Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut jaksaa valhdella, että sisäinen kauneus on parisuhdetta muodostettaessa tärkeämpi kuin ulkoinen?

Vierailija
10.11.2025 |

Jos sinä et täytä ulkoisesti riittäviä kriteereitä, et pääse myöskään osoittamaan sisäistä kauneuttasi. Näin se vain menee, jos oikeasti nostetaan rehellisesti kissa pöydälle. Jos olet ulkoisesti riittävän hyvännäköinen, voit päästä "jatkoon", vaikka olisit sisäisesti täysi kusipää, mutta toisinpäin se ei onnistu. Eihän se juttu hyvännäköisen kusipään kanssa tule kestämään, mutta hän saa silti mahdollisuuden, sisäisesti kaunis vähemmän viehättävä tai komea taasen ei.

Eli summasummaarum. Jotta juttu onnistuu, täytyy olla sisäisesti kaunis, mutta tärkeämpää on olla ulkoisesti riittävän kaunis, jotta pääset näyttämään sitä mahdollista sisäistä kauneuttasi. Eli ulkoinen on ykkönen ja sitä seuraa hyvänä kakkosena se sisäinen.

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... meneekö se muka noin? Esim ystävättäreni löytää aivan järjettömän komeen ja ihanan miehen ja mä olen aivan ällikällä, että miten se tuosta rumiluksesta saakaan komean?! 

Itse en olisi vilkaissutkaan niitä miehiä, joita on käsivarrellaan ulkoiluttanut. Sama juttu toisinpäin.

Sitä yritän sanoa, että onko oikeasti rumaa olemassakaan? Joku aina löytää jotain komeeta ja sympaattista. Sehän on hyvä vaan.

Vierailija
22/133 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itse olen korottanut elämässäni ihmisiä, joilla on oikeanlainen energia, sen sijaan miltä he näyttävät tai mitä yrittävät olla ja tehdä. Se että ketä panen taas ei kuulu kenellekään muulle kuin itselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, et naiset pystyy ihastumaan mieheen joka on "rumemman puoleinen" jos mies on tosi fiksu, älykyäs, charmikas yms. Miehistä en taas usko tähän. Itse olen ihastunut kerran rumemman puoleiseen mieheen, mutta suhde kaatui siihen kun sain selville, että mies vihaa eläimiä.

Vierailija
24/133 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tärkeitä, tietenkin

Vierailija
25/133 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavereiden miehiä kun katsoo niin eivät ole pitäneet sisäistä kauneutta kriteerinä. Status ja ulkonäkö vain kiinnostaneet.

Tuon voisi vielä ymmärtääkin. Omat kaverini ovat ottaneet jopa köyhiä ja rumia miehiä. 

Vierailija
26/133 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan siks että se on totta. Paska luonne karkottaa todella nopeasti

Vierailija
27/133 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oikeasti on. Sisäisesti ruman kanssa on raskas elää. 

Vierailija
28/133 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteiässä olin suosittu ja minulla oli paljon kavereita, tyttöjä ja poikia. Yht äkkiä rupesi näkö voimakkaasti heikkenemään ja vaihdoin kouluakin. Läskilinssinä pullonpohjalasisena  yksikään luokkamme tytöistä ei puhunut minulle sanaakaan yläasteella kunnes laitoin piilarit päähän ja kaikki muuttui kuin taikaiskusta. Lopullinen niitti naistenmiehenä kariutui kun hiukset rupesivat harvenemaan. Sen jälkeen ei rakkaudentunnustuksia ole kuulunut. Tosin olen elänyt jo 35 v erään naisoletetun kanssa ja lapsiakin siunaantunut.  Ulkonäkö ratkaisee pääsetkö ylipäätään keskusteluyhteyteen ja osoittamaan "sisäisen kauneutesi". 738

Vierailija
29/133 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin kavereiden miehiä kun katsoo niin en usko hetkeäkään, että ovat pitäneet ulkoista kauneutta minkäänlaisena kriteerinä. 

No miltä ne kaverisi näyttävät. Olisiko heillä ollut hirveästi varaa valita toisin?

Vierailija
30/133 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon teorian mukaan maailma olisi täynnä rumia tai tavallisennäköisiä sinkkuihmisiä. Niin ei näytä kuitenkaan olevan, vaan ei-kauniitkin ihmiset yleensä saavat puolison. Olen huomannut tämän koulun vanhempainilloissa.

Vierailija
31/133 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arveletko ap puolison valinnan olevan joku jättimäinen missikisa? Ihmisten kauneusihanteet eivät ole toistensa kopiota ja suurin osa parisuhteista on kyllä niitä ihan tavallisten ihmisten parisuhteita. 

Toisaalta kauniskin ihminen muuttuu äärimmäisen vastenmieliseksi, jos sisin on ihan mitä sattuu. 

Vierailija
32/133 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä juttu tuo ulkonäköasia. Myös niin voi käydä, että vasta ihastumisen jälkeen ihastumisen kohde alkaa näyttää hyvältä. Mulla on itselläni tästä kokemusta. Eka näkemisellä ei mitään saumaa, mutta joku muu juttu laukaisee sen ihastumisen ja sitten ulkonäkökin muuttuu yhtäkkiä omissa silmissä hyväksi.

Vierailija
33/133 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ni minä pidin miestäni ekassa tapaamisessa jopa "rumana". Kun opin tuntemaan hänet, hänestä tuli vain komeampi ja komeampi. Puoli vuotta tässä meni ja sen jälkeen oli myyty. Nykyisin 8 vuotta tutustumisesta, mies on edelleen minusta aivan jäätävän komea, enkä ymmärrä miksi en nähnyt tätä heti! Eli puhut palturia. 

Mies tuskin oli alkuunkaan ruma, ainakaan sinuun verrattuna. Mutta tavallisena naisena pidät vähintään 80% miehistä rumina. Tyydyit kuitenkin, pidit miehen luonteesta ja lopulta alitajuisesti tajusit, ettei mies olekaan sinuun verrattuna ruma.

Vierailija
34/133 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko yhtään seuranneet esim Unelmahäät pareja? Siinä on ylipainoa, hampaattomuutta ja hapsottavia hiuksia itse kenelläkin. Ja silti menossa naimisiin. Ei kaikille se ulkonäkö ole niin justiinsa.

Vierailija
35/133 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut elämäni aikana useampaan mieheen, joita en ole alkuun pitänyt yhtään viehättävinä ulkonäkönsä puolesta. Ulkonäkö alkaa viehättää vasta siinä vaiheessa kun huomaa, että mies on mukava, fiksu, riittävästi samalla aaltopituudella huumorintajun ja arvomaailman suhteen ja vaikuttaa olevan kiinnostunut minusta. Hyvännäköiset miehet toki huomaa, mutta ei heihin synny sen enempää kiinnostusta ellei nuo muut kriteerit täyty.

Vierailija
36/133 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat niitä, jotka viehättyvät voimakkaasti ulkonäöstä. Suhteen jatkumiseen taas totta kai luonne ja elämäntapa vaikuttavat. Mutta aloittaja on siinä oikeassa, että miesten mielestä epäviehättävä nainen ei pääse vaiheeseen, jossa luonne punnitaan.

Naiset sen sijaan hyvin harvoin ihastuvat pikaisesti komeaan mieheen. Komeus pannaan merkille, mutta ei se yksinään herätä mitään tunteita. Useimmat naiset ihastuvat tai rakastuvat hitaammin kuin miehet kuukausien tutustumisen aikana. Ja sitten käy niin, että mies alkaa näyttää komealta, vaikka ei aluksi ollutkaan.

Evoluutiopsykologia selittää asiaa niin, että miehen liskoaivot reagoivat hedelmällisyyden indekseihin, koska niiden ensisijainen tavoite on levittää geenejä. Naiselliset muodot, vahvat hiukset, hyvä iho jne. kielivät kyvystä tulla raskaaksi ja synnyttää terveitä lapsia. Nainen taas etsii ensisijaisesti hyvää kumppania ja miestä, joka pitää huolta hänestä

Niin nainen ei pääse. Eli jos olet ruma nainen niin et saa edes näyttää luonnettasi.

Vierailija
37/133 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon teorian mukaan maailma olisi täynnä rumia tai tavallisennäköisiä sinkkuihmisiä. Niin ei näytä kuitenkaan olevan, vaan ei-kauniitkin ihmiset yleensä saavat puolison. Olen huomannut tämän koulun vanhempainilloissa.

Kyllähän suuri osa pariskunnista on alkuvaiheessa suunnilleen samalla "tasolla" ulkoisesti. Elämä voi sitten ajan kanssa viedä siihen, että toinen rupsahtaa ja toinen ei, mutta siinä vaiheessa kun ollaan elämäntilanteessa, jossa käydään vanhempien illoissa harvempi lähtee vaihtamaan kumppania "paremmannäköiseen"

Vierailija
38/133 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson Prismassa perheitä, niin ei ensimmäisenä kyllä tule mieleen ulkoinen kauneus näillä pareilla.

Että sikäli olet väärässä!

Toki on niitä ihmisiä, jotka katsovat vain ulkonäköä, oli se hlö itse kauniskomea tai ruma. :D 

Vierailija
39/133 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pieru sisäistä kauneutta?

Vierailija
40/133 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla menee kaksi asiaa sekaisin. Jos etsii deittaillessa lyhytaikaista ihastusta, ilman muuta ulkoiset piirteet korostuu. Mutta aika harva jaksaa pitkäaikaisessa parisuhteessa mulkeroa tai riivinrautaa, arjessa korostuu ulkonäön sijaan luonne.

Ja aina samaa pastaa kaunis on hullu ja läski on leppoisa. Ei pidä paikkaansa. Yleensä kilipäiset rumilukset kouvolatukkineen ovat eniten sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi