Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millään koronatoimella ei ollut vaikutusta mihinkään

Vierailija
09.11.2025 |

Ainoastaan rokotuksilla oli, niissäkin priorisoitiin kotona makaavat vanhukset

Kommentit (332)

Vierailija
21/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ottanut yhtäkään koronarokotetta. Sairastin koronan ainakin kerran (testattiin altistumisen perusteella), mutta minkäänlaisia oireita siitä ei tullut. Ilman testausta en olisi tiennyt mistään, että minulla oli korona.

Niin sinä, monet muut eivät.

Vierailija
22/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mikään tavallinen flunssa. Ootteko jotenkin yksinkertaisia..? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne vaikutti ainakin mun mielenterveyteen. Onneksi terapia alkaa kohta, jospa pääsisin viimein eroon niistä asioista 

Kerrotko mikä siinä vaikutti mielenterveyteen?

Omalla kohdalla en huomannut juurikaan rajoituksilla vaikutuksia, normaalisti kävin töissä, lapset hoidossa ym, työmatkatkin taittui nopeammin kun ei ollut ruuhkia.

Eristäminen kotiin. Meillä kaikki pistettiin etätöihin. Samahan tehtiin koululaisille, mikä on raskasta kasvavalle mielelle. Ruotsalaiset olivat taas oikeassa. -ohis

Vierailija
24/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa Suomen historiassa tavallisesta flunssasta leivottiin joku antikristusperkele. 

Tavalliseen flunssaan ei kuole miljoonia ihmisiä.

Muistaakseni kausi-influenssiin kuolee vuosittain noin 400 000 ihmistä.

Koronaan arvioitu kuolleen n.15 000 000.

Vierailija
25/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa Suomen historiassa tavallisesta flunssasta leivottiin joku antikristusperkele. 

Näytäpä minulle se k-vuosien ylikuolleisuuskäyrä. Niinpä niin. 

Kai sä jo ymmärrät että sairaaloissa merkittiin koohon kuolleiksi kaikki positiivisen testitulokset antaneet, eli cokis ja kiiwi tartunnatkin on tällä listalla - niistäkin kun sai posin. Ja sairaalat saivat rahaa diagnooseista. Valtaosa koohon kuolleista kuolivat sils muuhun kuin koohon. 

valhe, emävalhe, tilasto.

Jumalauta baarit kiinni kun seutukunnassa on kymmenen flunssapotilasta 😂😂

Vierailija
26/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ottanut yhtäkään koronarokotetta. Sairastin koronan ainakin kerran (testattiin altistumisen perusteella), mutta minkäänlaisia oireita siitä ei tullut. Ilman testausta en olisi tiennyt mistään, että minulla oli korona.

Niin sinä, monet muut eivät.

Suurimmalla osalla sama. Myös omilla lapsillani. Kaksi sairasti täysin oireettomana, kolmanteen ei tarttunut millään kaikista altistumisista huolimatta.

Vierailija
27/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajoitukset olivat täysin järjettömiä. Yritettiin pelastaa vanhukset lasten, nuorten ja henkisesti sairaiden kustannuksella. Rajoitukset ovat jo tähän päivään mennessä aiheuttaneet välillisesti valtavasti kuolemia ja kärsimystä ja vaikutukset jatkuvat vielä kauan.

Lässyn, lässyn.

Vierailija
28/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronasta ei alussa tiedetty paljoakaan. Ehkä siksi osa toimista meni yli.

Itse tuskastuin päättämättömyyteen ja turhiin rajoituksiin.

Mutta hei, rajoitukset on loppu jo.

Koittakaa hyvät ihmiset päästä tästä jo yli! Ihan oman hyvinvointinne vuoksi. Se oli p4ska ajanjakso. Nyt nokka tuuleen variksenpojat!

Vierailija
29/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä koronassa oli niin erikoista, että piti pistää koko maailma sekaisin ja oliko se sen arvoista?

Vierailija
30/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne vaikutti ainakin mun mielenterveyteen. Onneksi terapia alkaa kohta, jospa pääsisin viimein eroon niistä asioista 

Nimenomaan, vaikutukset pelkästään negatiivisia kun yritettiin suojella 80v+ vanhuksia (jotka on nyt kuolleet vanhuuteen)

Joilla oli rehellisesti sanottuna pelkästään negatiivinen vaikutus huoltosuhteeseen. Olisi pitänyt eristää vain heidät, ei perusterveitä aikuisia. Mutta meillä on tämä Nanny State.

Vierailija
31/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronasta ei alussa tiedetty paljoakaan. Ehkä siksi osa toimista meni yli.

Itse tuskastuin päättämättömyyteen ja turhiin rajoituksiin.

Mutta hei, rajoitukset on loppu jo.

Koittakaa hyvät ihmiset päästä tästä jo yli! Ihan oman hyvinvointinne vuoksi. Se oli p4ska ajanjakso. Nyt nokka tuuleen variksenpojat!

Tiedettiin kyllä, mutta silti haluttiin ajaa kansat tottelevaisuuskokeen läpi.

Vierailija
32/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#naiset

Vierailija
33/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sinä, ap, varmasti tiedät kaiken paremmin kuin muut, koulutetut ihmiset.

Vierailija
34/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Follarit ovat.

Vierailija
35/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli. Normaali INFLUENSSA. 

Vierailija
36/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan, vaikutukset pelkästään negatiivisia kun yritettiin suojella 80v+ vanhuksia (jotka on nyt kuolleet vanhuuteen)

Joilla oli rehellisesti sanottuna pelkästään negatiivinen vaikutus huoltosuhteeseen. Olisi pitänyt eristää vain heidät, ei perusterveitä aikuisia. Mutta meillä on tämä Nanny State.

Huomauttaisin tähän, että Suomessa kuitenkin koronatoimet olivat aika lieviä verrattuna moneen muuhun maahan, vaikkapa Turkkiin, joka ei ole nanny state. Myös joissain Yhdysvaltain osavaltioissa oli aika hurjat rajoitukset. Meillä ei esim. kielletty tai rajoitettu ulkoilua.

Vierailija
37/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytäpä minulle se k-vuosien ylikuolleisuuskäyrä. Niinpä niin. 

Kai sä jo ymmärrät että sairaaloissa merkittiin koohon kuolleiksi kaikki positiivisen testitulokset antaneet, eli cokis ja kiiwi tartunnatkin on tällä listalla - niistäkin kun sai posin. Ja sairaalat saivat rahaa diagnooseista. Valtaosa koohon kuolleista kuolivat sils muuhun kuin koohon. 

valhe, emävalhe, tilasto.

Jumalauta baarit kiinni kun seutukunnassa on kymmenen flu

Katastrofi kun et kaljalle päässyt :D

Vierailija
38/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna State. 

Vierailija
39/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluinta oli pakkorokottaa lapset, joiden riski kuolla koronaan oli käytännössä nolla%.

Sekin perustui väärin laskemiseen. Yritettiin hillitä maailman laajuista pandemiaa rokottamalla suomen lapset.

Vierailija
40/332 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä koronassa oli niin erikoista, että piti pistää koko maailma sekaisin ja oliko se sen arvoista?

Todellakin oli, koska koronaan kuoli siltikin eksponentiaalisesti enemmän ihmisiä kuin perusnuhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän