Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millään koronatoimella ei ollut vaikutusta mihinkään

Vierailija
09.11.2025 |

Ainoastaan rokotuksilla oli, niissäkin priorisoitiin kotona makaavat vanhukset

Kommentit (332)

Vierailija
41/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ottanut yhtäkään koronarokotetta. Sairastin koronan ainakin kerran (testattiin altistumisen perusteella), mutta minkäänlaisia oireita siitä ei tullut. Ilman testausta en olisi tiennyt mistään, että minulla oli korona.

Niin sinä, monet muut eivät.

Suurimmalla osalla sama. Myös omilla lapsillani. Kaksi sairasti täysin oireettomana, kolmanteen ei tarttunut millään kaikista altistumisista huolimatta.

Teidän perhe ei ole koko Suomi.

Vierailija
42/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mikään tavallinen flunssa. Ootteko jotenkin yksinkertaisia..? 

Mikä siinä koronassa oli niin erikoista, että piti pistää koko maailma sekaisin ja oliko se sen arvoista?

Oletko noin tyhmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikaan ei annettu lapsille ikäkausitarkastuksiin neuvola- eikä lääkäriaikoja lainkaan. Terveydenhoitajat oli antamassa rokotuksia vanhuksille, lasten ikäkausirokotteet eivät kuulemma olleet kiireellisiä ja ne voisi ottaa sitten joskus myöhemmin.. Näin siis Helsingissä. Itsellä kolme pientä lasta, joille ei neuvola-aikoja irronnut.

Vanhukset priorisoinnin lasten edelle. Kuinkahan monelta lapselta jäi polio-, jäykkäkouristus-, ym. rokotteet kokonaan väliin tämän takia?

Vierailija
44/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne vaikutti ainakin mun mielenterveyteen. Onneksi terapia alkaa kohta, jospa pääsisin viimein eroon niistä asioista 

Nimenomaan, vaikutukset pelkästään negatiivisia kun yritettiin suojella 80v+ vanhuksia (jotka on nyt kuolleet vanhuuteen)

Joilla oli rehellisesti sanottuna pelkästään negatiivinen vaikutus huoltosuhteeseen. Olisi pitänyt eristää vain heidät, ei perusterveitä aikuisia. Mutta meillä on tämä Nanny State.

Huomauttaisin tähän, että Suomessa kuitenkin koronatoimet olivat aika lieviä verrattuna moneen muuhun maahan, vaikkapa Turkkiin, joka ei ole nanny state. Myös joissain Yhdysvaltain osavaltioissa oli aika hurjat rajoitukset. Meillä ei esim. kielletty tai rajoitettu ulkoilua.

Hehe! Itse kävin korona-aikana Turkissa. 

Vierailija
45/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne vaikutti ainakin mun mielenterveyteen. Onneksi terapia alkaa kohta, jospa pääsisin viimein eroon niistä asioista 

Kerrotko mikä siinä vaikutti mielenterveyteen?

Omalla kohdalla en huomannut juurikaan rajoituksilla vaikutuksia, normaalisti kävin töissä, lapset hoidossa ym, työmatkatkin taittui nopeammin kun ei ollut ruuhkia.

Eristäminen kotiin. Meillä kaikki pistettiin etätöihin. Samahan tehtiin koululaisille, mikä on raskasta kasvavalle mielelle. Ruotsalaiset olivat taas oikeassa. -ohis

Itse tekisin kyllä mieluummin etätöitä ja olisin etäkoulussa. Mikä siinä on niin raskasta? 

Vierailija
46/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä koronassa oli niin erikoista, että piti pistää koko maailma sekaisin ja oliko se sen arvoista?

Todellakin oli, koska koronaan kuoli siltikin eksponentiaalisesti enemmän ihmisiä kuin perusnuhaan.

Ei ole mitään todisteita, että kuolivat "koronaan". Kaiken sinäkin uskot.

Vierailija
47/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin oli, koska koronaan kuoli siltikin eksponentiaalisesti enemmän ihmisiä kuin perusnuhaan.

Nuha = flunssa, influenssa on eri asia

Vierailija
48/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiviisaus on parasta, mutta vain 20-25% oli alle 65-vuotiaita aikuisia, ja heistä suurimmalla osalla oli esim keuhkosairaus, lihavuus, diabetes ym. Ehkä vain heidät olisi voinut eristää tai rokottaa?

Vierailija
49/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan, vaikutukset pelkästään negatiivisia kun yritettiin suojella 80v+ vanhuksia (jotka on nyt kuolleet vanhuuteen)

Joilla oli rehellisesti sanottuna pelkästään negatiivinen vaikutus huoltosuhteeseen. Olisi pitänyt eristää vain heidät, ei perusterveitä aikuisia. Mutta meillä on tämä Nanny State.

Huomauttaisin tähän, että Suomessa kuitenkin koronatoimet olivat aika lieviä verrattuna moneen muuhun maahan, vaikkapa Turkkiin, joka ei ole nanny state. Myös joissain Yhdysvaltain osavaltioissa oli aika hurjat rajoitukset. Meillä ei esim. kielletty tai rajoi

Hehe! Itse kävin korona-aikana Turkissa.

Minä en, mutta olen kysellyt ulkomaalaisilta, millaisia koronatoimia heidän maassaan oli, ja turkkilainen kertoi, että poliisi valvoi liikkumista.

Vierailija
50/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ottanut yhtäkään koronarokotetta. Sairastin koronan ainakin kerran (testattiin altistumisen perusteella), mutta minkäänlaisia oireita siitä ei tullut. Ilman testausta en olisi tiennyt mistään, että minulla oli korona.

Niin sinä, monet muut eivät.

Suurimmalla osalla sama. Myös omilla lapsillani. Kaksi sairasti täysin oireettomana, kolmanteen ei tarttunut millään kaikista altistumisista huolimatta.

Teidän perhe ei ole koko Suomi.

Meidän perheessä ei ole vanhuksia. 80-vuotiaiden suojelun takia piti koko Suomi ajaa polvilleen. Lapset jättää ilman terveydenhoitoa ja eristää koteihinsa. Koulua ei saanut käydä, eikä kavereita tavata.

Vierailija
51/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa Suomen historiassa tavallisesta flunssasta leivottiin joku antikristusperkele. 

Tavalliseen flunssaan ei kuole miljoonia ihmisiä.

Muistaakseni kausi-influenssiin kuolee vuosittain noin 400 000 ihmistä.

Näytäpä minulle se k-vuosien ylikuolleisuuskäyrä. Niinpä niin. 

Kai sä jo ymmärrät että sairaaloissa merkittiin koohon kuolleiksi kaikki positiivisen testitulokset antaneet, eli cokis ja kiiwi tartunnatkin on tällä listalla - niistäkin kun sai posin. Ja sairaalat saivat rahaa diagnooseista. Valtaosa koohon kuolleista kuolivat sils muuhun kuin koohon. 

valhe, emävalhe, tilasto.

Jumal

Pääsi kaljalle. Pääsihän pääministerikin.

Vierailija
52/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin taloudella menee juuri tämän takia nyt paremmin. 

Vierailija
53/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hyödyllinen idiootti.

Vierailija
54/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla en huomannut juurikaan rajoituksilla vaikutuksia, normaalisti kävin töissä, lapset hoidossa ym, työmatkatkin taittui nopeammin kun ei ollut ruuhkia.

Eristäminen kotiin. Meillä kaikki pistettiin etätöihin. Samahan tehtiin koululaisille, mikä on raskasta kasvavalle mielelle. Ruotsalaiset olivat taas oikeassa. -ohis

Itse tekisin kyllä mieluummin etätöitä ja olisin etäkoulussa. Mikä siinä on niin raskasta? 

Keskivertonuorelle ei tee hyvää kököttää itsekseen kotona, vaan olla muiden seurassa. Ihminen on laumaeläin, joten keskimäärin ihmiset kaipaavat toisten ihmisten seuraa, vaikka sinä et kaipaakaan.

Vierailija
55/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisten kontaktien puute. Ihminen on sosiaalinen eläin.

Vierailija
56/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkiviisaus on parasta, mutta vain 20-25% oli alle 65-vuotiaita aikuisia, ja heistä suurimmalla osalla oli esim keuhkosairaus, lihavuus, diabetes ym. Ehkä vain heidät olisi voinut eristää tai rokottaa?

Ei, koska kyseessä oli kansojen tottelevaisuuskoe.

Vierailija
57/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan.

Siinä annettiin paniikin sanella toimet.

Vierailija
58/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko noin tyhmä

Kumpi on tyhmempi, ap vai tämä koronan vähättelijä?

Vierailija
59/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muu muka 😂

Koronatukia on jaettu jo miljardeja suomalaisfirmoille tarkastusviraston tyly arvio: Tukea meni yrityksille, jotka eivät olisi tukea tarvinneet | Yle https://share.google/GLiCAYg2u5YXv4PG7

Vierailija
60/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronatuet: Pääministeri Sanna Marinin mies 60 000 € saaneen firman hallituksessa Ministeri Mikkosen puolison panimolle tukea | Uusi Suomi https://share.google/qZjGinre3qqgcUD3D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi