Ostaako eliitti oikeasti jälkikasvulleen auton ja asunnon kun itsenäistvät ja muuttavat pois kotoa?
Kommentit (92)
KOITA NYT ÄLYTÄ ETTÄ JÄLKIKASVULLE ON OLLUT AIKAA 20 VUOTTA SÄÄSTÄÄ RAHAA ASUNTO TAI HE ITSE OVAT KYLLÄ 20 VUODESSA JO TEHNEET TYÖTÄ HEILLÄ ON OMAA RAHAA. AIKA ERIKOISTA JOS SULLA EI OLE RAHAA KUN LAPSI TÄYTTÄÄ 20 ! MIHIN SUN AIKASI ON MENNYT ?
15 vuotiaat tienaa rahaa itselleen jakamalla postia .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostaisin jos olisi lapsia ja rahaa. Olen itse niin köyhä, etten viitsisi lapsia hankkia senkään takia.
Köyhemmät lapset oppivat pienestä pitäen sen, että mikään ei tule ilmaiseksi ja töitä on tehtävä pärjätäkseen.
Osaavat käyttää fiksusti rahaakin aikuisena, eivätkä tuhlaile mihinkään älyttömiin canada goose takkeihin ja muuhun törkyyn.
Osaavat köyhemmät olla myös iloisia elämän pienistä asioista.
Miksi joku Cadana Goose olisi huonoa rahankäyttöä jos sitä rahaa on reilummin? Laadukas takki, pitää lämpimänä, ja jos siitä saa hyvää mieltä eikä juuri tilin saldoon vaikuta niin aivan hyvä ostos mielestäni.
Eivätkä nyt mielestäni mitenkään erityisen kalliita ole, laatutakiksi.
Ihan älytöntähän tuo on.
Ihan kuuke hyvin tarkenee perus luhdan toppatakissa täällä Suomessa.
Ei me missään siperiassa olla 😆
Mutta, kun se merkki pitää näkyä naapureille ja koulukavereille.
Vierailija kirjoitti:
KOITA NYT ÄLYTÄ ETTÄ JÄLKIKASVULLE ON OLLUT AIKAA 20 VUOTTA SÄÄSTÄÄ RAHAA ASUNTO TAI HE ITSE OVAT KYLLÄ 20 VUODESSA JO TEHNEET TYÖTÄ HEILLÄ ON OMAA RAHAA. AIKA ERIKOISTA JOS SULLA EI OLE RAHAA KUN LAPSI TÄYTTÄÄ 20 ! MIHIN SUN AIKASI ON MENNYT ?
Oletko kännissä vai vajaamielinen?raivohullu ainakin...
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö saa jotain kotoa kun muuttaa pois. Meillä kaikille kolmelle lapselle on hankittu mukavan kokoinen osakesalkku Lapsilisät ja synttärirahat on laitettu kasvamaan, jotta oman elämän aloittaminen on mukavampaa. Asunto opiskelupaikkakunnalta on sijoitus, joten tietysti sellaiset on ostettu. Ihan normaalituloisille tämä on arkipäivää, kunhan vain jättää tatuoinnit, päihteet ja yleenpalttiset herkut ostamatta.
Olipa typerää tekstiä.
Ääliö!
Kookoomuslaiset vanhemmat täällä elvistelevät ja olettavat, että kaikki köyhät ovat narkkareita, tatuoituja moukkia.
Hiljattain kuulin typerän ns. paremman perheen pojan sanovan, että lidlissä käy vain rosvoja ja pummeja.
Ei voi kun nauraa tuollaisille ääliöille.
apn on jäätynyt perse sekä pää punikkien kateus ainoastaan jäänyt
En ole nk. eliittiä mutta sanonpa vaan etten saanut muuta kuin hirveät traumat puoliorpona. Monikaan ei uskoisi mitä olen kokenut ja ei ole uskonutkaan. Ja tässä nyt pitäisi selvitä kaikesta ihan itse, ilman mitään suvun varallisuutta, joka on mennyt parempiin suihin ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Setäsi jalluripuleiden korjaamiseen matalapalkalla hengenvaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostaisin jos olisi lapsia ja rahaa. Olen itse niin köyhä, etten viitsisi lapsia hankkia senkään takia.
Köyhemmät lapset oppivat pienestä pitäen sen, että mikään ei tule ilmaiseksi ja töitä on tehtävä pärjätäkseen.
Osaavat käyttää fiksusti rahaakin aikuisena, eivätkä tuhlaile mihinkään älyttömiin canada goose takkeihin ja muuhun törkyyn.
Osaavat köyhemmät olla myös iloisia elämän pienistä asioista.
Miksi joku Cadana Goose olisi huonoa rahankäyttöä jos sitä rahaa on reilummin? Laadukas takki, pitää lämpimänä, ja jos siitä saa hyvää mieltä eikä juuri tilin saldoon vaikuta niin aivan hyvä ostos mielestäni.
Eivätkä nyt mielestäni mitenkään erityisen kalliita ole, laatutakiksi.
LUHTAHAN on hemmetin kallis laatuunsa nähden.
ostavat muilta varastetuilla rahoilla
Perheissä maksetaan puoliksi asunto ja kulut . Usein naiset maksaa tyttärelle huonekalut ja luistimet kuin muun . Miehet pojille. Pyörät mailat ja autokoulun. ALOITTAJA EI TIETYSTI ANNA LAPSILLEEN EDES RUOKAA.