Suomalainen nainen on keskimäärin 160 cm pitkä ja 20kg ylipainoinen
Marketissa kävely on vaikean näköistä, koska polvet eteenkin ovat lujilla.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaappuva kävely johtuu paksuista reisistä jotka hinkkaavat. Tämä tekee sen että askel ei lähde suoraan eteenpäin vaan jonkun verran ulospäin. Tämä aiheuttaa vaappuvan kävelyn. Sivuvaikutuksena vinoon menevä askel rasittaa polvia.
Taas oletuksia. Mä olen reilusti ylipainoinen ja mulla on paksut reidet. En silti kävele vaappuen. Eikä ole polviongelmia.
Ei polviongelmia tietenkään kaikille tule eivätkä kaikki ylipainoiset kävele vaappuen. Mutta katsopa joskus muiden askellusta tarkkaan niin huomaat sen. Toki suurin osa miehistäkin kävelee noin.
Ei se vaappuja itse sitä vaappumista huomaa kyse on kuitenkin aika pienestä liikkeestä, mutta näkyy hyvin kun kauempaa takaa katsoo.
Kun kävelet kadulla niin kävele valkoisen reunaviivan päällä. Jokaisen askeleen pitäisi osua ositt
Mä en kävele vaappuen ja tiedän sen kyllä itse.
Pitäisikö tämä ottaa loukkauksena? Voisiko tämän viedä oikeuteen? Mietin koska tässähän haukutaan minua.
Olen syntynyt tälläisena, en ole voinut vaikuttaa siihen missä maassa synnyin, kuinka pitkäksi kasvoin tai miten muutuin kun vanhenin.
En ymmärrä miksi joudun lukemaan tälläistä. Tästä tulee surullinen olo. En ole hyväksytty, minusta ajatellaan noin. Mitä minun pitäisi sitten tehdä, poistua pallolta? Minun kaltaisia jäisi silti tänne edelleen.
165 cm pitkälle 50 kg paino on jo normaalipainon alarajalla. Miksi naisten pitäisi olla lähes alipainoisia?