Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (20346)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi nyt vtu 🤦
Mikä nyt on?
Se joka vastasi yhteen viestiin...
Minä vastasin toiseen
E
Älä aloita trollaamista.
Kuinka julkeat Eenä
signeerata, törkyp@atti.
Idän tuhdit röökilähärit
iltakaljoissaan
ryhmäpeukuttaa. Kun
kateus ja vahingonilo
on ainoa motivaatio elää.
😬🥱x
Iltaa mammoille. Mammat on vauvoja.
Jokos palasit Ranskanmaalta?
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Mammat on vauvoja.
Ootko sä sit iskä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että olin kiukkuinen äsken. Pinna on kireällä tietyistä syistä. Olet tärkeä.
Kokeilisit olla kevyemmällä mielellä.
Vähän haastavaa fyysisten kipujen kanssa.
Jos on jotain lihaskipuja tms niin suosittelen kokeilemaan opti-msm-jauhetta. Vaikken tietenkään tiedä mistä kyse. Auttanut monia.
Kiitos vinkistä
Alotus pienellä annoksella, herneen kokonen kasa, vähitellen voi hivuttaa ruokalusikalliseen/kahteen. Lähinnä koska jos alottaa isolla niin voi mennä vatsa sekaisin, mut noissa on yleensä ohje kyllä paketissa. Sit muutenkin suositusten mukaan ja välillä taukoa.
Päteekö tämä myös kaipaukseen? Aloitti herneenkokoisella annoksella, sitten kaipaus hivuttautui ruokalusikallisen tai kahden kokoiseksi, kunnes annostus karkasi käsistä? Samalla meni sekaisin vatsa sekä (etenkin) pää.
Gallup
Miten suhtautuisit jos kaivattusi paljastuisi palstahulluksi?
Tiedätkö minne kastanjat joutuu, mutta mikä pelastaa ne siltä?
Olen poistanut whutsapin käytöstä.
Kaipaan Leijonille parempaa maalilaulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että olin kiukkuinen äsken. Pinna on kireällä tietyistä syistä. Olet tärkeä.
Jos on jotain lihaskipuja tms niin suosittelen kokeilemaan opti-msm-jauhetta. Vaikken tietenkään tiedä mistä kyse. Auttanut monia.
Kiitos vinkistä
Alotus pienellä annoksella, herneen kokonen kasa, vähitellen voi hivuttaa ruokalusikalliseen/kahteen. Lähinnä koska jos alottaa isolla niin voi mennä vatsa sekaisin, mut noissa on yleensä ohje kyllä paketissa. Sit muutenkin suositusten mukaan ja välillä taukoa.
Päteekö tämä myös kaipaukseen? Aloitti herneenkokoisella annoksella, sitten kaipaus hivuttautui ruokalusikallisen tai kahden kokoiseksi, kunnes annostus karkasi käsistä? Samalla meni sekaisin vatsa sekä (etenkin) pää.
No sitähän mä juuri tarkoitin.
Poistin sen koska 1. en käytä sitä 2. mun yrityksille naurettiin. Mitähän edes teen täällä vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh ei taaskaan toimi mikään emoji tai koodi tai mikään ugh
Whatsappissa toimii kaikki emojit. Sivuvinkki.
Mikään ei minun näistä
tai Jessen Myers Briggs-
arvioista. Nyt menen. Äks
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten suhtautuisit jos kaivattusi paljastuisi palstahulluksi?
Kerron sille muikkelille, et se oli vaan sellanen vaihe ja oon nyt clean.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä
Pätee, mut ei noi niin vaarallisia aineita oo noi pusut ja halit, että eiköhän niiden kans pärjäis vaikka ryöstäytyisi käsistä... Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐡
En mä tommost tätii haluu
Se on kastania.
mä olen katsonut sen pallokalaksi 😂sivusta tämä
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Leijonille parempaa maalilaulua.
Tiistaina tulee. Taidetaan mennä toiseen suuntaan.
Mulla on jotenkin sellainen ajatus, että mun tarvii seistä paremmin jaloillani ensiksi. Saada työ- ja rahatilanne vakiintuneeksi ja muutenkin elämä kuntoon. Välillä mua nolottaa, kun oon esim. tässä iässä vielä tässä vaiheessa työuraa. Et kelpaan itelleni, niin, et voin kelvata hänelle, jotenkin silleen ajattelen.
Enkä oikeesti edes tiedä tykkäisikö hän musta ollenkaan, jos nähtäis.