Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolme viikkoa työsuhdetta jäljellä huonossa työpaikassa, tsempatkaa mua!

Vierailija
09.11.2025 |

Työpaikassa on siis myrkyllinen työyhteisö. Mistä saada voimia jaksaa loppuaika?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa, jaksaa. Kohta pääset vapauteen!

Vierailija
42/50 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. Itsellä vielä vuoden loppuun. Pitkään oon yrittänyt päästä työpaikastani pois siinä onnistumatta koska ovat onnistuneet saamaan mut jatkamaan. Vanhemmat ovat moneen kertaan jo sanoneet että äkkiä pois tai terveys menee ihan kohta. Sairas työkulttuuri. Lakiala. N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi sairastua?

Vierailija
44/50 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt lisää siitä myrkyllisyydestä. Ketkä sitä harrastavat ja ennen kaikkea miksi.

Vierailija
45/50 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt lisää siitä myrkyllisyydestä. Ketkä sitä harrastavat ja ennen kaikkea miksi.

No jos on opettaja niin todennäköisesti on töissä naisvaltaisella julkisella sektorilla. Siellä kiusaajat on yleensä +40 naisia, jotka ovat olleet niissä hommissa vähän liian kauan (disclaimer: on myös mukavia +40v naisia julkisella sektorilla - toki vähemmän)

Vierailija
46/50 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä viimeisiin viikkoihin!

Tee loppuaika työtä rauhalliseen tahtiin: esim. kävele hitaammin käytävillä, viivy vessassa, siirry hitaasti välkkävalvonnasta sisälle, juo hitaasti teetä/kahvia, ota hitaasti kopiot, hidastele viesteihin vastaamisessa.

Tärkein ohje: Lähde heti tuntien jälkeen kotiin, jos ei ole kokousta, ja mene aamulla vasta ekan tunnin alkaessa koululle.

Kaikkea hyvää jatkoon.

T: Toinen ope

Vierailija
47/50 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ap on jaksanut koko syksyn hän jaksaa myös kolme viikkoa joka ei ole mikään aika. 

Ajattele vaikka että ostat paljon herkkuja vikan päivän jälkeen 

Vierailija
48/50 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko uusi työpaikka jo? Vai jääkö työttömäksi.Karensdi tiedossa jos olet itse irtisanoutunut. Vai onko kyse työsuhteen purkamisesta koeaikaa? 

Oletko ikinä kuullut määräaikaisista työsuhteista? Ja mikä äiti sinä olet, mitä sen sulle kuuluu, jääkö joku työttömäksi, onko töitä tiedossa jne.? Ajattele, että toisilla saattaa olla jopa säästöjä, eikä ole edes tarvetta ilmoittautua työttömäksi! 

Vierailija
49/50 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset viikot voivat tuntua todella pitkiltä, jos omat voimat ovat loppu myrkyllisessä työyhteisössä. Itse välttelisin noita hankalia työntekijöitä ja keskittyisin tekemään enää vain välttämättömät työt. 

Vierailija
50/50 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hukutin itseni töihin ja tein kaiken viimeisen päälle, kuten normaalistikin hoidan työni. Mulla oli kyllä vähän luopumisen tuskaakin, koska pidän työstäni, mutta olosuhteet olivat sellaiset, etten halunnut jatkaa. Viimeiset viikot itseasiassa meni aika nopeasti, tuskaista oli aiemmin. Viimeinen viikko meni henkisesti ihan jossain muualla leijaillessa. Mietin vain koko ajan sitä paikkaa, johon olin menossa töiden loputtua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi