Mies loukkaantui kun ei ollut isänpäiväjuttuja
Mies loukkaantui kun ei ollut mitään isänpäiväjuttuja hänelle laitettu. Onniteltiin vauvan kanssa, mutta ei ollut mitään juhlallisuuksia. Nyt hän on huonolla tuulella ja mököttää. Vauva syntyi kesällä ja on ensimmäisemme. On ollut raskasta ja yöheräämisiä. En tiennyt, että mies odottaisi jotain isänpäiväaamupalaa ja lahjaa kun ei ollut mitään puhetta sellaisesta. Mies ei itsekään omaa isäänsä muista muuten kun whatsupilla. Mies ei ole isäni ja lapsi on vielä ihan vauva, ettei hänkään isänpäivistä mitään ymmärrä. Ärsyttää.
Kommentit (246)
Mies loukkaantui isänpäivänä osa 7365856960. Ja kello on vasta 13.10.
Älä turhaan tee tuota enempää isänpäivän kunniaksi. Et varmasti itsekään sitten pillitä äitienpäivänä samanlaista muistamista.
Etkö itse odota äitienpäivältä mitään?
Turha tuosta ärsyyntyä, pieni vaiva olisi ollut toista huomioida mutta ensi kerralla sitten. Toki kommunikointi etukäteen on aina paras vaihtoehto
Eikö saanut edes isänpäivä hoitoa?
Ei olisi kovasti vaatinut vaikka ostaa pieni valmiskakku ja kortti.
Mun mies oli äitienpäivänä sitä mieltä, että äiti hankkii itse kakun, niin heilläkin lapsuudenkodissa, hänn luuli, että kaikki naiset toimii noin. Asia OK, niin tein.
Nyt mies mököttää, kun en ole hommannut kakkua. Vastasin kiukutteluunsa, että meillä isä hankki kakun aina itse, minä luulin, että kaikki miehet tekee niin.
Hänen ensimmäinen isänpäivänsä. Uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Mies loukkaantui isänpäivänä osa 7365856960. Ja kello on vasta 13.10.
Älä turhaan tee tuota enempää isänpäivän kunniaksi. Et varmasti itsekään sitten pillitä äitienpäivänä samanlaista muistamista.
Loukkaantumista on ilmassa tänään. Miehet ovat niin herkkiä loukkaantumaan.
No kato ku somessa sen isäkaverit on laittaneet kuvia lahjoistaan ja aamupalapöydästä kakkuineen ja hällä ei oo laittaa mitään.
En ymmärrä, miksi aikuiset ihmiset jaksavat loukkaantua milloin mistäkin. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli äitienpäivänä sitä mieltä, että äiti hankkii itse kakun, niin heilläkin lapsuudenkodissa, hänn luuli, että kaikki naiset toimii noin. Asia OK, niin tein.
Nyt mies mököttää, kun en ole hommannut kakkua. Vastasin kiukutteluunsa, että meillä isä hankki kakun aina itse, minä luulin, että kaikki miehet tekee niin.
Hankkiko teillä isä oikeasti kakun aina itse vaan halusitko vain näpäyttääksesi väittää noin?
Lapsi syntyi heinäkuussa ja kyllä meillä tietenkin vietettiin isänpäivää. Juteltiin jo etukäteen miten sitä vietettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä on ollut ja varmaan on edelleenkin monissa perheissä niin, että äiti hoitaa kakut ja lahjat niin isän- kuin äitienpäivänä. Mies ei eväänsä letkauta. Yök! Luultavasti ap:n mies ei huomioi omia vanhempiaan mitenkään eikä hänen isänsäkään ole, mutta on tottunut, että äiti hoitaa aina kaiken...
Vierailija kirjoitti:
Tää muuten oli mun lapsuudenperheessä just noin että äiti teki kakun isänpäivänä mutta samoin myös äitienpäivänä. Mun mielestä se oli tosi outoa enkä itse todella ole lähtenyt samaan.
"Olitpa ajattelematon! Miehesi eka isänpäivä vielä. Remmiä antaisin sulle, jos olisit tyttäreni."
Onpahan taas juttua. Taitaa tämän kirjoittaja olla melkoisen tärähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän lupaa teille tosi hyvää tulevaisuutta. Mistä kaikesta vielä ehdittekään riidellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä on ollut ja varmaan on edelleenkin monissa perheissä niin, että äiti hoitaa kakut ja lahjat niin isän- kuin äitienpäivänä. Mies ei eväänsä letkauta. Yök! Luultavasti ap:n mies ei huomioi omia vanhempiaan mitenkään eikä hänen isänsäkään ole, mutta on tottunut, että äiti hoitaa aina kaiken...
Ja lahjat myös miehen äidille ja isälle... Kenties kakkukin.
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse odota äitienpäivältä mitään?
Turha tuosta ärsyyntyä, pieni vaiva olisi ollut toista huomioida mutta ensi kerralla sitten. Toki kommunikointi etukäteen on aina paras vaihtoehto
Ensimmäinen isänpäivä on ensimmäinen. Ainutkertainen. Ei sitä voi seuraavina vuosina korvata. Ja mitä puhumista ja kommunikointia tuollaisessa olisi pitänyt olla. Sehän on itsestäänselvyys, että pienten lasten isää muistetaan isänpäivänä. Todellakin toivon, että noin ajattelemattomalle ihmiselle tämä kolahtaa omaan nilkkaan sitten ensimmäisenä äitienpäivänä, unohdetaan koko päivän olemassaolo, eihän sellainen alle 1 vuotias siitä mitään kumminkaan ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
No kato ku somessa sen isäkaverit on laittaneet kuvia lahjoistaan ja aamupalapöydästä kakkuineen ja hällä ei oo laittaa mitään.
Laittaako miehet tollasia someen? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Hänen ensimmäinen isänpäivänsä. Uskomatonta.
Äiti valvonut vauvan kanssa ja nyt pitäisi lelliä miestä. Uskomatonta.
Sulla onkin kaksi vauvaa.