Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (21078)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenny, milloin tulet? Odotan.
Tuun heti kun kutsutaan, mut mua ei kutsuta 🥺
Minäkin tiedän yhden Jennyn. Hän on niin kaunis sisältä ja ulkoa. Salaa vain ihailen. Sivu
Eiiih. Oispa kauheaa olla se nainen jota salaa mietitään ja jätetään se elämään voikukkiensa kanssa 🥺
Vierailija kirjoitti:
Mun pahimmat arvet ovat sisällä, ne joita mä enemmän peittelen. Oon kyllä koittanut kaivatulle avautua niistäkin.
Älä! Kerro vaan iloisista jutuista!
Minullakin oli joskus kuulemma ollut nätti tissi. Naamasta ei ollut puhetta 🥷🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu mun lähelle asumaan
Minne päin kaupunkia? Pohjoiseen, etelään yms.
En viittis tässä tarkemmin, voisin kyl laittaa osotteen muualla
All right then, keep your secrets. 😄
Oikeasti muistan kaikki jutut 🤭
Vauva ja koirakuume, no sellaista se on. Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pahimmat arvet ovat sisällä, ne joita mä enemmän peittelen. Oon kyllä koittanut kaivatulle avautua niistäkin.
Älä! Kerro vaan iloisista jutuista!
Oot niin turha trolli.
Mä tiedän ja näen kaivatun arvet. Ilman sanojakin oon tuntenut ne. Niin kuin ne olisi omani.
Ei se egobuustaus tuu välttämättä ihan kaikille ihastumisen myötä. Jos on ollut vaatimaton ja huoleton ulkonäkönsä suhteen, voi alkaakin epäilemään, että kelpaako kuitenkaan.
Mä muistan, miten sä tykkäsit sen ruotsalaisen (?) tv-kokin ulkonäöstä. Tuli vaan mieleen tääkin. 🙂
Vaihdan sut parempaan tätiin.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti muistan kaikki jutut 🤭
Sanoit, ettet muistanut mitään ja sanoit minun erehtyneen henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenny, milloin tulet? Odotan.
Tuun heti kun kutsutaan, mut mua ei kutsuta 🥺
Minäkin tiedän yhden Jennyn. Hän on niin kaunis sisältä ja ulkoa. Salaa vain ihailen. Sivu
Eiiih. Oispa kauheaa olla se nainen jota salaa mietitään ja jätetään se elämään voikukkiensa kanssa 🥺
Tuo on vaan julkinen esitys. Siitä eukosta ei oikeasti kukaan piittaa ja syystä jätetty ulkopuolelle. Täällä yritetään hädissään pestä käsiä, että asia ois muka toisin.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin oli joskus kuulemma ollut nätti tissi. Naamasta ei ollut puhetta 🥷🏻
No entä pylly, onko siitä sanottu mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vauva ja koirakuume, no sellaista se on. Miehelle.
Onpa ihanaa, jos on joku, jonka kanssa sen vauvan voi tehdä! Tai voi kai sen hankkia yksinkin, jos on nainen. Koiruudet on kans söpöjä. 🧡
En saa mitään egobuustausta siitä, että joku on kusessa muhun.
Vierailija kirjoitti:
Mua lähinnä ahdistaa kaikki huomion vaatijat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua lähinnä ahdistaa kaikki huomion vaatijat
Kun ei koe yhteenkuuluvuutta millään tavalla
Ne illat olivat niin parhaita. Sinä olit siinä niin lähellä.
Muistan elävästi kaikki ne hetket kun ollaan istuttu vierekkäin niin, että reidet ovat koskeneet. Herranjestas sitä sähköä. Kukaan ei ole ikinä aiheuttanut samoja tuntemuksia. Olisi niiin paljon tehnyt mieli kääntyä ja suudella sun huulia. 😘
Mutta eihän se nyt olisi käynyt päinsä. Ei tietenkään.
Pidin ja pidän yhä. Olit silmissäni häikäisevän kaunis. En ollut silloin oppinut sanomaan asioita ja mulla oli vähän traumataustaakin, niin olin sulkeutunut tietyssä määrin koskien voimakkaita tunteita sisältäviä asioita, ns. arkoja sellaisia. Lisäksi tilanteemme loppujen lopuksi vähän löi ällikällä ja meni nopeasti ohi, niin ei oikein jäänyt sellaista aikaa, missä olisi vaikka maattu tuntikausia pilviä tähyilemässä ja olisi saattanut soljua tuollaisia tunnustuksia ilmoillle.