Millään koronatoimella ei ollut vaikutusta mihinkään
Ainoastaan rokotuksilla oli, niissäkin priorisoitiin kotona makaavat vanhukset
Kommentit (362)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäistä kertaa Suomen historiassa tavallisesta flunssasta leivottiin joku antikristusperkele.
Tavalliseen flunssaan ei kuole miljoonia ihmisiä.
No jos tutkit niitä tilastoja niin koronakuolemia ei juurikaan ollut ennen kuin rokotukset aloitettiin. Eli kun korona alkoi uutisten mukaan suomessa alkukeväästä 2020 ja rokotukset aloitettiin syksyllä 2021 ensin hoitohenkilökunnalle ja sen jälkeen kaikille kansalaisille niin kuolemat lisääntyi samaa tahtia kun rokotukset eteni.
Mitään selvempää faktaa ei mielestäni ole sille että mitään terveydelle äärimmäisen haitallista koronaa olisi ollut. Sen sijaan ne piikit oli kyllä.
Ihan sama mikä mielipiteesi on , korona oli todellinen
Ilmiannettu rokotevastaisena
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen niin, että kaikki, jotka ovat tosi varmoja siitä, että korona oli joko vaarallinen pandemia tai täysin tavallinen flunssa, eivät ole sellaisia ihmisiä, joita kannattaa kuunnella. Olen itse skeptinen sen suhteen, että korona olisi oikeasti ollut vaarallinen pandemia, mutta en kuvittele, että tietäisin totuuden asiasta. Olen sairastanut koronan kahdesti, viimeksi tänä syksynä, eikä se ainakaan minulle ollut mikään tavallinen nuha. Tänä syksynä sairastin sen kuumeettomana, mutta taas siitä jäi oireet pitkäksi aikaa kuten viimeksikin. Edelleen on vähän oireita, vaikka sairastin sen syyskuussa.
Niin, ja jos nyt miettii, kenen ajatuksia kannattaa kuunnella, niin minusta epidemiologi Martin Kuldorffilla sekä professori Jay Bhattacharyalla on sanottavaa. Myös kliinisen psykologian professori ja yhteiskuntafilosofi Mattias Desmet on tuonut mielenkiintoista näkökulmaa pandemiaan.
Koronatilastojen mukaan Suomessa kuolleisuus pomppasi marraskuussa 2023. Mitäs silloin oli tapahtunut? Uusi hallitus oli aiemmin poistanut kaikki rajoitustoimet.
Hankala niiden lapsien on siellä koulussa olla ilman aikuisia (opettajat, muu henkilökunta).
Olin korona-aikaan työssä jossa oli pakko mennä paikan päälle ja jossa kävi ihmisiä ja oli erittäin stressaavaa. Sairastin koronan syksyllä 2020 ensimmäisen kerran ja oireet olivat erittäin pahat ja jatkuivat useamman kuukauden ja romuttivat yleiskunnon.
Vierailija kirjoitti:
"Vanhemman ei annettu varata neuvola-aikaa lapsille korona-aikaan. Lapsilla ei ollut oikeutta neuvolapalveluihin.
Terveydenhoitajat olivat pistämässä koronarokotteita. Vanhuksia ja riskiryhmiä varten koronarokotteet annettiin."
No kuolivatko ne siihen kun eivät neuvolaan päässeet? Moni kuoli kun ei ehtinyt rokotetta saada. Rokotteet annettiin kaikkia varten. Moni lapsikin oli muuten riskiryhmässä...
He kärsivät siitä. Esikoiseltani vietiin myös päiväkotipaikka, eli riistettiin oikeus varhaiskasvatukseen, koska minä olin kotona vauvan ja taaperon kanssa.
Verorahani ja eläkemaksuni kyllä kelpaavat, mutta verovaroin kustannettu, kaikille kuuluva palvelu voidaan katkaista milloin tahansa, minkä tahansa verukkeen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäistä kertaa Suomen historiassa tavallisesta flunssasta leivottiin joku antikristusperkele.
Kuinka voit kutsua sitä flunssaksi? Monissa maissa kuoli paljon ihmsiä. Sairaalat olivat täynnä ja huonokuntoisia potilaita makasi siellä täällä. Hengityskoneita ja muuta tehokasta hoitoa ei riittänyt jokaiselle. Joissakin maissa ruumishuoneet ja sairaaloiden säilytystilat täyttyivät niin, että vainajia oli korkeissa pinoissa eikä uusille tahtonut löytyä tilaa. Intiassa paloi kadulla ja toreilla kymmenittäin rovioita, koska sikäläiset modernit krematoriot olivat jatkuvasti ylikäytössä. Koronaa pelättiin koko maailmassa ja Britanniassa jopa kiellettiin myymästä asiakkaille ei-tarpeellisia tuotteita. Naisilla oli vaikeuksia saada naisten hygieniatuotteita, koska jotkut liikkeet luokittelivat ne turhiksi. Epäonniset merimiehet joutuivat viettämään kuukausikaupalla laivojen hyteissä, kun alusten pääsy satamiin oli estetty. Tällaisiin rajoituksiin ei ryhdytä, jos on kyseessä vain pieni flunssa.
Vierailija kirjoitti:
Koronatilastojen mukaan Suomessa kuolleisuus pomppasi marraskuussa 2023. Mitäs silloin oli tapahtunut? Uusi hallitus oli aiemmin poistanut kaikki rajoitustoimet.
2017 kausi-influenssaan kuoli 1500 ihmistä, mikä oli piikki tilastoissa heikon rokotteen vuoksi. Kukaan ei huomannut mitään. Ei ollut sellaista mediapeliä mitä koronan ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullisinta oli se jatkuva valhe sairaaloiden ylikuormituksesta. Se yksi lääkärihän teki tutkimuksen jälkikäteen ja paljastui, että potilaita esim. teholla oli normaalia vähemmän.
Itselleni valaisevat hetket koko show:ssa oli nämä ja vahvistivat omaakin käsitystä:
- lKun lasten rokottamisen tarpeellisuudesta alettiin huudella ja kaikenlaista, että "voi olla lapsillekin vakava", niin samaan aikaan tuttu lastentautien erikoislääkäri, työskentelee yliopistollisessa sairaalassa päivätyössään, ei vaatinut omia lapsiaan rokotettavaksi. Totesi vaan, että ei meillä mitään koronapotilaita ole. Rs-virusta yms. Noroa. Että ei kyllä oikein nähnyt koko rokottamisessa mitään järkeä terveiden lasten osalta, vaikka ei sitä kieltänytkään. Antoi teinien itse päättää.
- Tehohoidon lääkäri sanoi privasti jo 2020-kesällä, ettei koko korona ole mikään niin iso juttu ja ei es
Koronatoimia tehtiin ja sairaalat pysyi tyhjillään. Mun mielestä se on merkki siitä, että toimet purivat, eikä päinvastoin.
Niinhän sitä voisi yksinkertaisempi ajatella. Sinulle ei ehkä muistu mieleen, että sairaaloiden kapasiteetista huolehdittiin jättämällä kylmästi muita potilaita hoitamatta. Esimerkiksi syöpätaudeista kärsivien hoitoa siirrettiin.
Nyt voi kysyä, että kumman hengissä pitäminen on tärkeämpää, 84-vuotiaan kokonaisen elämän eläneen koronapotilaan vai nelikymppisen syöpäsairaan alaikäisten lasten äidin?
Tietysti näistä tuo eläkeläinen äänestää todennäköisemmin demareita.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen niin, että kaikki, jotka ovat tosi varmoja siitä, että korona oli joko vaarallinen pandemia tai täysin tavallinen flunssa, eivät ole sellaisia ihmisiä, joita kannattaa kuunnella. Olen itse skeptinen sen suhteen, että korona olisi oikeasti ollut vaarallinen pandemia, mutta en kuvittele, että tietäisin totuuden asiasta. Olen sairastanut koronan kahdesti, viimeksi tänä syksynä, eikä se ainakaan minulle ollut mikään tavallinen nuha. Tänä syksynä sairastin sen kuumeettomana, mutta taas siitä jäi oireet pitkäksi aikaa kuten viimeksikin. Edelleen on vähän oireita, vaikka sairastin sen syyskuussa.
Näyttää siltä että ne jotka niitä koronapiikkejä otti ne koronan sairastamiset ja muutkin taudit on nähtävästi pahempia kun niille jotka ei piikkiä ottaneet.
Sinänsä mielenkiintoista kyllä. Ainakin omat tutut ja sukulaiset jotka piikkejä otti niin kaikki sairastelut vaan pahempia kuin ennen koronaa. En tiedä onko ne piikit jotenkin heikentäneet yleisesti vastustuskykyä.
Vierailija kirjoitti:
No kukaan ei oikein tiennyt miten asiaa pitäisi hoitaa ja hallita. Ei ollut aikaisempaa kokemusta ja näyttöä, niin oli varmasti vaikeaa tehdä päätöksiä. Tosin tietenkin tämä palstahan oli tapansa mukaan täynnä erinäisiä asiantuntijoita
Mutta ne ihmiset, jotka sairastivat koronan, saivat monasti pysyviä seurauksi taudista. Olen kuullut useista, joiden terveys meni siinä samassa. Jotkut saivat koronan uudelleen eri vuosina. Joltakin meni työkyky ja joiltakin heikkeni liikuntakyky. Osa vielä parhaassa työiässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos tutkit niitä tilastoja niin koronakuolemia ei juurikaan ollut ennen kuin rokotukset aloitettiin. Eli kun korona alkoi uutisten mukaan suomessa alkukeväästä 2020 ja rokotukset aloitettiin syksyllä 2021 ensin hoitohenkilökunnalle ja sen jälkeen kaikille kansalaisille niin kuolemat lisääntyi samaa tahtia kun rokotukset eteni.
Mitään selvempää faktaa ei mielestäni ole sille että mitään terveydelle äärimmäisen haitallista koronaa olisi ollut. Sen sijaan ne piikit oli kyllä.
Ihan sama&nb
Mode ei taaskaan poista. Juosten kustu aloitus, vihamielinen vale. Ap lienee hyödyllinen idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Oli niilä se vaikutus kun niitä isoja tukia jaettiin paljon erittäin rikkaille muusikoille ja muille taiteilijoille, niin nyt näitä joudutaan edelleen leikkaamaan muilta pois/takaisin.
Ja tietysti se vaikutus, että Suomi velkaantui rajusti ennätysnopeasti. Sehän vaikuttaa meidän kykyymme vastata todellisiin kriiseihin nyt ja tulevaisuudessa. Ja tietysti valtava velkataakka heikentää nuorempien ja tulevien sukupolvien mahdollisuuksia.
Että semmonen PersujenPerseily aamu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona-aikaa ja Suomen koronatoimia ei ole häveliäisyyssyistä käsitelty vielä mediassa eikä oikeudessa lainkaan. Tuo aika on vielä edessäpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä että ne jotka niitä koronapiikkejä otti ne koronan sairastamiset ja muutkin taudit on nähtävästi pahempia kun niille jotka ei piikkiä ottaneet.
Sinänsä mielenkiintoista kyllä. Ainakin omat tutut ja sukulaiset jotka piikkejä otti niin
No, minä taas tiedän tältä paikkakunnalta erään miehen, joka ei ottanut rokotteita, mutta kuoli koronaan, vaikka oli perusterve n. 40-50-vuotias. En ole sairastellut enemmän tai pahemmin koronarokotteiden jälkeen, edelleen sairastan flunssat pääsääntöisesti kuumeettomina ja lievillä oireilla, eli mikään ei ole siinä muttunut. Ensimmäisen koronan sairastin ennen rokotetta.
Vastustuskykyä yleisesti heikensi ainakin se, että ihmiset kulki maskit naamalla pari vuotta ja kaikki pinnat jynssättiin kemikaaleilla steriiliksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ottanut yhtäkään koronarokotetta. Sairastin koronan ainakin kerran (testattiin altistumisen perusteella), mutta minkäänlaisia oireita siitä ei tullut. Ilman testausta en olisi tiennyt mistään, että minulla oli korona.
Joillekin kävi toisinpäin. Henkilö sairastui korona-aikana ja yritti päästä tutkittavaksi terveysasemalle, mutta hänet torjuttiin tylysti. Oikeasti ei edes tiedetä kuinka monella Suomessa oli korona, kun ei tutkittu eikä hoidettu.
"Mode ei taaskaan poista. Juosten kustu aloitus, vihamielinen vale. Ap lienee hyödyllinen idiootti."
Miksi haluat, että avaus poistetaan? Miksi ihmiset, jotka ovat eri mieltä kanssasi, eivät saisi tuoda mielipiteitään julki?
Mistä tiedät? Eihän sitä voi tietää että kuinka paljon se olis täällä levinnyt ilman niitä toimia.
"Vanhemman ei annettu varata neuvola-aikaa lapsille korona-aikaan. Lapsilla ei ollut oikeutta neuvolapalveluihin.
Terveydenhoitajat olivat pistämässä koronarokotteita. Vanhuksia ja riskiryhmiä varten koronarokotteet annettiin."
No kuolivatko ne siihen kun eivät neuvolaan päässeet? Moni kuoli kun ei ehtinyt rokotetta saada. Rokotteet annettiin kaikkia varten. Moni lapsikin oli muuten riskiryhmässä...