Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (21078)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan, miten sä tykkäsit sen ruotsalaisen (?) tv-kokin ulkonäöstä. Tuli vaan mieleen tääkin. 🙂
Mikä ruotsalainen kokki? Osaako tehdä ruokaakin?
En tiedä, en mä sitä ohjelmaa katsonut kuin silloin kun kaipaamani sanoi tykkäävänsä sen kokin ulkonäöstä. Sen jälkeen oli heti pakko käydä katsomassa, millainen nainen häntä miellytti.
Nigella?
Vierailija kirjoitti:
Sohvalla makoilen, ja tuli mieleen, että M-L sopisi hyvin syliin loikomaan nyt.
Oon kyllä triple xl
Tämä oli kirous, eikä mikään onnenkantamoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ensin tuli mieleen Swedish Chef Muppet Showsta, sitten Mat med Niklas, viimeiseksi Mat med Tina.
En muista mikä sen ohjelman nimi oli. Se tuli joskus yli 20v sitten! 😂
Hän muistuttaa jotain lapsuudestani ja sielustani, mutta en anna sille tilaa. Kukaan ei saisi päästä semmoisiin käsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan, miten sä tykkäsit sen ruotsalaisen (?) tv-kokin ulkonäöstä. Tuli vaan mieleen tääkin. 🙂
En tiedä, en mä sitä ohjelmaa katsonut kuin silloin kun kaipaamani sanoi tykkäävänsä sen kokin ulkonäöstä. Sen jälkeen oli heti pakko käydä katsomassa, millainen nainen häntä miellytti.
Nigella?
Aa, hän. Katsoin kyllä kokkailua, en naista. Kaunis nainen kuitenkin. Tykkäsin joistakin kokkiohjelmista, kuten ulkomaalaisesta Master chefistä. Kuka haluisi kokkailla mulle?
Kun se ei vaan ole sun se osa musta. Joten back off.
Vierailija kirjoitti:
Hän muistuttaa jotain lapsuudestani ja sielustani, mutta en anna sille tilaa. Kukaan ei saisi päästä semmoisiin käsiksi.
Kuka muistuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muistuttaa?
Monipäinen monsteri.
Vierailija kirjoitti:
Sitten et anna. Kaikki me täällä teemme valintoja. Helppo tie, vaikea tie.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat sen kuitenkin tänne. Eli annat kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten et anna. Kaikki me täällä teemme valintoja. Helppo tie, vaikea tie.
En annakaan. Olen nyt tunnistanut ja purkanut tätä ja näen sen nyt selkeämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nigella?
ei ole svedu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat sen kuitenkin tänne. Eli annat kuitenkin.
Se, että teen asian selväksi, ei tarkoita, että annan.
Miksi te negailijat vietätte aikaa tällä palstalla? Mikä pointti? 😀
Mä oon vaan magailija, magoilen sohvalla, en negaile
Kaikki on anonyymejä täällä, joten ei oikeastaan mitään väliä.
Menit ohi ja käännyt vielä katsomaan taaksesi. Meidän katseet kohtasi.
Minkä ikäinen vauva sinulla on ja millaista koiraa ajattelit?