen kirjoittajan häneksi.n>n
Pillut imukuppeina 🥰
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä on liian kutistunutta.
Mulla päinvastoin
Vierailija kirjoitti:
Olisin sen hyväksynyt mukisematta ilman ghostaustakin, että et ois mua huolinu ja meistä ei ois tullu koskaan mitään. Mua harmittaa vaan silloinkin se, että menetin hyvän juttukaverin. Me oltais voitu pulista ja vatvoa läpikotaisin kaikki viime vuosien isot tapahtumat; koronat, Ukrainan sodat, oikeistohallituksen sekoilut ja mitä kaikkea. Oisin mielelläni edes ystäväksi kelvannut.
Oispa tämä ollut kaivatultani, niin olisin voinut ottaa yhteyttä. Häntä vaan ei ole koskaan kiinnostanut yhteiskunnalliset asiat.
tulepas laittamaan pökköä pesään