Kolme viikkoa työsuhdetta jäljellä huonossa työpaikassa, tsempatkaa mua!
Työpaikassa on siis myrkyllinen työyhteisö. Mistä saada voimia jaksaa loppuaika?
Kommentit (50)
Mulla on pukukaapissa kalenteri josta aina vedän yli päivän kun se on "lusittu" että on 1 päivä vähemmän jäljellä.
Hoitaa työt vasurilla ja jos joku valittaa, niin hymyilee takaisin.
Et ajattele. Menet, teet työt ja keskityt siihen mukavaan mitä ikinä teetkään työvuorojen ulkopuolella. Ei sitä kannata muutenkaan jäädä vatvomaan että oli myrkyllisessä yhteisössä. Päästää irti. (Olenko itse liian kova nykyisin kun irrotan vain tunteista kun huomaan ettei jokin toimi, oli huonoa tai menetin ihmissuhteen 🤔 )
MuIkkujen kehuminen päästä varpaisiin ja yltiöpositiivinen ote kaikkeen lopussa. Et voi kuin voittaa!
Vierailija kirjoitti:
Oletko päiväkodissa töissä?
En, mutta opetusalalla koulussa 😅 ap
Kolme viikkoa on niin lyhyt aika että todellakin jaksaa. Mistä näitä kermaperseitä oikein sikiää?
Vierailija kirjoitti:
Kolme viikkoa on niin lyhyt aika että todellakin jaksaa. Mistä näitä kermaperseitä oikein sikiää?
No tässä on koko syksy jo rämmitty. Henkisesti alan olemaan aika loppu tässä vaiheessa. Ap
Itsellä sama mutta töitä vielä 75 pv. Menen päivä kerrallaan.
Onko uusi työpaikka jo? Vai jääkö työttömäksi.Karensdi tiedossa jos olet itse irtisanoutunut. Vai onko kyse työsuhteen purkamisesta koeaikaa?
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslaiset on kermaperseitä
Oletko muistanut pitää kaikki ansaitsemasi kesälomat? Jos aioit ottaa ne lomakorvauksena, kassa jaksottaa ne, eli korvausta saa vasta jaksotuksen jälkeen. Yleensä jaksotus tarkoittaa sitä, että kuukauden lomista tulee kahden kuukauden korvaukseton jaksotusaika.
Kolme viikkoa on vain 15 päivää töitä. Hymyile töissä ystävällisesti, mutta ajattele jotain muuta...
Kuvittele olevasi elokuvan salaperäinen sankari.
Ajattele vain palkkaa ja naura matkalla pankkiin.
Itse olin niin toksisessa työpaikassa että siellä puhuttiin jopa pahaa kuolleesta työntekijästä ennen kuin ruumis oli kylmennyt. Viesti oli ettei työntekijästä kannattanut edes puhua, koska hän ei ollut muiden suremisen arvoinen.
- Sinunlaistesi pascaperseiden työkavereista.
16 lisää: Ja siis osaston naispuolinen esihenkilö kiersi kertomassa vakituisille työntekijöille ettei kuolleesta vakituisesta työntekijästä kannata puhua enempää. En tiedä edes sitä oliko kukaan työpaikalta hautajaisissa.
Mä saattaisin tuossa tilanteessa myöhästyä aamuna jos toisenakin, venyttää lounastaukoja ja hieman haukata happea ruoan päälle ja ehkä jopa käydä samalla kaupoissa/kirjastossa/museoissa/puistossa/missä-vaan. Ja tietysti lipeäisin töistä aiemmin pois. Jos joku valittaisi, hymyilisin vaan ja sanoisin "oho hupsista vaan, miten nyt noin" ja jatkaisin matkaani.
Joku palkinto vaikka joka päivästä jonka jaksat olla siellä.