Miksi jotkut jaksaa valhdella, että sisäinen kauneus on parisuhdetta muodostettaessa tärkeämpi kuin ulkoinen?
Jos sinä et täytä ulkoisesti riittäviä kriteereitä, et pääse myöskään osoittamaan sisäistä kauneuttasi. Näin se vain menee, jos oikeasti nostetaan rehellisesti kissa pöydälle. Jos olet ulkoisesti riittävän hyvännäköinen, voit päästä "jatkoon", vaikka olisit sisäisesti täysi kusipää, mutta toisinpäin se ei onnistu. Eihän se juttu hyvännäköisen kusipään kanssa tule kestämään, mutta hän saa silti mahdollisuuden, sisäisesti kaunis vähemmän viehättävä tai komea taasen ei.
Eli summasummaarum. Jotta juttu onnistuu, täytyy olla sisäisesti kaunis, mutta tärkeämpää on olla ulkoisesti riittävän kaunis, jotta pääset näyttämään sitä mahdollista sisäistä kauneuttasi. Eli ulkoinen on ykkönen ja sitä seuraa hyvänä kakkosena se sisäinen.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Uskon, et naiset pystyy ihastumaan mieheen joka on "rumemman puoleinen" jos mies on tosi fiksu, älykyäs, charmikas yms. Miehistä en taas usko tähän. Itse olen ihastunut kerran rumemman puoleiseen mieheen, mutta suhde kaatui siihen kun sain selville, että mies vihaa eläimiä.
Mulla on poikaystävä vaikken ole nätti. Eli pystyy ainakin jotkut miehetkin ihastumaan persoonaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ni minä pidin miestäni ekassa tapaamisessa jopa "rumana". Kun opin tuntemaan hänet, hänestä tuli vain komeampi ja komeampi. Puoli vuotta tässä meni ja sen jälkeen oli myyty. Nykyisin 8 vuotta tutustumisesta, mies on edelleen minusta aivan jäätävän komea, enkä ymmärrä miksi en nähnyt tätä heti! Eli puhut palturia.
Tämä pätee naisille mitta ei koskaan miehille, vaikka miehet mitä sanoisivat- miehille se naisen ulkonäkö on yllöskriteeri ja ainoa, jolla oikeasti on välillä. Vaikka miehet väittäisivät muuta, niin ap on oikeassa-kyllä miehet valitsevat naisen ihan puhtaasti ulkonäön perusteella.
Jotkut saattavat jäädä yksin vapaaehtoisesti koska tajuavat ettei heillä ole mtn jakoa aitoihin fiiliksiin näiden itseään myös ulkoisesti viehättävien kanssa.
Vaikka kuinka alleviivataan sisäistä kauneutta en haluaisi ainakaan itse päätyä parisuhteeseen jos mua pidettiin aluksi persoonana todella viehättävänä mutta ulkoinen viehätys oli niin tai näin. En usko että toista pidetään aidosti haluttavana jos ulkoista viehätystä ei liiemmin ole.
Valehtelua olisi se, ettei ulkonäöllä ole mitään väliä. Toisaalta taas vähemmän väliä sillä, otatko blondin vai bruneten suhteeseen vs sovinistin tai feministin.
Ja jotain ulkonäön merkityksestä kertoneen sekin, että rumatkin ovat parisuhteessa (jollain loirillakin oli monta naista ja lapsiakin, vaikken häntä supermalliksi ulkonäöllisesti kutsuisi).
No, minäkin olen päässyt 3 kertaa elämässäni pitkään parisuhteeseen, vaikka olen aina ollut ruma nainen: lyhyt, rotevarakenteinen, punanaamainen, ohuet kellertävät hiukset, jo nuorena riippuvat rinnat, neliöperse, erittäin epäsymmetrinen naama, isot ulkonevat oravanhampaat.
En mä varmaan Tindereistä tai vastaavista olisi ketään löytänyt, koska tosiaan ulkonäkö olisi karkottanut. Mutta mä olen löytänyt mun parisuhteet arkielämästä, opiskelu- ja työpaikoista, joissa olen tutustunut näihin ihmisiin ilman odotusta romanttisesta tai seksisuhteesta. Niin on sitten tapahtunut luonteeseen ihastuminen, ulkonäöstä viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ni minä pidin miestäni ekassa tapaamisessa jopa "rumana". Kun opin tuntemaan hänet, hänestä tuli vain komeampi ja komeampi. Puoli vuotta tässä meni ja sen jälkeen oli myyty. Nykyisin 8 vuotta tutustumisesta, mies on edelleen minusta aivan jäätävän komea, enkä ymmärrä miksi en nähnyt tätä heti! Eli puhut palturia.
Mies tuskin oli alkuunkaan ruma, ainakaan sinuun verrattuna. Mutta tavallisena naisena pidät vähintään 80% miehistä rumina. Tyydyit kuitenkin, pidit miehen luonteesta ja lopulta alitajuisesti tajusit, ettei mies olekaan sinuun verrattuna ruma.
Johan on oletus. Minä ja mieheni olemme molemmat malleja, minuun hän ei vain heti todellakaan iskenyt Jos jotain tasoja olisi, niin me olemme samalla tasolla, niin ulkoisesti kuin älyllisest
Jaa jaa, että molemmat oikein malleja. Mielenkiintoinen malli tämä rumaksi utsumasi miehesi.
Ei kaikki naiset kuolaa miesmalleja. Omaankin makuun liian kiiltokuvamaisia.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Vain aniharvat lähtevät rakentamaan parisuhdetta sen takia, että joku on kaunis/komea. Toki joku yhden illan juttu on täysin toinen asia, kuten myös pinnallinen deittailu. Oikeaa parisuhdetta kun rakennetaan niin siihen vaikuttaa enemmän se "sisäinen kauneus".
Kaunis kusipää = ei suhdetta
Tavallinen ja mukava = suhdetta voi lähteä kehittämään
Toki omat preferenssit vaikuttavat, itse en esim lähtisi missään nimessä suhteeseen naisen kanssa, jonka painoindeksi on yli 30 tai alle 17.
Onpa tarkka kiloraja. Jos nainen on siis 500g liian lihava, et alkaisi seurustelemaan? Oikeastihan sä ede et erota, onko naisen BMI 29, 30 vai 31.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelua olisi se, ettei ulkonäöllä ole mitään väliä. Toisaalta taas vähemmän väliä sillä, otatko blondin vai bruneten suhteeseen vs sovinistin tai feministin.
Ja jotain ulkonäön merkityksestä kertoneen sekin, että rumatkin ovat parisuhteessa (jollain loirillakin oli monta naista ja lapsiakin, vaikken häntä supermalliksi ulkonäöllisesti kutsuisi).
Mä en ymmärrä tätä joo eihän se nyt supermalli ollu .. miksi tässäkin mennään ääripäihin ruma ja supermalli.. kuinka monella taviksella aidosti ulkoisesti viehättää ne supermallit🤔 jos aletaan oikein pilkkua viilaamaan . Monessa keskustelussa mennään aina siihen ruma on yhtä kuin ylipainoinen. Ei välttämättä se tee kenestäkään automaattisesti rumaa. Joo ja tottakai sun tai yleisen kauneuskäsityksen ulkopuolelle jäävillä on parisuhteet mutta eihän ulkopuolinen oikein voi sanoa millä perusteella kyseinen pariskunta on päätynyt yhteen .. onko ollut sitä aitoa fiilistä olla yhdessä, onko vain satuttu jäämään toisen kanssa kun muitakaan ei ole, onko aitoa viehätystä puolin ja toisin .. vai haluttu se parisuhde ei nyt välttämättä tämän kyseisen kanssa mutta mennään nyt näillä koska yhteiskunta NS painostaa olemaan perus perhe mallissa... Ei parisuhde itsessään nyt varsinainen saavutus ole . Eikä sitä sellaisena pitäisikään pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tuskin oli alkuunkaan ruma, ainakaan sinuun verrattuna. Mutta tavallisena naisena pidät vähintään 80% miehistä rumina. Tyydyit kuitenkin, pidit miehen luonteesta ja lopulta alitajuisesti tajusit, ettei mies olekaan sinuun verrattuna ruma.
Johan on oletus. Minä ja mieheni olemme molemmat malleja, minuun hän ei vain heti todellakaan iskenyt Jos jotain tasoja olisi, niin me olem
On aivan eri asia kuolaatko/ fanitatko jtn Hollywoodin upeaa miestä kuin että ketä katselet reaalimaailmassa
Sikäli ulkonäkö on tärkeä etten todiaan viitsi vilkaistakaan trollipeikkoa, jolta puuttuu hampaita.
Siisti pitää olla ja legot terveet.
" Jos olet ulkoisesti riittävän hyvännäköinen, voit päästä "jatkoon", vaikka olisit sisäisesti täysi kusipää, mutta toisinpäin se ei onnistu. Eihän se juttu hyvännäköisen kusipään kanssa tule kestämään, mutta hän saa silti mahdollisuuden, sisäisesti kaunis vähemmän viehättävä tai komea taasen ei."
En nyt vielä sanoisi kummoiseksi mahdollisuudeksi sitä että saa avata suunsa. Kusipää tippuu jatkosta ainakin minulla juuri sillä hetkellä kun alkaa puhumaan.
Danny on 22v komea hunks ??? Raha on tärkeintä !!! T; Nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pätee naisille mitta ei koskaan miehille, vaikka miehet mitä sanoisivat- miehille se naisen ulkonäkö on yllöskriteeri ja ainoa, jolla oikeasti on välillä. Vaikka miehet väittäisivät muuta, niin ap on oikeassa-kyllä miehet valitsevat naisen ihan puhtaasti ulkonäön perusteella.
Johtuu siitä, että miehen aivot sijaitsevat niiden jalkovälissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ei ole sama asia kuin että naisen pitäisi olla erityisen kaunis. Aika monelle miehelle riittää että se nainen jollain tavalla mielyttää silmää eli siinä naisessa on sellaisia piirteitä jotka näyttävät kivalta. Jos yhtään katselet ympärillesi niin miehille kelpaa hyvin monennäköiset ja kokoiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että miehen aivot sijaitsevat niiden jalkovälissä.
Pitäähän sitä nousua olla muuten on vain laskua 🤔
Vierailija kirjoitti:
Jotkut saattavat jäädä yksin vapaaehtoisesti koska tajuavat ettei heillä ole mtn jakoa aitoihin fiiliksiin näiden itseään myös ulkoisesti viehättävien kanssa.
Vaikka kuinka alleviivataan sisäistä kauneutta en haluaisi ainakaan itse päätyä parisuhteeseen jos mua pidettiin aluksi persoonana todella viehättävänä mutta ulkoinen viehätys oli niin tai näin. En usko että toista pidetään aidosti haluttavana jos ulkoista viehätystä ei liiemmin ole.
Tietenkin on niin. Eri asia on sitten että lopulta hyvin monenlaiset naiset ovat miehille ihan aidosti haluttavia, ei vain ne kaikkein kauneimmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ei ole sama asia kuin että naisen pitäisi olla erityisen kaunis. Aika monelle miehelle riittää että se nainen jollain tavalla mielyttää silmää eli siinä naisessa on sellaisia piirte
Jos käyttää sanaa kelpaa kuulostaa aika kauhealta. Aivan kuin otetaan nyt ei muitakaan oo tulossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on niin. Eri asia on sitten että lopulta hyvin monenlaiset naiset ovat miehille ihan aidosti haluttavia, ei vain ne kaikkein kauneimmat.
Varmasti on , että katsanto on laaja. Pitää miettiä kenestä viehättyy aidosti. Ei kukaan halua olla jollekin mikään no , kelpaa vaihtoehto
"Joo ja tottakai sun tai yleisen kauneuskäsityksen ulkopuolelle jäävillä on parisuhteet mutta eihän ulkopuolinen oikein voi sanoa millä perusteella kyseinen pariskunta on päätynyt yhteen .. onko ollut sitä aitoa fiilistä olla yhdessä, onko vain satuttu jäämään toisen kanssa kun muitakaan ei ole, onko aitoa viehätystä puolin ja toisin .. vai haluttu se parisuhde ei nyt välttämättä tämän kyseisen kanssa mutta mennään nyt näillä koska yhteiskunta NS painostaa olemaan perus perhe mallissa... "
Tästä saa sen kuvan että riittävän kauniilla ihmisillä se suhde perustuu jotenkin automaattisesti "oikeille" asioille. Käytännössä kuitenkin niin kauniit kuin rumat pariskunnatkin riitelevät, eroavat ja valitsevan itselleen vääränlaisen ihmisen. Tai voivat olla sitten päinvastoin hyvin onnellisia. Ei siinä tunnu juurikaan eroa olevan.
Ei pidä paikkaansa. Vain aniharvat lähtevät rakentamaan parisuhdetta sen takia, että joku on kaunis/komea. Toki joku yhden illan juttu on täysin toinen asia, kuten myös pinnallinen deittailu. Oikeaa parisuhdetta kun rakennetaan niin siihen vaikuttaa enemmän se "sisäinen kauneus".
Kaunis kusipää = ei suhdetta
Tavallinen ja mukava = suhdetta voi lähteä kehittämään
Toki omat preferenssit vaikuttavat, itse en esim lähtisi missään nimessä suhteeseen naisen kanssa, jonka painoindeksi on yli 30 tai alle 17.