Suomalainen nainen on keskimäärin 160 cm pitkä ja 20kg ylipainoinen
Marketissa kävely on vaikean näköistä, koska polvet eteenkin ovat lujilla.
Kommentit (103)
Käveleekö ne muualla normaalisti ja vain marketissa vaikean näköisesti?
Vierailija kirjoitti:
Saisi olla aika paljon enemmän ylipainoa että kävely olisi kovin vaikeaa.
No tämä. Ei 20 kilon ylipaino vielä saa ihmistä kävelemään vaappuvasti ja polvia kipeäksi. Tai jos saa, niin ne samat ongelmat kyllä tulisi noin heikkopolviselle normaalipainosenakin.
Mä olen 168cm ja 116kg ja kävelen ihan normaalisti. En vaapu.
Vierailija kirjoitti:
mä oon 146/41 ikää 40
Mitä tuosta. Älä välitä. Minulla oli koulussa tuollainen luokallani.
Mikä sinulla on dg?
Vierailija kirjoitti:
Alle 165 cm naiset ovat harvinaisia naisia.
No ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa tuo väittämäsi keskipituus. Suomalaiset naiset, ainakin nuoremmat, ovat keskipituudeltaan jo lähempänä 170 cm kuin 160 cm.
Keskipituus taitaa olla 165cm, aiemmin 164cm
On tutkimus jossa miesten keskipituuden on todettu kasvavan koko ajan, mutta vastaavasti naisten on pysynyt lähes samana.
Minusta kyllä näyttää, kun nuoria on katsonut, että naisten keskipituus kasvaa koko ajan, mutta miesten pysyy lähes samana. Ei oo ainakaan itselle ollenkaan harvinaista nähdä nuori pari, jossa nainen on miehen kanssa lähes samanpituinen ja joskus pidempikin.
Toki 10cm korkkareiden kanssa
Joku vaan jaksaa lässyttää samaa asiaa, olisi mahtavaa tutkia puukolla sisuskalusi ja nähdä mitä sinä olet tänään syönyt ja neulaa ja lankaa tutkimuksen jälkeen ei tarvita.
Sekä naisten että miesten kannattaa välttää ylipainoa. Mutta nopeat dieetit ei ole ratkaisu vaan painonhallinta on elämäntapa. Jotain täytyy tottumuksissa muuttaa jos meinaa lihoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde väitteellesi
Ap:n naisviha
APn naisrealismi. Mitään "naisvihaa" ei ole olemassakaan.
Kehopositiiviset hirviöt. 180 cm ja yli jättivalaat on kauhistuttava näky kaupassa. Ne trikoot ja tiukka takki saavat kyllä päät kääntymään, säälistä. Rouva se vain kuvittelee ikävä kyllä olevansa jonkun sortin kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Sopii siis täydellisesti suomalaiselle miehelle! Vakka ja kansi 🥰
Miehelle sopii mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa tuo väittämäsi keskipituus. Suomalaiset naiset, ainakin nuoremmat, ovat keskipituudeltaan jo lähempänä 170 cm kuin 160 cm.
164-168cm on vähän tilastosta vaihdellen keskipituus. Voi sanoa, että 160-170cm on keskiverto naisen pituus.
Ottamatta kantaa muuhun, silloin tällöin näkee 180-senttisen nuoren naisen. Se ei ole enää yhtä harvinaista kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Joku vaan jaksaa lässyttää samaa asiaa, olisi mahtavaa tutkia puukolla sisuskalusi ja nähdä mitä sinä olet tänään syönyt ja neulaa ja lankaa tutkimuksen jälkeen ei tarvita.
No nyt meni selvästi jollain laarditankkerilla tunteisiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 165 cm naiset ovat harvinaisia naisia.
No ei todellakaan ole.
Eikös 160 ole ihan yleinen pituus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisi olla aika paljon enemmän ylipainoa että kävely olisi kovin vaikeaa.
Tämäpä. Ei aloittaja oikeasti ymmärrä mitään koko asiasta. Joku 20kg ylipaino ei useimmilla vielä kävelyyn vaikuta mitenkään. Mutta jatka nyt ihmeessä tuota kauhisteluasi.
Mielestäni vaikuttaa ja vielä aika tavalla. Ota 20 kg perunasäkki kainaloosi ja lähde kauppareissulle ja kävelemään marketteihin. Kyllä sattuu varmasti polvet vartin päästä. Itse onnistuin laihduttamaan ajoissa 25 kg ennenkuin polvet alkoivat reistata. Nyt huomaa sitten mitten raskasta se kävely oli ja portaissa piti huohottaa. Nyt olen vähän normaalipainon alapuolella ja liihottelen portaita ylös melkein kuin keijukainen. Pituus on 176 cm. Aika lyhyt on suomalaisen naisen keskipituus. Meidän suvussa ovat kaikki naiset pitkiä ja miehet vielä pidempiä.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Karvainen rinta, hyi olkoon.
166cm keskimitta. 160 cm on pienempi.
Miehen ylipaino on yli 20 kg keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Ja tästä saamme kiittää suomalaista suklaakulttuuria kun fazerin sinistä syödään kuin näkkileipää
Suklaan syönti on vain oire suomalaisilla ä m m i l l ä, oikea juurisyy demarisyöpäinen kelaelätys josta kaikki lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt meni selvästi jollain laarditankkerilla tunteisiin :D
Olen Patologi joten hys hys taikka nyljen sinutkin narkkaripelle nähdään kuin mätä olet sisältä.
Siis olet läski patologinen valehtelija.
Öööööööööööööö