IS: Porilaisella lapsiperheellä on hätä päällä, kun naapuri ruokkii taukoamatta rottia. Minkälainen sairas ihminen tekee tälläistä?? 😦
Kävin sanomassa, että ruokinta pitää lopettaa. Naapuri vain katsoi minua ja jatkoi leivän murustelua. Tunnin päästä kaikki oli syöty.
Naapurin toiminta on järjestelmällistä: Rotille kannetaan ruokaa kolmen tunnin välein, pullasta paahtoleipään. Forss kertoo nähneensä, kuinka iso paahtoleipäpussi murustellaan ja katoaa hetkessä rottien suihin.
Naapuri ei koe rottia ongelmaksi. Forssin mukaan hän on todennut, että päiväkoti, autot ja naapurit häiritsevät hänen elämäänsä.
Hän sanoi, että tarhan pitää lähteä. Hän haluaa vain nähdä maailman palavan, Forss lausuu.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Rotat on söpöjä.
Toki. Mutta jos niitä on liikaa> taudit yms. Ja tuskin nuo ovat muutenkaan mitään söpöjä ja kesyjä, kuten lemmikkirotat...
Iso hoitamaton linturuokintalauta mihin tyyliin kerran vuodessa heitetään monen kilon keko auringonkukansiemeniä maahan ja rotat ja toki linnutkin juhlivat. Onko tämä huolen aihe? Kerrostaloyhtiö helsingissä.
Kai ne osaavat kissoja ottaa 🐈 Muutama kissa pitää rotat poissa ainakin omasta pihasta, rotta pelästyy kissan hajuakin.
Me tienataan tällä. Naapurilla on tuholaisfirman osakkeita.
Kai jokainen saa itse päättää mitä eläimiä ruokkii. Nämä pikkulinnut ovat vain perinteinen valinta, mutta voihan sitä haluta ruokkia vaikka hyttysiä.
Myrkkyä vaan niin lähtee rotat. Sitä vahvempaa.
Ainoa asia mistä olen samaa mieltä on tuo, että haluan nähdä maailman palavan.
Noh, eläimet on kivampia kuin ihmiset, joten sikäli ymmärrän rottien ruokkijaa
Kannattaa alkaa itsekin ruokkia rottia.
Kasvinsuojelututkinto maksaa 35€.
Rotanruoka 50€/3kg. Mausteena difethialoni.
Tuholaistorjuntaa tekevän firman mainos?
lintuja on kai ruokkimassa, mutta rotat tulevat jaolle.
Asiastahan eli rottapopulaatiosta voi ilmoitta kunnan terveysvalvontaan.
Sanot vain naapurillesi että rotat tuhoavat talojen rakenteet.
Tee ilmoitus terveystarkastajalle. Tee myös huoli-ilmoitus naapuristasi.
Ruokkija selvästikin vihaa lapsia ja naapureitaan. Kiusantekoahan toi on, ei mitään muuta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lapsiperheen-naapuri-pitaa-jarjeste…