Millään koronatoimella ei ollut vaikutusta mihinkään
Ainoastaan rokotuksilla oli, niissäkin priorisoitiin kotona makaavat vanhukset
Kommentit (332)
Ei ollut mikään tavallinen flunssa. Ootteko jotenkin yksinkertaisia..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne vaikutti ainakin mun mielenterveyteen. Onneksi terapia alkaa kohta, jospa pääsisin viimein eroon niistä asioista
Kerrotko mikä siinä vaikutti mielenterveyteen?
Omalla kohdalla en huomannut juurikaan rajoituksilla vaikutuksia, normaalisti kävin töissä, lapset hoidossa ym, työmatkatkin taittui nopeammin kun ei ollut ruuhkia.
Eristäminen kotiin. Meillä kaikki pistettiin etätöihin. Samahan tehtiin koululaisille, mikä on raskasta kasvavalle mielelle. Ruotsalaiset olivat taas oikeassa. -ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäistä kertaa Suomen historiassa tavallisesta flunssasta leivottiin joku antikristusperkele.
Tavalliseen flunssaan ei kuole miljoonia ihmisiä.
Muistaakseni kausi-influenssiin kuolee vuosittain noin 400 000 ihmistä.
Koronaan arvioitu kuolleen n.15 000 000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäistä kertaa Suomen historiassa tavallisesta flunssasta leivottiin joku antikristusperkele.
Näytäpä minulle se k-vuosien ylikuolleisuuskäyrä. Niinpä niin.
Kai sä jo ymmärrät että sairaaloissa merkittiin koohon kuolleiksi kaikki positiivisen testitulokset antaneet, eli cokis ja kiiwi tartunnatkin on tällä listalla - niistäkin kun sai posin. Ja sairaalat saivat rahaa diagnooseista. Valtaosa koohon kuolleista kuolivat sils muuhun kuin koohon.
valhe, emävalhe, tilasto.
Jumalauta baarit kiinni kun seutukunnassa on kymmenen flunssapotilasta 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ottanut yhtäkään koronarokotetta. Sairastin koronan ainakin kerran (testattiin altistumisen perusteella), mutta minkäänlaisia oireita siitä ei tullut. Ilman testausta en olisi tiennyt mistään, että minulla oli korona.
Niin sinä, monet muut eivät.
Suurimmalla osalla sama. Myös omilla lapsillani. Kaksi sairasti täysin oireettomana, kolmanteen ei tarttunut millään kaikista altistumisista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Rajoitukset olivat täysin järjettömiä. Yritettiin pelastaa vanhukset lasten, nuorten ja henkisesti sairaiden kustannuksella. Rajoitukset ovat jo tähän päivään mennessä aiheuttaneet välillisesti valtavasti kuolemia ja kärsimystä ja vaikutukset jatkuvat vielä kauan.
Lässyn, lässyn.
Koronasta ei alussa tiedetty paljoakaan. Ehkä siksi osa toimista meni yli.
Itse tuskastuin päättämättömyyteen ja turhiin rajoituksiin.
Mutta hei, rajoitukset on loppu jo.
Koittakaa hyvät ihmiset päästä tästä jo yli! Ihan oman hyvinvointinne vuoksi. Se oli p4ska ajanjakso. Nyt nokka tuuleen variksenpojat!
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä koronassa oli niin erikoista, että piti pistää koko maailma sekaisin ja oliko se sen arvoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne vaikutti ainakin mun mielenterveyteen. Onneksi terapia alkaa kohta, jospa pääsisin viimein eroon niistä asioista
Nimenomaan, vaikutukset pelkästään negatiivisia kun yritettiin suojella 80v+ vanhuksia (jotka on nyt kuolleet vanhuuteen)
Joilla oli rehellisesti sanottuna pelkästään negatiivinen vaikutus huoltosuhteeseen. Olisi pitänyt eristää vain heidät, ei perusterveitä aikuisia. Mutta meillä on tämä Nanny State.
Vierailija kirjoitti:
Koronasta ei alussa tiedetty paljoakaan. Ehkä siksi osa toimista meni yli.
Itse tuskastuin päättämättömyyteen ja turhiin rajoituksiin.
Mutta hei, rajoitukset on loppu jo.
Koittakaa hyvät ihmiset päästä tästä jo yli! Ihan oman hyvinvointinne vuoksi. Se oli p4ska ajanjakso. Nyt nokka tuuleen variksenpojat!
Tiedettiin kyllä, mutta silti haluttiin ajaa kansat tottelevaisuuskokeen läpi.
Vierailija kirjoitti:
#naiset
Niin, sinä, ap, varmasti tiedät kaiken paremmin kuin muut, koulutetut ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Follarit ovat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli. Normaali INFLUENSSA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan, vaikutukset pelkästään negatiivisia kun yritettiin suojella 80v+ vanhuksia (jotka on nyt kuolleet vanhuuteen)
Joilla oli rehellisesti sanottuna pelkästään negatiivinen vaikutus huoltosuhteeseen. Olisi pitänyt eristää vain heidät, ei perusterveitä aikuisia. Mutta meillä on tämä Nanny State.
Huomauttaisin tähän, että Suomessa kuitenkin koronatoimet olivat aika lieviä verrattuna moneen muuhun maahan, vaikkapa Turkkiin, joka ei ole nanny state. Myös joissain Yhdysvaltain osavaltioissa oli aika hurjat rajoitukset. Meillä ei esim. kielletty tai rajoitettu ulkoilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytäpä minulle se k-vuosien ylikuolleisuuskäyrä. Niinpä niin.
Kai sä jo ymmärrät että sairaaloissa merkittiin koohon kuolleiksi kaikki positiivisen testitulokset antaneet, eli cokis ja kiiwi tartunnatkin on tällä listalla - niistäkin kun sai posin. Ja sairaalat saivat rahaa diagnooseista. Valtaosa koohon kuolleista kuolivat sils muuhun kuin koohon.
valhe, emävalhe, tilasto.
Jumalauta baarit kiinni kun seutukunnassa on kymmenen flu
Katastrofi kun et kaljalle päässyt :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna State.
Vierailija kirjoitti:
Hulluinta oli pakkorokottaa lapset, joiden riski kuolla koronaan oli käytännössä nolla%.
Sekin perustui väärin laskemiseen. Yritettiin hillitä maailman laajuista pandemiaa rokottamalla suomen lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä koronassa oli niin erikoista, että piti pistää koko maailma sekaisin ja oliko se sen arvoista?
Todellakin oli, koska koronaan kuoli siltikin eksponentiaalisesti enemmän ihmisiä kuin perusnuhaan.
Niin sinä, monet muut eivät.