Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (20345)
Salakähmäiseltä kyllä kuulostaa Telegram.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen liian selvästi kielletyn hedelmän negatiiviset seuraukset ja olen muutenkin se lapsi joka istuu vaikka 3 tuntia vaahtokarkki nenän edessä jos on luvattu että se muuttuu kulholliseksi jos en koske siihen.
Mäkin näen negatiiviset seuraukset eikä minkäänlainen ihmissuhdesotkuilu kiinnosta yhtään, muutenkin selkeät arvot joiden mukaan toimin. Mut kulhollinen ei oo koskaan ollut mun juttu, ja vaikka saisinkin sen kulhollisen niin jakaisin sen luultavasti muille!
olet varmaan reippaasti kaivattuusikin ottanut yhteyden
Sivusta. Minä olen, useita kertoja. Ja hän, kaivattuin, tietää yhteystietoni. Minä taas en enää hänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollukoiden leikkikenttä 🤦
Mulla on skitsofrenia. Olen aina oikeassa (INTP). Jumalakin oli skitsofreenikko, Jeesus oli paranoidi (INFJ) ja Hitler.
Oot yrittänyt jo monta kertaa noitakin eikä koskaan lähde lentoon. Missähän ois vika.
Perseveraatiossani. Pakonomaisessa samojen ajatusten ääneen toistossa. Tyypillinen negatiivinen oire skitsofreenikoilla. Rinnastuu autistien ja Tourettejen ekolaliaan eli kaikupuheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Salakähmäiseltä kyllä kuulostaa Telegram.
Mulla ei oo
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖 ikävä
Hyvää yötä, kauniita unia💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää löytää itselleen sopiva. Turha hukata elämäänsä epäsopivan kanssa.
Sopiva seura saa myös molemmista parhaita puolia esille, kun taas epäsopivassa seurassa ne eivät pääse loistamaan, vaan voi pahimmillaan käydä päinvastoin; huonot puolet tulevat esiin.
Niinpä. Harmi etten osannut olla ystävä hänelle tai kenellekään. Yritin kyllä, aika ajoin. Sivusta.
Voi niiltä muinaismuistoilta saada viestiä myös whatsappissa. Kysy vaikka mun kaipaamaltani! 😂
Vierailija kirjoitti:
Oot aika flirtti 🐑 varo susia
Vee
Meidän nurkilla ei ole susia. Täällä on vain kiljua juovia pentuja, jotka selvinpäin pelkää omaa varjoaankin.
Vierailija kirjoitti:
Ballogala🐡
🐹🐭💕
Vierailija kirjoitti:
Heleää helluntaita nainen.
Voi ei, ei heilaa helluntaina
Telegram on just sellanen missä kaikki salakähmäiset häiriköt, ahdistelijat, huonot deitit ja hakkerit vainoaa Tinder ja sometyttösiä. Valitettavasti kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Anna joku vinkki! 😘
Tuli selväksi.
Ne kaikkeista mulkuimmat käytti aina TG
Sopiva seura saa myös molemmista parhaita puolia esille, kun taas epäsopivassa seurassa ne eivät pääse loistamaan, vaan voi pahimmillaan käydä päinvastoin; huonot puolet tulevat esiin.